2024-10-31, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Nej jag avskyr afghaner så det hade jag inte gjort, och jag försvarar inte denna tjejen heller.
Som sagt har man en naturlig bias när det handlar om en thailändsk tjej som 99,9% av gånger ses som snälla och försiktiga personer, framförallt de som invandrat till Sverige, sedan kryllar det givetvis av galna thailändskor i Thailand.

Med det sagt så förtjänar hon sitt straff, dock måste jag säga att livstid känns rättså extremt under hennes omständigheter där hon uppenbarligen lever under hot från väldigt farliga och hänsynslösa människor.
Å andra sidan är det bra att rätten faktiskt dömer ordentligt numera, för 5-6 år sedan hade hon nog fått 4 år.

tack för att du är så söt och ser mina landskvinnor på ett sådant oskyldigt sätt, men jag kan garantera att 90% av alla thai brudar är psykopater.
Citera
2024-10-31, 10:56
Avslutad
Citat:
Nej jag avskyr afghaner så det hade jag inte gjort, och jag försvarar inte denna tjejen heller.
Som sagt har man en naturlig bias när det handlar om en thailändsk tjej som 99,9% av gånger ses som snälla och försiktiga personer, framförallt de som invandrat till Sverige, sedan kryllar det givetvis av galna thailändskor i Thailand.

Med det sagt så förtjänar hon sitt straff, dock måste jag säga att livstid känns rättså extremt under hennes omständigheter där hon uppenbarligen lever under hot från väldigt farliga och hänsynslösa människor.
Å andra sidan är det bra att rätten faktiskt dömer ordentligt numera, för 5-6 år sedan hade hon nog fått 4 år.
Du har en osund kärlek för thailändskor till den nivå att du går i försvarsläge när de begår mord och vill komma med bortförklaringar. Har frugan din sådant påbrå eller vad är problemet?

Vad skiljer dig från en korkad svensk brud som försvarar heltidskriminella blattar? Du är bara en manlig motsvarighet till dessa.
Citera
2024-10-31, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Du har en osund kärlek för thailändskor till den nivå att du går i försvarsläge när de begår mord och vill komma med bortförklaringar. Har frugan din sådant påbrå eller vad är problemet?

Vad skiljer dig från en korkad svensk brud som försvarar heltidskriminella blattar? Du är bara en manlig motsvarighet till dessa.

Jag ser inte thailändare på blattar på samma sätt som MENA blattar, asiater har oftast hälsosamma värderingar och kan anpassa sig dit dom kommer, många asiatiska samhällen är bra mycket bättre uppbyggda än Sveriges, i helhet är det ett respektabelt folk.

Sedan har jag inte kommit med några bortförklaringar, du påstod att hon är psykopat och jag påstår att hon inte är det utan helt enkelt gjort extrema misstag som lett henne hit.
Citera
2024-10-31, 12:08
Avslutad
Citat:
Jag ser inte thailändare på blattar på samma sätt som MENA blattar, asiater har oftast hälsosamma värderingar och kan anpassa sig dit dom kommer, många asiatiska samhällen är bra mycket bättre uppbyggda än Sveriges, i helhet är det ett respektabelt folk.

Sedan har jag inte kommit med några bortförklaringar, du påstod att hon är psykopat och jag påstår att hon inte är det utan helt enkelt gjort extrema misstag som lett henne hit.
Vi kommer nog inte längre medberoendeperson som har en sån fäbless för thailändskor att du försvar när dom begår mord på ett absurt sätt. Skicka brev till henne istället och skriv hur mycket du älskar henne hon kanske fastnar.
Citera
2024-10-31, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keenachi
tack för att du är så söt och ser mina landskvinnor på ett sådant oskyldigt sätt, men jag kan garantera att 90% av alla thai brudar är psykopater.
Har dejtat en del asiatiska kvinnor och har ingen erfarenhet angående att dom skulle vara galna, sedan är det nog skillnad på thailändskor som befinner sig i Sverige och troligen är uppvuxna här, och thailändskor som är uppvuxna i Thailand, mycket möjligt att dom sistnämnda är lite galna.

I övrigt ser jag i stort sett asiater som svenskar, halva mitt längenhetshus består av asiatiska utbytesstudenter och majoriteten hälsar alltid med ett stort leende.

