2024-11-01, 19:24
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Hur ska jag förtydliga en rant om olika saker som kan vara inblandade. Det var inget allvarligt över detta. Eller i annat fall så vet du mer än mig? Varför tog du upp just det där? Nu blir jag nyfiken och du får förtydliga??

Det var du som kom med påståendet så då är det du som får förtydliga vad du menar.

Tänk på att det är många som tar allt som skrivs här för sanning.
Citera
2024-11-01, 19:27
Medlem
Ändå riktigt farsa den där Chrippa.
Om det nu stämmer att Linnea är gravid. Vilket jag inte tror på.

Kommer hon vara förstföderska när farsan sitter inne ?
Hur många år kommer hon få fixa allt solo.

Hur tänker man som person. När man vet att man troligen kommer få sitta och ändå skaffa fler barn. Osv osv. Är det verkligen bra förälderskap ?

Micro113. Tycker säkert det. Men du kvinna behöver inte lägga tid att citera.
Citera
2024-11-01, 19:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
DU är sjuk i huvudet!

Mina barn är inte mina ägodelar. Dock värnar jag om deras välmående. Något du aldrig kommer förstå! Vilken frisk förälder hade gjort vad de kunnat! L och C kör ju med öppen ridå, så de kan inte skylla på att de inte vet!
Uppenbarligen så betraktar du dem som ägodelar - eftersom du resolut skulle "hämta hem dem" om du inte gillar vad de gör och väljer.

Ser man så på sina barn - framför allt vuxna barn - då har man något fel i huvudet.

Kör med öppen ridå - ja, det är två vuxna människor - deras föräldrar verkar förstå det och skillnaden på vuxna barn och ägodelar.
Du kanske borde söka för din störning - för dina barns skull.
Citera
2024-11-01, 19:48
Medlem
Citat:
Javisst. vem vet hur stort eller detta är?

Det finns så många saker som påstås här, som vill ha säger; Interpol, säkerheten på Rosenbad är hotad, stöld av kronjuvelerna, sexövergrepp på barn, Drottning Silvias nobelklänning är borta, snatteri på kiosken i Motala, knark eller godis skriker barnen i Trosa, SÄPO utfärdar kod röd ... ja vem vet vad som är sant och vem vet inte ... missa inte nästa avsnitt av ..

Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Det var du som kom med påståendet så då är det du som får förtydliga vad du menar.

Tänk på att det är många som tar allt som skrivs här för sanning.

Du är ju den som menar att du är en av många som tar allt för sanning här. Du är inte särskilt upprörd över att Drottningens nobelklänning är borta. Det väljer ut sexövergrepp med barn, varför vet inte jag men du får gärna berätta mer om detta!

Jag vet ingenting om något sådant. Jag svär.
Citera
2024-11-01, 19:50
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du är ju den som menar att du är en av många som tar allt för sanning här. Du är inte särskilt upprörd över att Drottningens nobelklänning är borta. Det väljer ut sexövergrepp med barn, varför vet inte jag men du får gärna berätta mer om detta!

Jag vet ingenting om något sådant. Jag svär.
Du har ju lyssnat på Tomas samtal med Julia - och då vet ju att nästa steg i kuppen mot Chrippa och Linnea var att göra en falsk anmälan om just det.
Citera
2024-11-01, 19:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:
tjänar man inte mer? så man kan äta mer?
Fast då är orsak - verkan tvärtom. Får många följare - kan äta mer.
Du angav andra hållet. Äter - får fler följare.

Det första är ganska logiskt - det andra är inte det.
Citera
2024-11-01, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du har ju lyssnat på Tomas samtal med Julia - och då vet ju att nästa steg i kuppen mot Chrippa och Linnea var att göra en falsk anmälan om just det.

Nej jag har inte lyssnat på Tomas samtal med Julia eftersom jag hade en feber i skallen. Jag fick ju till slut en länk men jag somnade innan det samtalet så jag har inte hört det.

Så det finns en falsk anmälan om det. Det är ju för jävligt om någon lagt en anmälan som de vet att den är falskt. Och nu är jag mer införstådd i det. Men ja, jag hoppas att det framkommer att den är falsk då, det brukar ge straff numera.

Rätt ska vara rätt oavsett vad man tycker om Chrippa.
Citera
2024-11-01, 19:57
Medlem
Citat:
Uppenbarligen så betraktar du dem som ägodelar - eftersom du resolut skulle "hämta hem dem" om du inte gillar vad de gör och väljer.

Ser man så på sina barn - framför allt vuxna barn - då har man något fel i huvudet.

Kör med öppen ridå - ja, det är två vuxna människor - deras föräldrar verkar förstå det och skillnaden på vuxna barn och ägodelar.
Du kanske borde söka för din störning - för dina barns skull.

Du är så sne’vriden!

Du skulle säkerligen sitta och titta på, när dina barn använder div saker eller begår brott. Man kan undra då vem som inte är frisk!
Citera
2024-11-01, 19:57
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nej jag har inte lyssnat på Tomas samtal med Julia eftersom jag hade en feber i skallen. Jag fick ju till slut en länk men jag somnade innan det samtalet så jag har inte hört det.

Så det finns en falsk anmälan om det. Det är ju för jävligt om någon lagt en anmälan som de vet att den är falskt. Och nu är jag mer införstådd i det. Men ja, jag hoppas att det framkommer att den är falsk då, det brukar ge straff numera.

Rätt ska vara rätt oavsett vad man tycker om Chrippa.
Ja, det ligger en falskanmälan om övergrepp - den är uppenbart orkestrerad från Julia.
Den är så uppenbart falsk att socialtjänsten INTE agerade på den när den kom in. De trodde med andra ord inte ett skit på den ,men på grund av anklagelserna måste den ju hanteras.
Citera
2024-11-01, 19:58
Medlem
Citat:
Fast då är orsak - verkan tvärtom. Får många följare - kan äta mer.
Du angav andra hållet. Äter - får fler följare.

Det första är ganska logiskt - det andra är inte det.

Du glömmer att hon inte kunde vänta på att få fler följare så att hon tog ett blancolån så hon ligger på plus minus 0 nu. om hon betalar lånet snabbt.
Citera
2024-11-01, 19:59
Medlem
Citat:
Ja, det ligger en falskanmälan om övergrepp - den är uppenbart orkestrerad från Julia.
Den är så uppenbart falsk att socialtjänsten INTE agerade på den när den kom in. De trodde med andra ord inte ett skit på den ,men på grund av anklagelserna måste den ju hanteras.

Men de vet inte att den kom in från Julia då men de var uppenbart fattar jag rätt då? Vad hände sen, de måste ju bland in polisen visst?
Citera
2024-11-01, 20:02
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Du är så sne’vriden!

Du skulle säkerligen sitta och titta på, när dina barn använder div saker eller begår brott. Man kan undra då vem som inte är frisk!
Jag skulle inte agera som om de var mina ägodelar eller något marsvin typ.
Jag behandlar mina barn som de vuxna människor de är. Om de behöver stöd eller hjälp så erbjuder jag det - men jag försöker INTE ta över deras liv, omyndigförklara dem eller behandla dem som mina ägodelar.
De är vuxna - de bestämmer själva över sig och sina liv.

Jag förstår att det är svårt för dig att förstå, givet din sjuka syn på dina barn. Jag gissar dock att Linnea och Chrippas föräldrar, i likhet med de flesta som växt upp med svensk kultur, har samma inställning som mig och respekterar sina vuxna barn som de vuxna människor de är - oavsett om man gillar eller ogillar de beslut de tar för sig själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in