2024-11-02, 13:46
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Det är nog högst möjligt att 492 vinner guldmedalj i liten prinskorv på dumpen.
Storlek har ingen betydelse säger kvinnofolket men med den där måste det väl vara svårt att ens utföra ett samlag?
Japp. Den var riktigt liten.

Han har dock god konkurens av Tjingtjongkinesgäddan som själv snackade om hur extremt liten mikropenis han hade. För att kunna avgöra detta måste vi nog studera HassanVonEssens statistik. Någon som har lust att kolla?

Citera
2024-11-02, 13:52
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Japp. Den var riktigt liten.

Han har dock god konkurens av Tjingtjongkinesgäddan som själv snackade om hur extremt liten mikropenis han hade. För att kunna avgöra detta måste vi nog studera HassanVonEssens statistik. Någon som har lust att kolla?

Mycket svårt detta!
Men 465 tjingtjong verkar vara helt slack så jag tror nog det blir silver för honom.
Men gud vad ful dasse han har.
Citera
2024-11-02, 14:16
Medlem
Ond.hickas avatar
Tycker det är konstigt att vissa gäddor verkar vilja köpa saker eller ge pengar till småungarna utan att de blir ombedda. Det gäller allt från sexiga (eller "sexiga") underkläder, ibland två paket cigg eller sprit. Är det för att döva dåligt samvete, kroka ungen att vilja träffas igen eller distansera sig från hela bedrövelsen?

Kanske det är enklare att ligga med ett barn om man ser barnet som en hora istället för någon oskyldig och ren, liksom. Eller så kanske de vill imponera med alla pengar de har så att de kan fortsätta sälja sig i framtiden.

Kom att tänka på det när jag läste #465. Orkar inte leta reda på flera exempel men många känner nog igen fenomenet.

(Hedersomnämnande till undantagsgäddan #503 som inte ville köpa sin prinsessa en elvaårspresent.)
Citera
2024-11-02, 14:26
Medlem
Leibachs avatar
Det verkar rulla på som vanligt för "Busksmygargäddan": https://dumpen.se/2023/08/19/busksmygargaddan-napp-267-helsingborg/

Någon som vet om nostalgimacken fortfarande är öppen eller har kört fordonsevent och bilträffar senaste sommaren?

Enligt folkbokföringen verkar han ha flyttat till nytt hus i somras, frun är kvar, firman är kvar, bilinnehavet konstant.

https://www.devglan.com/online-tools/text-encryption-decryption +Yoj5yWxv/ NXnhuMlWvYCHCCjQ9ZQMgmOW1rmmK2bRRYw51+60pH4+s7wfNQ U+wcOPprvWdcVpqlJRRvpTBqUlszlJvC/0W8x+NDYbB+mEgUAJ5EwaeSqikoDbmgEU4vaQC7AeXr0IRprDv bojbW6Q==

Grattis på namnsdagen!
Senast redigerad av Leibach 2024-11-02 kl. 14:28.
Citera
2024-11-02, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Det verkar rulla på som vanligt för "Busksmygargäddan": https://dumpen.se/2023/08/19/busksmygargaddan-napp-267-helsingborg/

Någon som vet om nostalgimacken fortfarande är öppen eller har kört fordonsevent och bilträffar senaste sommaren?

Enligt folkbokföringen verkar han ha flyttat till nytt hus i somras, frun är kvar, firman är kvar, bilinnehavet konstant.

https://www.devglan.com/online-tools/text-encryption-decryption +Yoj5yWxv/ NXnhuMlWvYCHCCjQ9ZQMgmOW1rmmK2bRRYw51+60pH4+s7wfNQ U+wcOPprvWdcVpqlJRRvpTBqUlszlJvC/0W8x+NDYbB+mEgUAJ5EwaeSqikoDbmgEU4vaQC7AeXr0IRprDv bojbW6Q==

Grattis på namnsdagen!

Dumpen har lite fel i sin numrering här så rätt nummer är #268
Vart ser du att han har kvar frugan?
På ratsit är T.B ogift men bor med en annan tjej sen i somras.
Citera
2024-11-02, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Tycker det är konstigt att vissa gäddor verkar vilja köpa saker eller ge pengar till småungarna utan att de blir ombedda. Det gäller allt från sexiga (eller "sexiga") underkläder, ibland två paket cigg eller sprit. Är det för att döva dåligt samvete, kroka ungen att vilja träffas igen eller distansera sig från hela bedrövelsen?

Kanske det är enklare att ligga med ett barn om man ser barnet som en hora istället för någon oskyldig och ren, liksom. Eller så kanske de vill imponera med alla pengar de har så att de kan fortsätta sälja sig i framtiden.

Kom att tänka på det när jag läste #465. Orkar inte leta reda på flera exempel men många känner nog igen fenomenet.

(Hedersomnämnande till undantagsgäddan #503 som inte ville köpa sin prinsessa en elvaårspresent.)

Är nog manipulation också. De fattar att en tonårstjej som erbjuds klädshopping är mindre benägen att backa ur.
Citera
2024-11-02, 16:22
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka

Det är ett tecken på grooming, förövaren ger presenter för att vinna förtroende hos barnet.
Citera
2024-11-02, 17:03
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Av alla 500+ gäddor är journalisten den som jag har retat upp mig på mest.
Jag håller helt med dej om det. Alla dessa jävla peddon som Dumpen konfronterar är vidriga, men sällan eller aldrig tidigare har jag retat mej så enormt på en gädda som just det här dryga fanskapet. Han spelar i en alldeles egen liga när det gäller att vara osympatisk. #494
Citera
2024-11-02, 17:13
Medlem
StigEngstroms avatar
Jag kan inte komma ifrån att 504 fyllde 50 i år.
Till och med bänkalkisar åldras väl bättre än så?
Citera
2024-11-02, 18:14
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag håller helt med dej om det. Alla dessa jävla peddon som Dumpen konfronterar är vidriga, men sällan eller aldrig tidigare har jag retat mej så enormt på en gädda som just det här dryga fanskapet. Han spelar i en alldeles egen liga när det gäller att vara osympatisk. #494
Jag tror inte wokegäddan 494 framstår på samma sätt i sin omgivning.
Men ja, han drog upp varenda kort av härskarteknik som finns i boken, varenda gnista av osympatisk journalistöversittarhet fick han ut.
Citera
2024-11-02, 18:16
Medlem
Citat:

Jag får lite kognitiv dissonans eller vad man ska kalla det. Karln ser ut som en bebis i ansiktet och kroppen. Sen har han ett skägg som ser ut som han har snott det från en 70-åring.
Citera
2024-11-02, 18:30
Medlem
Citat:

Att han är kort och knubbig med dålig hållning (uppdragna axlar på något konstigt sätt) samt har ett torrt fnöske till vitt skägg gör ju att han ser ut som en liten tomtegubbe, som är till åren kommen. Han är helt utan stil och smak, vilket har en föråldrade effekt. Skulle bli ordning på torpet om gubben kastades in i händerna på "Gör-om-mig-damen" på Gokväll. Men denna gädda ogillar gymmet skriver han och så något blaj om att insidan räknas (och den är ju inte vacker den heller...)

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in