2024-11-02, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hon lät inte ett dugg förvånad.
Varför skulle hon var det - hon var ju fullt medveten om den, vilket hon också säger.

Tvärtom. Hon lät väldigt förvånad.
Citera
2024-11-02, 14:00
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
När bekräftade Julia det?
22:a oktober bör det ha varit.
Citera
2024-11-02, 14:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Tvärtom. Hon lät väldigt förvånad.
Då har du helt enkelt inte lyssnat på samtalet med Tomas.
Hon är inte förvånad - hon stakar sig säkert lite eftersom hon måste samla upp en lögn -- Socialtjänsten hade pratat med henne om anmälan redan innan .. så varför skulle hon vara förvånad?

Tönt.
Citera
2024-11-02, 14:02
Medlem
Citat:
Du vet ingenting om mig - men en sak har du rätt i - jag känner igen en lögnare när jag ser den -- och den falska anmälan är något av det lägsta jag sett -- dessutom ett dåligt försök, för både polis och Socialtjänst ser redan/eller kommer, se igenom den.

Jag skulle kunna säga att Julia är den första mamman jag råkat på som vill sitt barn så illa - men tyvärr är det inte det ...

Du har sett anmälan.

Och du säger att det är ett dåligt försökt - för det har du sett. Både polis och socialtjänst ser redan eller kommer att se igenom den. Enligt dig - för du har sett anmälan.
Citera
2024-11-02, 14:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Du har sett anmälan.

Och du säger att det är ett dåligt försökt - för det har du sett. Både polis och socialtjänst ser redan eller kommer att se igenom den. Enligt dig - för du har sett anmälan.
Du kanske inte skall ta allt så bokstavligt - det är ett uttryck/talesätt.
Dessutom är det ju betydelselöst- det som är av betydelse är att en falsk anmälan är gjord och att den mycket tydligt är formulerad för att främja Julia.

Koncentrera dig på det istället för vad jag bokstavligt sett och inte sett.

I telefonsamtalet bekräftar Julia anmälan.
Citera
2024-11-02, 14:09
Medlem
Citat:
Du vet ingenting om mig - men en sak har du rätt i - jag känner igen en lögnare när jag ser den -- och den falska anmälan är något av det lägsta jag sett -- dessutom ett dåligt försök, för både polis och Socialtjänst ser redan/eller kommer, se igenom den.

Jag skulle kunna säga att Julia är den första mamman jag råkat på som vill sitt barn så illa - men tyvärr är det inte det ...

1. Det är den lägsta du sett.

2. Dessutom är anmälan ett dåligt försök.

3. Både polis och socialtjänst ser redan igenom den/eller kommer att se igenom den.

1. Du har sett den. 2+3 du gör slutsatser som du bara kan göra genom att ha sett anmälan.

Citera
2024-11-02, 14:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:

3. Både polis och socialtjänst ser redan igenom den/eller kommer att se igenom den.

1. Du har sett den. 2+3 du gör slutsatser som du bara kan göra genom att ha sett anmälan.

Om du tror det så måste du också tro på att jag vet mer än du och andra .. Varsågod - jag skiter i det, du får tro vad du vill.

Anmälan är ett dåligt försök eftersom detta kommer både socialtjänst och polis se igenom. Förhoppningsvis slår det tillbaka på Julia och innebär att hon förlorar vårdnaden och Chrippa får enskild vårdnad.
Citera
2024-11-02, 14:14
Medlem
Citat:

Vi kan addera att Linnéa har falskt anmält förrut eftersom hon inte alls har varit sanningsenlig i förhör när det gällde misshandel av henne och han är ju inte kvinnoboxare enligt vissa användare här.
Citera
2024-11-02, 14:15
Medlem
Citat:
Om du tror det så måste du också tro på att jag vet mer än du och andra .. Varsågod - jag skiter i det, du får tro vad du vill.

Anmälan är ett dåligt försök eftersom detta kommer både socialtjänst och polis se igenom. Förhoppningsvis slår det tillbaka på Julia och innebär att hon förlorar vårdnaden och Chrippa får enskild vårdnad.

Är det vårdnadstvist på gång? I tiden är det intressant att du nämner det.
Citera
2024-11-02, 14:18
Medlem
Citat:
Vi kan addera att Linnéa har falskt anmält förrut eftersom hon inte alls har varit sanningsenlig i förhör när det gällde misshandel av henne och han är ju inte kvinnoboxare enligt vissa användare här.

Absolut, hon satt en oskyldig man i häkte i vad blev det, två veckor?

Dessutom så har hon sagt att Christofer har ett osunt förhållande till sin dotter för att han ville sova med henne så att hon skulle känna sig trygg. Så den tanken har hon haft tidigare. Och nu kommer den tanken upp i den här anmälan som micro har sett. Och nu erkänner micro att hon innerligt hoppas att Julia förlorar vårdnaden av mamman och det på grund av den här anmälan. Så på något sätt verkar micro se anmälan som ett försök att ta av Julia vårdnaden av barnet helt. Det tycker jag inte går att komma ifrån vid det här läget.

Det är INTE ett talesätt att säga att det här "var det lägsta jag sett" om något man inte sett.
Citera
2024-11-02, 14:19
Medlem
Frågan är VEM har visat micro anmälan?
Citera
2024-11-02, 14:29
Medlem
Citat:
Frågan är VEM har visat micro anmälan?

Just det. Vem?
Jag utgår från att den är inskickad och därmed har vi soc, polis, Chrippa, Linnéa, Tomas och Julia som inte visste om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in