2024-11-04, 00:13
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Gädda #505 vann debatten om samtyckeslagen.
Tjejen verkar missat alla killar som dömts för våldtäkt senaste tiden när det endast är ord mot ord.
Och självklart kan man ha sex med sin partner på alla sätt och vis, bara man snackat igenom det innan.
Ja jag tycker också han argumenterade vettigt och jordnära här. Om man har snackat igenom innan hur man ska ha sex så är det klart att man ska få väcka någon genom att köra in kuken i en annan människa. Samtycke kan även gälla om en person somnar anser jag, om samtycket har inhämtats innan.

Att sen en 58-åring på fullt allvar tror att en fjortis blir kåt av en otränad gubbe med högt hårfäste, hår på kroppen och tomteskägg säger väl en del om hur vild fantasi han har. Jag undrar om det är vanligt på porrfilmer att fula gamla gubbar får ligga med fjortisar.
Senast redigerad av HugoStieglitz 2024-11-04 kl. 00:17.
Citera
2024-11-04, 01:04
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Många skriver om att gäddorna är lastbilsförare. Jag tror att personer med begränsad social kompetens säker sig till ensamarbeten, då de har svårt för sociala koder. Pedofiler har också svårt med sociala koder. Jag tror inte att man blir pedofil av att köra lastbil.
Citera
2024-11-04, 01:24
Medlem
StigEngstroms avatar
Att dom låter 505 sitta en timme och utforma fikat till sin egen gäddplattform är helt otroligt.
Det blir inte mer Norrland än såhär, allting går otrooooligt lååångsamt och allt avslappnat.
Hade Patrik mot förmodan följt med in hade han sett vart allt var påväg efter 5 minuter och kastat visitkortet på gäddan, gormat och dragit, precis som han hade förtjänat.
Vad i helvete är det dom ska diskutera i en timme med en norrlänning som inte brister samman och börjar svamla iväg från allt hur det fungerar ute i stora världen till att ragga på tösen och svara på varför han söker sig till yngre med att den äldre ska se sig i spegeln så får hon svaret.
Och varför börjar dom med det moraliska om han hade satt på henne om hon var 15
Då är dom ute på riktig tunn is då det faktiskt inte är olagligt längre, just därför Sara och Patrik aldrig gett sig in med den pucken.
Fel och omoraliskt ja visst, till hundra procent. Men enligt lagen inget fel.
Nej, hämta göteborgare med temperament istället, norrlänningar klarar inte av detta.
Antingen är man en norrländsk gruvarbetare till karl eller så är man en sojapojke, finns det inget emellan däruppe?
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-11-04 kl. 01:28.
Citera
2024-11-04, 02:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Om jag hade varit kvinna hade jag nog gjort som många andra och flyttat från Norrland pga det klena utbudet av normala män. Det lär ju vara ett mansöverskott i däruppe pga kvinnoflykten och en dåre av den här kalibern lär knappast förbättra demografin.

Inte direkt. Andelen män är 50.7% och andelen kvinnor 49.3%, så skillnaden är minimal könen emellan.
Citera
2024-11-04, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Ja jag tycker också han argumenterade vettigt och jordnära här. Om man har snackat igenom innan hur man ska ha sex så är det klart att man ska få väcka någon genom att köra in kuken i en annan människa. Samtycke kan även gälla om en person somnar anser jag, om samtycket har inhämtats innan.

Att sen en 58-åring på fullt allvar tror att en fjortis blir kåt av en otränad gubbe med högt hårfäste, hår på kroppen och tomteskägg säger väl en del om hur vild fantasi han har. Jag undrar om det är vanligt på porrfilmer att fula gamla gubbar får ligga med fjortisar.

Fast det roliga är ju att han använder det som argument mot Dumpen, att "vilken jäkla 14åring skulle kontakta honom" och "vilken 14åring skriver så"? Dessutom verkar han ha starka åsikter mot just Dumpens metoder. Han kanske kände/var bekant med något tidigare offer?
Citera
2024-11-04, 05:16
Medlem
Citat:
Många skriver om att gäddorna är lastbilsförare. Jag tror att personer med begränsad social kompetens säker sig till ensamarbeten, då de har svårt för sociala koder. Pedofiler har också svårt med sociala koder. Jag tror inte att man blir pedofil av att köra lastbil.

