2024-11-01, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Vad är det med sånna som dig egenligen? Tror du folk går runt och önskar sig bli svenskar som det vore nån sorts hedersmedalj eller? Thailändare är inte svenskar och jag kan garantera dig att dom själva inte vill se sig själva som svenskar oavsett bakom deras falska smil.
Skiter i om dom ser sig som svenskar eller inte, ändå inget att stoltsera efter de senaste årens utveckling.

Poängen är att dom anpassar sig dit dom kommer och beter sig som civila människor, kontra majoriteten av andra invandrare vi tagit mot.
Citera
2024-11-01, 12:44
Medlem
Ako-s avatar
En råtta mindre i Sverige Fyfan vad fint!
Citera
2024-11-01, 15:46
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Jag ser inte thailändare på blattar på samma sätt som MENA blattar, asiater har oftast hälsosamma värderingar och kan anpassa sig dit dom kommer, många asiatiska samhällen är bra mycket bättre uppbyggda än Sveriges, i helhet är det ett respektabelt folk.

Sedan har jag inte kommit med några bortförklaringar, du påstod att hon är psykopat och jag påstår att hon inte är det utan helt enkelt gjort extrema misstag som lett henne hit.

Japan kanske

men inte Thailand.

Hur uttalar mörderskan sitt efternamn I am chaeng ?
Citera
2024-11-02, 09:58
Medlem
bithaxs avatar
Thaiar som flyttar hit brukar vara väluppfostrade. De får mycket stryk hemma när de är små. Inte alls som muslimska killar som tidigt lär sig att de står över sin egen mamma och kan sparka på henne utan att det gör något.

Psykopater och rötägg finns dock överallt. Thailand har haft ett antal massskjutningar, ofta utförda av fd. militärer och såklart massor av väpnade rån.

Det brukar oftast vara män som utför dåden. Men det händer även att kvinnor i Thailand mördar sina barn och sedan sig själva pga psykisk ohälsa och skulder.

Att thaibrudar utför gängmord hör inte till vanligheterna.
Citera
2024-11-02, 10:02
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keenachi
tack för att du är så söt och ser mina landskvinnor på ett sådant oskyldigt sätt, men jag kan garantera att 90% av alla thai brudar är psykopater.

Kvinnor är känslovarelser.
Ja om du gör slut kommer de säkert skära sig i armarna eftersom familjen är så viktigt i Thailand.

Men thaibrudar är ändå mycket mindre kravmaskiner än svenska tjejer.
Citera
2024-11-02, 10:50
Medlem
Hur många år tror ni att de blir ?
Arklöv sitter väl fortfarande..
Citera
2024-11-04, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jabbe08
Hur många år tror ni att de blirl ?
Arklöv sitter väl fortfarande..
Arklöv sitter på Beateberg
Citera
2024-11-05, 12:06
Medlem
Anonymflashbackares avatar
Hon är väldigt ung. Och kvinna. Och tidigare ostraffad.

Hon kommer sitta minimum av tiden och ha det ganska bekvämt sista åren av straffet.

Dessutom lär hon se till att bli gravid under ett besök i fängelset. Sådant kommer också spela stor roll.

Och har hon inte lyckats bli med barn medan hon sitter i fängelse så kommer tingsrätten inte vilja beröva henne möjligheten att bli mamma, vilket det är stor risk att hon går miste om ifall hon ska sitta 15-20 år.

Det finns en rosa lagbok och den kommer tillämpas till max på henne.
Citera
2024-11-05, 17:40
Medlem
FL: Hur blir du när du röker hasch?
MGM: Bäng

Citera
2024-11-06, 11:08
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymflashbackare
Hon är väldigt ung. Och kvinna. Och tidigare ostraffad.

Hon kommer sitta minimum av tiden och ha det ganska bekvämt sista åren av straffet.

Dessutom lär hon se till att bli gravid under ett besök i fängelset. Sådant kommer också spela stor roll.

Och har hon inte lyckats bli med barn medan hon sitter i fängelse så kommer tingsrätten inte vilja beröva henne möjligheten att bli mamma, vilket det är stor risk att hon går miste om ifall hon ska sitta 15-20 år.

Det finns en rosa lagbok och den kommer tillämpas till max på henne.

Kan de inte se till att denna varelse inte blir det ?
Kan de inte se till att förlånga för något annat...

Ni (alla) svarade inte på det jag skrev

Ni ger henne offerkofta
Citera
2024-11-07, 20:43
Medlem
Synd på en sån snygg tjej....
Citera
2024-11-08, 17:52
Medlem
Livstidsstraff är minst 18 år som hon kan få efter en ansökan efter 10 år. Alltså kan hon vara ute efter 12 år då man sitter 2/3 av tiden. Hon kommer i så fall bara sitta 1.5 år längre än Johanna L Jansson som ju fick16 år och kan komma ut efter 10.5 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in