2024-11-02, 07:34
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Har du ens träffat Linnea och Julia för att kunna göra någon bedömning?
Linnea är långt bättre än Julia, och trots hon inte fått egna barn är hon en bättre "förälder" än vad Julia någonsin kan bli. När du inte kommer åt Chrippa ger du dig på hans flickvän, hur lågt kan man sjunka. Sprida en massa osanningar för att få henne att se sämre ut än vad hon är, jisses

Bedömningen är glasklar, Linnea visar upp sin egen dumhet inför alla på youtube.

Missade du hennes sista förklaring om varför kräftdjuret blev häktad?
Så påtänd att ingen förstod någonting, svävade ut helt i det blå om annan person...🤣🤣🤣
Citera
2024-11-02, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Spelar du idiot.. eller är du det också i detta avseende?

Äger dina barn och rusar upp till skydd för falskanmälare..

Snyggt

Edit
Inte tror på henne, eftersom hon är en lögnerska -- och så många "fina" ord var det inte - utan ärliga uttryck för hur hon ljuger och beter sig.

Ruska på dig nu. Var har jag skrivit om mina barn?

Jag anser att Chrippa ljuger konstant. Jag fattar inte att du inte ser det.
Julia har absolut ljugit massa gånger vilket hon erkänt och förklarat varför.

Du är så duperad av Chrippa vilket förvånar mig eftersom du har uppnått åldern för att kunna se genom det.

Jag tror att du inte vill honom väl.
Citera
2024-11-02, 08:37
Medlem
Citat:
Nej, att betrakta vuxna barn som vuxna människor och att se igenom lögner och falska anmälningar, har inget med psykos att göra.

Du visar ditt rätta jag väldigt bra genom hur du uttrycker dina värderingar.
Jag tycker synd om dina barn.

Vad tycker du att jag ska göra med den informationen?

Du har ingen aning om mina värderingar. Jag kan säga att den har något att säga om kvinnomisshandlare, kriminella och barnmisshandlare.

Vi får väl se vem av oss som kommer sitta sitta med skägget i brevlådan när allt kommer fram.
Du eller jag.
Citera
2024-11-02, 08:52
Medlem
Citat:
Du inser väl att jag aldrig skulle berätta vem - om jag nu sett den i sin helhet.
Falsk anmälan är det - och det syns tydligt att Julia är endera gjort den själv eller varit med och låtit någon annan göra det officiellt.

Det borde vara viktigare för dig - som låtsas att du bryr dig om barnet - att reagera på hur i helvete man kan sjunka så lågt och varför man offrar barnet - än hårklyverier om vad jag vet och hur ...

Jag tror inte en sekund på att du har sett den. Du vill bara framstå som bättre än alla som inte köper ditt dravel.
Det kan till och med vara så att du inte sett den för att den inte finns.
Det skulle dock vara intressant om den finns men socialtjänsten inte har fått ta del av den.
Citera
2024-11-02, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Men du kan ha rätt Julia är helt flängd och gör en så fruktansvärd anklagelse, dessutom så dåligt gjort att det lyser igenom klart att det är Julia som gjort det.

MEN Micro sätt på dig tänkarhatten. Vem var det som sa att Chrippa gjorde onämnbara saker, sjuka saker när Christofer låg nära sin dotter om nätterna?

KAN - kan det möjligen vara så att den uppfinniga LINNEA har lämnat in något som ser som om Julia hade lämnat in det.

Det låter i mina ögon som mer troligt, genom att Linnea inte är mor till Chloé och därför kan tänka såna saker av svartsjuka mot flickebarnet.

Så jag tror att vi ska ha detta klart för sig. Och jag hoppas att någon lägger fram den teorin till de som ska undersöka de här handleingarna. Fingeravtryck på brevet till exempel? Skickar från var? Språket?

Tycker Linnea ska få den frågan faktiskt.

Vad tror ni andra?

Jag har haft samma tanke om att det kan vara Linnéa om den finns. Hon är ju den enda som har insyn på riktigt.
Citera
2024-11-02, 09:03
Medlem
Citat:
Lägg ner.
Det är inte Linnea som står bakom eller orkestrerat den falska anmälan.
Linnea är anmäld som förövare i den.

Detta är Julia.

Linnéa kan visst anmäla sig själv om hon vill rikta misstankarna åt annat håll.
Det är inte första gången i världshistorien sånt förekommer.
Citera
2024-11-02, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Felicia och Julia har vart osams mycket och jag förstår Felicia.
Ah okej. Ser ett mönster att dom flesta börjar bråka med julia efter en stund..
Citera
2024-11-02, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Ja jag hinner inte heller med allt.

Flashback
Anjo
Rask
Chrippa
Motvikt
Vad är problemet
Jag svär
Skuldrådgivaren
Liam M
IG storys
Chrippa Stream
Linneas kanal

Det är omöjligt.
Haha ja helt otroligt faktiskt.
Citera
2024-11-02, 09:33
Medlem
Det är intressant att se hur tidigare kritiker av drev nu höjer tonläget i sina angrepp på Jullan och förvandlar föräldraskapet till en tävling om vem som är bättre eller sämre.
Om detta är ett sätt att ge både Kräftan och L ammunition inför något stundande—framför allt Kräftan, med tanke på att de regelbundet följer dessa diskussioner— så kommer det visa sig så småningom.
Citera
2024-11-02, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Har du ens träffat Linnea och Julia för att kunna göra någon bedömning?
Linnea är långt bättre än Julia, och trots hon inte fått egna barn är hon en bättre "förälder" än vad Julia någonsin kan bli. När du inte kommer åt Chrippa ger du dig på hans flickvän, hur lågt kan man sjunka. Sprida en massa osanningar för att få henne att se sämre ut än vad hon är, jisses

Men de behöver ju inte träffa någon av dessa när det gäller expertis kring dessa människor. Det har jag sett i tråden med överhängande tydlighet.
Citera
2024-11-02, 10:23
Medlem
Treschows avatar
Jävlarrr! Hur mycket ladd tror ni näsborrarna fick mottaga igår kväll?

• Chrippa = dömd för narkotikabrott.

• Johannes "Leonidas" Ulmefors = dömd för narkotikabrott och suttit i fängelse för det.

• Paulina "Paow" Danielsson = dömd för narkotikabrott.

Vilken jävla dekadens! Samhällets absoluta bottenskrap till människor.

https://postimg.cc/d7tWSGcV
Citera
2024-11-02, 10:36
Medlem
Citat:
Ännu en trådsanning ... Jag är inte överraskad .. Hur det känns det att mobba en ung kvinna i hopp om att du skall driva henne i döden?

Du är en sjuk människa.

Man kan inte driva nån in i döden över att skriva saker på Flashback, skärp dig för fan…

Om hon nu skulle ta sitt liv så är det 100% hennes val. Hur kan man ens skylla på Flashback? 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in