Citat:
Ursprungligen postat av
Moderatorhora
Nu har jag inte satt mig in det minsta i vad det här gäller men att förundersökningen lyder under sekretess är fullständigt normalt om du nu inte menar förundersökningsprotokoll efter åtal?
Men annars tror jag man ska tänka stort, 18miljoner kanske inte är så mycket pengar. Vi ska inte glömma att det är en bransch som omsätter stora summor. Så tänk typ byråns "privatjet" som kunnat nyttjas av vissa anställda. Lite spännande är det ju...
Tack. Du har rätt. Verkar vara nästan standard.
Jag gillar verkligen ditt tankesätt, utanför boxen.
Just privatjet finns inte i byråvärlden, men däremot fastigheter runt om i världen.
Men att någon skulle sno nån kund eller likande låter för osannolikt, byråvärlden funkar inte så och dessutom är det ett juridiskt mischmasch huruvida vem som "äger" en kund osv och det skulle också dra in kunden i fråga om de brutit mot ett avtal, av vad jag förstått det hela så är det EN person som anhållits. Och att häkta en person pga detta, nej jag går på Ockhams rakkniv, fulfakturering eller ren stöld verkar mest plausibelt. Även om jag hoppas du har rätt om privatjets