2024-11-01, 23:32
Medlem
gotets avatar
Jag har aktivt sökt information om Pappastor under de senaste dagarna och korresponderat med två personer som säger sig haft stor tillgång till honom. Pappastor omgärdas av en stor mystik men jag anser att jag nu kan ha kommit närmare sanningen. Jag vill veta hur Pappastor levde sitt liv, hans hobbies och intressen, hur han spenderade sina pengar och så vidare. Genom att intyga dessa nyfunna kontakter att jag ej hade några onda avsikert utan bara var ett stort fan av Pappastor lyckades jag få dem att öppna sig.

Följande är informationen jag hittade: Pappastor hade sysslat med Warhammer i många årtionden. Han var aktiv i spelgrupper och gillade att måla miniatyrer till spelet. Efter det andra barnets födsel blev vardagsstressen i Pappastors liv en anseende faktor. Han kunde inte njuta av sin fru lika ofta och sexlivet blev allmänt lidande då de båda hade krävande jobb. Detta ledde till att Pappastor fick blåballar. Han började att längta efter ett enklare liv så som i hans ungdom. Ett mer kravlöst liv där Pappastor kunde spela Warhammer, måla och njuta av sex som en tonåring igen. Detta i kombination med de svällande blåballarna gjorde att han började söka efter fjortisar. Pappastor suktade efter vad de hade, ett mer ansvarslöst liv. Med tiden drev blåballarna honom till vansinne. Pappastor blev galen av lust och valde en mörkare väg i livet på grund av detta. Detta är som sagt infon jag blivit delgiven av kontakt nr 1.

Kontakt nr 2 berättade att Pappastor hade mirakulösa utlösningar. Och han hade visat sprutet på en förfest där min kontakt bevittnat detta med egna ögon. Han beskriver satsen som en "geyser" som exploderade i rummet.

Är det någon som kan verifiera dessa uppgifter? Dessa personer verkade väldigt genuina när jag skrev med dem.
Citera
2024-11-02, 01:50
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Jag har aktivt sökt information om Pappastor under de senaste dagarna och korresponderat med två personer som säger sig haft stor tillgång till honom. Pappastor omgärdas av en stor mystik men jag anser att jag nu kan ha kommit närmare sanningen. Jag vill veta hur Pappastor levde sitt liv, hans hobbies och intressen, hur han spenderade sina pengar och så vidare. Genom att intyga dessa nyfunna kontakter att jag ej hade några onda avsikert utan bara var ett stort fan av Pappastor lyckades jag få dem att öppna sig.

Följande är informationen jag hittade: Pappastor hade sysslat med Warhammer i många årtionden. Han var aktiv i spelgrupper och gillade att måla miniatyrer till spelet. Efter det andra barnets födsel blev vardagsstressen i Pappastors liv en anseende faktor. Han kunde inte njuta av sin fru lika ofta och sexlivet blev allmänt lidande då de båda hade krävande jobb. Detta ledde till att Pappastor fick blåballar. Han började att längta efter ett enklare liv så som i hans ungdom. Ett mer kravlöst liv där Pappastor kunde spela Warhammer, måla och njuta av sex som en tonåring igen. Detta i kombination med de svällande blåballarna gjorde att han började söka efter fjortisar. Pappastor suktade efter vad de hade, ett mer ansvarslöst liv. Med tiden drev blåballarna honom till vansinne. Pappastor blev galen av lust och valde en mörkare väg i livet på grund av detta. Detta är som sagt infon jag blivit delgiven av kontakt nr 1.

Kontakt nr 2 berättade att Pappastor hade mirakulösa utlösningar. Och han hade visat sprutet på en förfest där min kontakt bevittnat detta med egna ögon. Han beskriver satsen som en "geyser" som exploderade i rummet.

Är det någon som kan verifiera dessa uppgifter? Dessa personer verkade väldigt genuina när jag skrev med dem.
Jag upplever att Pappastor såg det som ett rollspel med fiskaren, att det var ett rollspel med vuxen som spelade barn, (vilket det ju var då det var vuxna från Dumpen).
Citera
2024-11-02, 02:08
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Habilt skrivet och bra reflektioner!

Det där med konspirationsteorier kan vi ju lämna därhän. Trams!

Dumpen, med Sara Nilsson i spetsen, inser givetvis att de orsakar de uthängda och deras anhöriga skada. Man anser dock att nyttan, liksom på ett utilitaristiskt vis, på det hela taget väger tyngre: Det är värt publicitetsskadan, såväl primär sådan (den uthängde) som sekundär (de anhöriga), i de enskilda fallen på vägen mot ett högre mål.

Det målet handlar i första rummet om förändrad lagstiftning; vad de uthängda gör bör vara brottsligt. Fiskandet och de därpå följande uthängningarna blir ett medel i Dumpens opinionsbildnings- och lobbyarbete gentemot allmänhet och lagstiftare.

Det är naturligtvis omöjligt att säga, att en uthängning skulle ha förhindrat just den uthängde från att föröva sexualbrott mot ett barn (individualprevention). Emellertid står det klart, menar jag, att Dumpen gör antagandet att det synbarligen aldrig sinande flödet av uthängningar fungerar i allmänt avskräckande syfte - ett x antal män som umgås med tankar att online involvera sig i sexkontakter med barn förmodas avstå med kännedom om Dumpen (generalprevention). Även det en nytta till följd av uthängningarna, en nytta som dock är vansklig att på något tillförlitligt sätt säkra.