Det är som sagt överlag ett ödmjukt folk som lätt visar respekt, ser jag en asiat på gatan så reagerar jag inte det minsta, ser jag en somalier så undrar jag hur fan han/hon hamnade i Sverige.
Citera
2024-10-31, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Vi kommer nog inte längre medberoendeperson som har en sån fäbless för thailändskor att du försvar när dom begår mord på ett absurt sätt. Skicka brev till henne istället och skriv hur mycket du älskar henne hon kanske fastnar.
Så pass snygg är hon inte att jag tänker skicka några brev

Umgås man med kriminella svartskallar så får man ta konsekvenserna för det så hon kan gott sitta inne ett tag, med det sagt är det fortfarande tragiskt att en ung tjej har kastat bort hela sitt liv.
Citera
2024-10-31, 14:50
Medlem
LinaLaReinas avatar
Citat:

Vissa verkar tycka alla kvinnor är psykopater, säger en hel del om dem.

Det blir vad det blir när man umgås med kriminella/mindre begåvade, är man lättpåverkad, osäker i sig själv, eller inte mer pannben att ta sig ur och skilja på rätt och fel.
Många som har svårt med detta, även uppenbart här.
Det krävs bara att man minst har en vettig person som visar dig rätt väg och ger dig karaktär, så kan du klara dig bra i livet.
Citera
2024-10-31, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinaLaReina
Vissa verkar tycka alla kvinnor är psykopater, säger en hel del om dem.

Det blir vad det blir när man umgås med kriminella/mindre begåvade, är man lättpåverkad, osäker i sig själv, eller inte mer pannben att ta sig ur och skilja på rätt och fel.
Många som har svårt med detta, även uppenbart här.
Det krävs bara att man minst har en vettig person som visar dig rätt väg och ger dig karaktär, så kan du klara dig bra i livet.

Japp, tankarna spinner nog rätt bra i huvudet på henne just nu, hon nämnde i rättegången att hon ångrade att hon öht åkte till Norrköping, varför gick jag inte bara till polisen eller någon närstående och berättade om situationen och att jag hamnat med fel människor, istället blev det såhär, ångesten är nog rättså påtaglig.
Citera
2024-10-31, 15:49
Medlem
Ograsts avatar
Är det samma Kwanchai som blir tillfrågad i enkät i tidningen Östersunds Posten? Otroligt hur hennes liv har utvecklat sig i så fall.

https://www.op.se/artikel/enkat-hur-vill-du-utveckla-brunflo
Citera
2024-10-31, 16:41
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Min tjej säger att det inte är en tjej utan att det är en ladyboy då bara killar kan bära det thailändska namnet khwanchai. Stämmer detta?

Citat:
Ursprungligen postat av autismo
Frågade precis min flickvän som också talar thailändska när jag såg din kommentar och hon bekräftar det din tjej sa.

Är ni säkra på att Edra flickvänner inte har kuk själva?Nä ja skoja!

På svenska blir det skevt. Såhär är det:

ขวัญชัย - Kwanchai - vanligtvis för karlar. Antagligen har Edra flickvänner inte sett Thai-stavningen.

ขวัญใจ - Kwanjai - Vanligt för kvinnor.

Be Edra kvinnor (?) bekräfta eller dementera detta, för trådens skull!
Citera
2024-10-31, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Är det samma Kwanchai som blir tillfrågad i enkät i tidningen Östersunds Posten? Otroligt hur hennes liv har utvecklat sig i så fall.

https://www.op.se/artikel/enkat-hur-vill-du-utveckla-brunflo

Både ålder och namn stämmer så det borde det ju vara. Ja, tragiskt.
Citera
2024-10-31, 22:02
Medlem
Citat:
Har dejtat en del asiatiska kvinnor och har ingen erfarenhet angående att dom skulle vara galna, sedan är det nog skillnad på thailändskor som befinner sig i Sverige och troligen är uppvuxna här, och thailändskor som är uppvuxna i Thailand, mycket möjligt att dom sistnämnda är lite galna.

I övrigt ser jag i stort sett asiater som svenskar, halva mitt längenhetshus består av asiatiska utbytesstudenter och majoriteten hälsar alltid med ett stort leende.

Det är som sagt överlag ett ödmjukt folk som lätt visar respekt, ser jag en asiat på gatan så reagerar jag inte det minsta, ser jag en somalier så undrar jag hur fan han/hon hamnade i Sverige.

Vad är det med sånna som dig egenligen? Tror du folk går runt och önskar sig bli svenskar som det vore nån sorts hedersmedalj eller? Thailändare är inte svenskar och jag kan garantera dig att dom själva inte vill se sig själva som svenskar oavsett bakom deras falska smil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in