2024-11-04, 02:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Konstigt att fegisen inte försöker ge sig på män, är han rädd att få stryk?

Du att han har aldrig backat för att slåss med män och dig skulle han spöat skiten ur med en drink i ena handen utan att spilla, bensår inkluderat.
Citera
2024-11-04, 08:35
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Du att han har aldrig backat för att slåss med män och dig skulle han spöat skiten ur med en drink i ena handen utan att spilla, bensår inkluderat.

Skall han slåss från rullstolen?

Det blir väl en billig kista för rövhålet ÖR när han skall begravas, en kort barnkista utan plats för ben?

Det blir nog många som går och pissar på hans grav. Kvinnomisshandlare har en speciell varm plats i helvetet!
Citera
2024-11-04, 09:50
Avslutad
Citat:

Det blir nog många som går och pissar på hans grav.

Det är nog ungefär det fegaste en människa kan göra. Bra många steg fegare än att slå en kvinna. Förstår att det är din stil.
Citera
2024-11-04, 14:25
Medlem
Den enda bra roll han har gestaltat är Bart i filmen Jack.
Citera
2024-11-04, 14:55
Medlem
Timeouts avatar
Citat:

Skall han slåss från rullstolen?

Det blir väl en billig kista för rövhålet ÖR när han skall begravas, en kort barnkista utan plats för ben?

Det blir nog många som går och pissar på hans grav. Kvinnomisshandlare har en speciell varm plats i helvetet!
Det är ju inte bara en kvinna grisen har misshandlat. Där hjärnan tog slut tog han till händerna och fötterna.
En fegis på 188 cm som spöar kvinnor
"Jag slog henne inte med knytnäven i ryggraden, utan sparkade bara i magen".
Vilket ju är korrekta fakta utifrån domar och rättsintyg i misshandelsmålet Josefin Nilsson.

Det är synd att Ewa Fröling och Lena Olin aldrig anmälde honom. Olin flydde i skräck till USA i stället. Ewa bröt ihop psykiskt.
Båda höll troligen tyst pga av rädslan för grisen. Josefin hade en tid till och med livvakt.
Lena Nilsson har aldrig uttalat sig. Tror knappast att grisen hade frångått sina vanor att spöa kvinnor med henne heller.

Dramatens ledning höll grisen om ryggen trots att dom inte var ovetande. Dramaten är en skyddad verkstad.

Hoppas kvinnomisshandlaren brinner länge
Citera
2024-11-04, 15:38
Medlem
Amors avatar
Undrar hur det blir när han dör, kommer medierna köra sedvanliga hyllningsartiklar som de brukar göra när kändisar dör? Jag menar ändå att han kommit väldigt lindrigt undan medialt med tanke på vilka grova grejer han gjort.
Citera
2024-11-04, 16:49
Medlem
Citat:
Det är nog ungefär det fegaste en människa kan göra. Bra många steg fegare än att slå en kvinna. Förstår att det är din stil.

Oväntat att någon går in och försvarar en av Sveriges absolut sämsta människor.

Det gör man väl inte utan anledning, tänker jag. Så därför: vilken anledning har du? Här kan ju finns lite intressant kändisskvaller på riktigt.
Citera
2024-11-04, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Duktis skådis men en jävla kvinnoboxare. Såna förtjänar förakt.
Varje gång jag ser honom klurar jag på vad alla snygga kvinnor sett hos honom
Citera
2024-11-04, 17:41
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Jo, han spöade upp 172 cm 65 kg Johannes Brost. En utpräglad fegis och en usling.
Citera
2024-11-04, 19:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GregLestrade
Oväntat att någon går in och försvarar en av Sveriges absolut sämsta människor.

Det gör man väl inte utan anledning, tänker jag. Så därför: vilken anledning har du? Här kan ju finns lite intressant kändisskvaller på riktigt.

Äh, jag försvarar honom inte som person men jag blir så j-a äcklad av alla "hjältar" som sitter här och kallar honom för ett och annat men öga mot öga skulle dom pissa i brallan om dom mötte honom. På en av hans bra dagar

Inte en enda av alla dessa tuffa gravpissare skulle vågat gå emellan om han smiskat upp nån av sina tjejer(eller Johannes Brost) i samma lokal som dom åt kvällssupè i.

Dessutom har jag aldrig haft mycket till övers för vuxna kvinnor som medvetet blir tillsammans med ökända badboys och sen gnäller över hanteringen. Han har knappast behövt tvinga sig på nån av dom initialt om man säger så.

Slutligen tycker jag han är en jävligt bra skådespelare. Till och med den abnormt pissiga Sökarna med manus, regi och skådespelarinsatserna från helvetet räddar han en liten stund med sin rektor. Har även sett honom live och han är grym.
Citera
2024-11-04, 20:06
Medlem
Citat:
Äh, jag försvarar honom inte som person men jag blir så j-a äcklad av alla "hjältar" som sitter här och kallar honom för ett och annat men öga mot öga skulle dom pissa i brallan om dom mötte honom. På en av hans bra dagar

Inte en enda av alla dessa tuffa gravpissare skulle vågat gå emellan om han smiskat upp nån av sina tjejer(eller Johannes Brost) i samma lokal som dom åt kvällssupè i.

Dessutom har jag aldrig haft mycket till övers för vuxna kvinnor som medvetet blir tillsammans med ökända badboys och sen gnäller över hanteringen. Han har knappast behövt tvinga sig på nån av dom initialt om man säger så.

Slutligen tycker jag han är en jävligt bra skådespelare. Till och med den abnormt pissiga Sökarna med manus, regi och skådespelarinsatserna från helvetet räddar han en liten stund med sin rektor. Har även sett honom live och han är grym.

Mellan raderna låter det nästan som om du tycker att partnervåld är någonting bra och lite häftigt? Det är åtminstone inte mannen som inte kan kontrollera sig själv som är problemet?

ÖR är psykopat. Det är ingenting att idealisera. Det räcker med att läsa det lilla som Johannes Brost skrev i sin självbiografi för att förstå vilken vedervärdig människa han är. Och listan på människor som har liknande historier är låång. Däremot är han oerhört kompetent skådis. Men rimligtvis borde han suttit inspärrad för länge sedan.
Citera
2024-11-04, 20:26
Avslutad
Citat:
Mellan raderna låter det nästan som om du tycker att partnervåld är någonting bra och lite häftigt? Det är åtminstone inte mannen som inte kan kontrollera sig själv som är problemet?

Ren inbillning från din sida eller ett klassiskt fall av "man läser det man väldigt gärna vill läsa". Jag skiter i vilket.

Citat:

ÖR är psykopat. Det är ingenting att idealisera.

Har jag gjort det eller?

Citat:
Men rimligtvis borde han suttit inspärrad för länge sedan.

Det borde han verkligen ha tjänat ihop till efter vad man läst här, men jag vet inte alls hur många av hans misshandelsoffer som anmält honom och varför det isåfall inte blev nåt märkbart straff.

Har dom inte anmält så vet jag inte riktigt hur han skulle kunnat bli inspärrad å andra sidan.

Det där lämnar jag till de som är mer intresserade än jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Jo, han spöade upp 172 cm 65 kg Johannes Brost. En utpräglad fegis och en usling.

Johannes Brost var 1.83 ditt kioskmongo. Inte för att det gör det ok nånstans men tramsa inte.
Senast redigerad av PhilipsDP18 2024-11-04 kl. 21:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in