Till det kommer självmorden, som du är inne på. Juridiskt går det inte att klandra Dumpen för dem (etiskt/moraliskt är en annan sak), men nu ligger ett mål i Göteborgs tingsrätt där Sara Nilsson är åtalad för grovt förtal. Huvudförhandling i maj nästa år. Därefter får vi se hur (iallafall denna) uthängning på dumpen.se står sig rent rättsligt.
Jag tror att uppmärksamheten i stället kan få vuxna att tänka sig barn, att det lockar fram något dolt och undanträngt. Vetskapen om Dumpen kan göra att de avstår, men då bara 14, men inte 15, och det är princip lika illa, om än inte olagligt.
Citera
2024-11-02, 02:30
Medlem
1754s avatar
2 vidriga gäddor på raken nu som vill ha små barn. Otroligt. Blir det 50 gäddor som ska träffa 14-åringar nu tills nästa vidriga gäddor kommer fram?
Citera
2024-11-02, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pundarhoran
Nej, stöd childhood eller någon annan organisation som inte skor sig själva. Dumpen legitimerar pedofili genom att låta individer betala för att slippa uthängning. Betala så är det okej. Är du så blåögd och naiv så du inte ser detta?

Herrejävlar, Pundarhoran, du får nog försöka klarna till lite i hjärnan!!
Finns inte en enda som sluppit undan genom att de betalat. Finns inga bevis för det och det kommer inte att komma några heller. Svårt att fatta det märker jag!!
Ta dig en omgång till o gå o lägg dig!!
Citera
2024-11-02, 09:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gotet

Väl skrivet! Det där med att Pappastor redan innan sin mörka period halade fram ballen och sprutade för öppen beskådning på en förfest. Det tyder på att det måste funnits något mer bakomliggande än bara det som framkommit i din text.
Citera
2024-11-02, 10:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nasanforst
Finns inte en enda som sluppit undan genom att de betalat. Finns inga bevis för det och det kommer inte att komma några heller. Svårt att fatta det märker jag!!
Varför tror du det finns så många opublicerade just nu och det kommer en ny nästan varje dag?
Hur länge sen är det som de konfronterades?
Varför tror du det händer just nu ?
Är några sekunders reklam på dumpen värt 30 tusen i månaden för impulskollen?
Av vilken anledning tror du impulskollen har reklam där?
Tror du att impulskollens målgrupp läser på dumpen?
Kanske för många frågor för dig att ta in, men andas lite och försök
Citera
2024-11-02, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ten
En till Gädda, #504!
Grov jävla idiot som vill knulla mamma med dotter! Bra där Dumpen!
Tog polisen honom? Har han erkänt att han har erfarenhet av att knulla barn så borde polisen varit med.
Citera
2024-11-02, 15:16
Medlem
Ankan-mannens avatar
En artikel som indikerar att barn som oroas dör tidigare. Tänker närmast på att Dumpen har omfattande genomslag bland barn, ofta helt i onödan.

– En allvarlig variant handlar om att man som förälder är väldigt orolig och drar in barnet i den oron. Man inpräntar alltings farlighet i barnet. Det får konsekvensen att barnet missar mycket i livet, säger Jenny Klefbom. Barn blir rädda, ångestdrivna och får psykiska problem när de upplever att världen är farlig och fientlig.

– Jag tänker att föräldrar har en skyldighet att hålla sig till fakta och verkligheten. Föräldrar ska inte dras med av sina känslor.
https://www.aftonbladet.se/family/a/8JOWbx/studie-barn-till-overbeskyddande-foraldrar-kan-fa-kortare-liv
Senast redigerad av Ankan-mannen 2024-11-02 kl. 15:24.
Citera
2024-11-02, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Men självmorden de drivit fram där rycker du på axlarna. ”De har ju inte tvingat nån att ta livet av sig”.

Fascinerande moral.

Du behöver nog utveckla din s k moral.

Gäddorna valde själva att sexchatta med vad de trodde var barn.
->
De tyckte tydligen själva att detta var något de inte kunde leva med om andra fick reda på det. (de hade osmakligt nog troligen levt i pungtömt välmående om de i lönndom fått förgripa sig på ett barn)
->
Ändå tog de risken att sprida sina fantasier till,och stämma träff med, någon okänd på nätet.
=
1. Helt och hållet deras eget ansvar!
2. Dessutom en egoistisk handling som skadar deras anhöriga och i vissa fall omöjliggör upprättelse för verkliga offer.

De smet från sitt ansvar för sina egna handlingar.
Alltså är självmördade gäddor mer förkastliga än levande dito och inget att lipa för.
Citera
2024-11-02, 15:37
Medlem
Ny gädda!

Krambjörnen Göteborg #504

https://dumpen.se/2024/11/01/krambjornen-goteborg-504/

Ännu ett as utan människovärde fångat!

Glöm inte att swisha Dumpen så att de kan fortsätta sitt fantastiska arbete med att avslöja dessa fruktansvärda monster!
Citera
2024-11-02, 15:45
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nasanforst
Det finns de som inte publicerats på flera år, om det beror på självmordsbenägenhet så gör de klokt i att spela benägen hela sitt liv.

Det kanske är ont om konkreta bevis på att kunna köpa sig fria. Men var är de konkreta bevisen för att det verkligen är de som chattat, och vad är bevisen för att de trott att det var ett riktigt barn de chattade med, och inte trott det var en vuxen som rollspelar ett barn. En del dumpar skriker rollspel i sina formuleringar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in