Citat:
Mette Marit har ju helt klart gått in i Marius hus och tagit undan droger och ev vapen han haft i sitt förvar. Det betyder då att Mette Marit är helt införstådd med exakt vad Marius håller på med, och står helt på sonens sida och är beredd att skydda honom. Och detta ska vara Norges framtida drottning.
Mette Marits agerande är oförlåtligt, hon skadar monarkin för all framtid.
Jag har personligen alltid undrat om hon har någon slags personlighetsstörning, jag trodde aldrig att deras äktenskap skulle hålla.
Mette Marits agerande är oförlåtligt, hon skadar monarkin för all framtid.
Jag har personligen alltid undrat om hon har någon slags personlighetsstörning, jag trodde aldrig att deras äktenskap skulle hålla.
Det blir allt uppenbarare att kungahuset begick ett enormt misstag i att godkänna MM. Kände sig Harald skyldig för att ha favoriserat sin älskling Märtha-Louise, och ville kompensera Håkon för det? Hade de sagt nej och Håkan frånsagt sig arvsrätten för Mette-Marit så skulle väl iofs galningen som "talar med änglar" varit näst på tur, men hon kunde nog ha övertalats att stiga åt sidan, verkar knappast som att strikta hovceremonier och sånt är vad hon gillar. Ja, förutom att snylta på titeln då, trots att hon inte skulle göra det. Måste väl finnas några kusiner som inte är skogstokiga/ledda av könsorganen?