Tack för ett nyanserat inlägg om detta.

Jag är själv chaufför, mer än normalbegåvad MEN blir dränerad av människor så ett jobb där man sköter sig själv passar mig perfekt och jag tror också att många riktigt knepiga och några med mörka hemligheter absolut också söker såna jobb.
Det är så tråkigt att många som skriver här generaliserar väldigt mycket när dom börjar gapa om lastbilschaufförer ideligen.
Citera
2024-11-04, 06:12
Medlem
Citat:

Jo, men är verkligen folk intresserade av att en 60-årig gubbe ifrån Gällivare sitter och gör en Mhukbang där han proppar käften full av tårta och upplyser oss om rena självklarheter? Fiskaren borde varit hårdare med att här diskuteras 14-åringen och vill du inte göra det så går vi
Citera
2024-11-04, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Hade Patrik mot förmodan följt med in hade han sett vart allt var påväg efter 5 minuter och kastat visitkortet på gäddan, gormat och dragit, precis som han hade förtjänat.

Ja, och så borde de gjort. Men jag kan förstå hur de tänker, att det kan finnas en poäng med att lyfta fram hur en gädda tänker. Men de satt kvar för länge och lyssnade på hans nonsens och förloämpningar.

Och han är verkligen ingen "kungsgädda", han är ett patetiskt kräk. Det enda som skiljer honom från alla de andra gäddorna är att ha tycks ha ganska bra nerver och kan behålla sitt lugn samt att han tydligen har ett så värdelöst liv att han bedömer att han inte har något att förlora. (Vänner, släktingar, jobb...)

Han har så klart vissa argument. "Ålder spelar ingen roll". Så tycker ju många vuxna med äldre eller yngre partner. Och så länge det handlar om vuxna så stämmer det. Men gäddan försöker alltså använda det som ett argument för att det är OK att ha sex med barn. Då perverterar han hela tankesättet.

Sedan går han vidare med resonemang om "samtyckeslagen. Och ja, den är ett onödigt, feministiskt påfund. Men vad fan har det med gäddan och hans preferenser att göra? Ingenting.

Och Dumpen-hatarna tycker väl att det var ett tungt argument han kom med när han sade att han läst Aftonbladet och att Impulskollen vill ha pengar osv.

Men speciellt smart lät han inte. Det lät mer som tröttsamt fyllesnack från en väldigt jobbig människa än som ett rimligt resonemang.

Mest skamlösa gäddan hittills? I hård konkurrens med "journalisten".
Citera
2024-11-04, 06:37
Medlem
PROLIFICs avatar
"Äger Dumpen" och "kung". Har vi verkligen sett samma konfrontation? Jag ser en verklighetsfrånvänd stolle. Må vara att han är smartast i gänget när kompisarna i byn skiftar däck och skruvar jänkare i garaget men för folk som har varit ute i världen så framstår han som svårt enkelspårig, uttryckslös och jävligt självgod.

Jag tror f.ö. inte att det är fiskarnas förtjänst att det blir en så lång konfrontation. De flesta gäddorna lägger ju benen på ryggen, den här dåren står kvar och bjuder in Dumpen på fika. Det hade varit intressant att se Sara i ett sånt läge. Norrlandsgänget låter det självgoda psykfallet sitta och be ut sig i ovidkommande svammel och den där diskussionen om samtycke förstår jag inte alls. En timme av av pladder och pubertala provokationer från gäddan. Återigen; han är säkert witty och snabb i huvudet när han hänger med sina bilpolare men här framstår han som en person som ligger på uppvak efter en lång operation. Långsam och tror att han är med.

Roligt när han säger till den äldre kvinnan att titta sig i spegeln så förstår hon varför han söker yngre. Äger han själv en spegel? En fet liten gubbe med ovårdat skägg (till och med Scheike lyckades ju se fräschare ut) pepparkornsögon (som en elak tecknad gris), tom blick, hårfäste som börjar mitt uppe på hjässan, en gles liten råttsvans, korvfingrar och hängande mun som en riktig jävla surkärring som klagar i tvättstugan. Sannolikheten att högstadiebarn tycker att han är het?

Som tidigare sagt; vad är det med män som har en massa sexleksaker hemma? Kapten Klänning style. Knullväskan. Och den här jäveln hade "gynekologverktyg". Så att man kan spänna upp snippan och undersöka. Han informerade iofs om att ett av dem var oanvänt. Även om man kan tvätta och sterilisera såna tingestar så är det ändå gravt olustigt med män som har en samling begagnade sexleksaker och verktyg hemma som används på flera.

Vilken ful jävla töntnolla. Vet inte vad han trodde? Att han skulle snacka sig runt Dumpen? Istället blev det en timme av sjukt svammel. Det här måste ju till och med bilpolarna fatta är helt åt skogen? Att han skämmer ut sig ännu mer utöver det faktum att han vill ligga med barn. Beteendet (och ansiktsformen!) påminner om Pladdrande äggjournalisten #494 men utseendemässigt ser han ut att vara född under samma gran som #383.

Senast redigerad av PROLIFIC 2024-11-04 kl. 06:41.
Citera
2024-11-04, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
"
Som tidigare sagt; vad är det med män som har en massa sexleksaker hemma? Kapten Klänning style. Knullväskan. Och den här jäveln hade "gynekologverktyg". Så att man kan spänna upp snippan och undersöka. Han informerade iofs om att ett av dem var oanvänt. Även om man kan tvätta och sterilisera såna tingestar så är det ändå gravt olustigt med män som har en samling begagnade sexleksaker och verktyg hemma som används på flera.

Vilken ful jävla töntnolla. Vet inte vad han trodde? Att han skulle snacka sig runt Dumpen? Istället blev det en timme av sjukt svammel. Det här måste ju till och med bilpolarna fatta är helt åt skogen? Att han skämmer ut sig ännu mer utöver det faktum att han vill ligga med barn. Beteendet (och ansiktsformen!) påminner om Pladdrande äggjournalisten #494 men utseendemässigt ser han ut att vara född under samma gran som #383.

Jag tvivlar på att dessa män har så många sexpartners att de inte skulle ha råd med exempelvis en personbunden butt plug. Tror tyvärr inte att de rengörs särskilt noga av gubbarna, det tycker de säkert är för jobbigt, utan det finns nog rester av både det ena och det andra på dessa leksaker

Lite synd att vi inte fick se hans dolme, med tanke på hans behov av en gigantisk dildo, säger mig något att hans egen inte är så mycket att hänga i granen.

Citera
2024-11-04, 07:10
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag tvivlar på att dessa män har så många sexpartners att de inte skulle ha råd med exempelvis en personbunden butt plug. Tror tyvärr inte att de rengörs särskilt noga av gubbarna, det tycker de säkert är för jobbigt, utan det finns nog rester av både det ena och det andra på dessa leksaker

Lite synd att vi inte fick se hans dolme, med tanke på hans behov av en gigantisk dildo, säger mig något att hans egen inte är så mycket att hänga i granen.

Ja, fy fan. Sämre begagnade sexleksaker som ska användas på en 14-åring.

Jag tror inte heller att prinsesspenisen är nåt man ringer hem och berättar om. Han har småkuksaura och ser ut som ohälsan själv. Har förmodligen noll stamina. #505
Citera
2024-11-04, 07:22
Avslutad
nej jag fattar inte detta.

Varför skulle en tjej som kan få knulla me vilken kille hon vill ( hon kan välja en erfaren snygg i gymnasiet) varför skulle hon gå med en ovårdad, fet äcklig gubbe med smutsigt gammalt skägg till hans hotell??
den där gubben behöver ett wake up call i form av en mäla i huvet. PANG.

hans utseende beror på högt blodtryck & allmän ohälsosamt liv med ensamhet och fet mat.
jag tror det blir hjärtstopp lr stroke inom ett par år.

dödsbo-uppteckning kommer innehålla en jättedildo och ett oanvänt gynekolog-verktyg.
Sen är han glömd och bara lite sorglig aska är allt som finns kvar av detta svin.

förresten hans polare borde göra som dom gjorde me mongot i jägarna. Ta med han ut på lite rolig jakt

förresten finns massa porriga killar på 18-19 med egen bil och hård kuk som fjortisarna kan knulla med.
Senast redigerad av servicedeskgirl 2024-11-04 kl. 07:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in