2022-10-11, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av preppberra
För med24 skickar ifrån Danmark
Är det ett problem ?
Citera
2022-10-11, 22:31
Medlem
Ja eftersom det blir smuggling om det fastnar. Det finns ju iaf 1 stor shop på hb som säljer verktyg inrikes. No-brainer där
Citera
2022-10-11, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liteknepig
Ja eftersom det blir smuggling om det fastnar. Det finns ju iaf 1 stor shop på hb som säljer verktyg inrikes. No-brainer där

Äsch det kan man alltid tragga sig ur.
Med24 har funkat i alla år och det kommer fortsätta funka tror jag
Citera
2022-10-12, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dejtpef
Äsch det kan man alltid tragga sig ur.
Med24 har funkat i alla år och det kommer fortsätta funka tror jag
Hahaha Jo men är ett par hundralappar värt huvudvärken tänker jag
Citera
2022-10-12, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av preppberra
Hahaha Jo men är ett par hundralappar värt huvudvärken tänker jag

Nej egentligen inte , handlar väl mer om idioti ifrån mitt håll och att jag blivit för bekväm med med24 för att ens kolla upp andra men får nog titta på de akterna tio vet

GN
Citera
2022-10-12, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dejtpef
Nej egentligen inte , handlar väl mer om idioti ifrån mitt håll och att jag blivit för bekväm med med24 för att ens kolla upp andra men får nog titta på de akterna tio vet

GN

Haha har en polare som är likadan å brukar faktiskt planka på honom om jag skall vara helt ärlig
Citera
2024-11-03, 17:18
Medlem
SmutsigSockas avatar
Tänkte handla insulinsprutor från medvet.se men hemsidan känns lite fake? Någon med erfarenhet?
För/nackdelar med onlineapotek man hittar via google?

Finns det någon bättre sida?

Lyckas inte skapa användare på HB pga dom skickar inte ut aktiveringsmail, om någon vet en bra shop så tar jag tacksamt emot DM!..
Citera
2025-01-16, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liteknepig

Dom har tillstånd att ta in
Citera
2025-01-18, 16:06
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmutsigSocka
Tänkte handla insulinsprutor från medvet.se men hemsidan känns lite fake? Någon med erfarenhet?
För/nackdelar med onlineapotek man hittar via google?

Finns det någon bättre sida?

Lyckas inte skapa användare på HB pga dom skickar inte ut aktiveringsmail, om någon vet en bra shop så tar jag tacksamt emot DM!..

För mig har det alltid funkat snabbt och smidigt med med24 iaf.
Citera
2025-01-18, 17:24
Medlem
Med24 fungerar superbra och praktiskt, men det är fortfarande ett ganska grovt brott att beställa från dom. Förmodligen beivras det inte särskilt ihärdigt, men det är likaväl ett grovt brott. Så att ni vet.
Citera
2025-01-18, 17:48
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Med24 fungerar superbra och praktiskt, men det är fortfarande ett ganska grovt brott att beställa från dom. Förmodligen beivras det inte särskilt ihärdigt, men det är likaväl ett grovt brott. Så att ni vet.

Vad är det som gör det till just ett grovt brott? Jag förstår att det kan ses som smuggling eller nått, men vad gör det till grovt?
Citera
2025-01-18, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Vad är det som gör det till just ett grovt brott? Jag förstår att det kan ses som smuggling eller nått, men vad gör det till grovt?
Jag bara använde ordet "grovt" pga hur straffskalan ser ut, vilken jag tycker är väldigt strikt. Eller den va det iallafall förr, kanske är ändrad nu, jag vet inte..

Sprutor och kanyler
högst 5 sprutor/kanyler 800 - 2 500 kr
6-10 sprutor/kanyler 2 500 - 3 000 kr
11-20 sprutor/kanyler 30-40 db
21-30 sprutor/kanyler 40-50 db
31-40 sprutor/kanyler 60 db
https://www.aklagare.se/globalassets...09-upphavd.pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto