2024-11-01, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Interpol är förmodligen redan inblandad. Chrippa har inte varit slug när han har kontaktat folk och fixat och grejat. Extrainkomster via säljande av anabola och annan skit kan finnas förutom de här alla pratar om penningtvätt.

Chrippas skrytande på nätet där han skrävlar har gjort att polisen lätt har kunnat följa honom på hans resor och stängt ner sen. De har låtit Chrippa vara länge nu eftersom han avslöjar så många, men nu börjar det dra ihop sig till att knyta ihop säcken.

Om detta är en stor grej, så tror jag dom kommer försöka få han att prata ut.

Polisen är relativt sluga dom med, försöker skrämma han med gryningsräd och hot om åtal för sin personliga verksamhet. För att eventuellt komma åt dom han jobbar åt.

Men det skall bli intressant att följa utvecklingen, det kanske lika gärna bara är lite bola och tvätt av någon årslön.
Citera
2024-11-01, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Om detta är en stor grej, så tror jag dom kommer försöka få han att prata ut.

Polisen är relativt sluga dom med, försöker skrämma han med gryningsräd och hot om åtal för sin personliga verksamhet. För att eventuellt komma åt dom han jobbar åt.

Men det skall bli intressant att följa utvecklingen, det kanske lika gärna bara är lite bola och tvätt av någon årslön.

Javisst. vem vet hur stort eller detta är?

Det finns så många saker som påstås här, som vill ha säger; Interpol, säkerheten på Rosenbad är hotad, stöld av kronjuverlerna, sexövergrepp på barn, Drottning Silvias nobelklänning är borta, snatteri på kiosken i Motala, knark eller godis skriker barnen i Trosa, SÄPO utfärdar kod röd ... ja vem vet vad som är sant och vem vet inte ... missa inte nästa avsnitt av ..
Citera
2024-11-01, 18:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Jag hade hämtat ”ungen” direkt! Hon behöver ju räddas från både honom och sig själv.

Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Precis. Hade det vart min dotter hade jag åkt och hämtat henne. Är de apatiska?
Ja men så är ni sjuka i huvudet också.
Linnea är vuxen - och till skillnad från er så har hennes familj tydligen inte vare sig sekt- eller hederskultur som ledstjärna.

Osmakligt så man kräks när man hör er beskriva era vuxna barn som ägodelar ni "hämtar" om ni inte gillar deras beslut.
Citera
2024-11-01, 18:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Hon har ju rasat massor i vikt.
Det blir väl så när Chrippa inte längre betalar maten -- då blir hon utan.
Det är inte ett sunt, hälsosamt sätt att tappa vikt på.
Citera
2024-11-01, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag gör vad varje tänkande individ borde göra.
Min tystnad eller talan kan inte köpas för pengar.

Chrippa har lämnat Jockes grepp och valt att leva sitt liv med sin kärlek, Linnéa, tillsammans med sin dotter.

Men här inte det här tjusigt.

10 maj Anno 2024 så har den unge hjälten valt att leva med den fagra mön Linnea efter att ha lämnat Jockovics grepp.

Inte ett öga är torrt. Björkarna hade musöron, fåglarna sjöng intensivt, ekorrarna hoppade i träden

Nu väntar de barn, eller de tror de eller Linnea vill att alla tror det, men hon tror det inte själv för hon dricker sprit, eller låtsas dricka så vi tror att hon dricker, eller så vill hon att vi ska tro att hon dricker alkohol när hon sagt att hon väntat bara för det är så roligt för Linnea och Christofer det, för att leka med internet är så roligt. Men hon är gravid!
Citera
2024-11-01, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det blir väl så när Chrippa inte längre betalar maten -- då blir hon utan.
Det är inte ett sunt, hälsosamt sätt att tappa vikt på.

Åh Julia får nog mat i sig så frisk hon ser ut. Hon har haft sju jävliga år så nu hoppas vi på sju goda år.
Citera
2024-11-01, 19:03
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Javisst. vem vet hur stort eller detta är?

Det finns så många saker som påstås här, som vill ha säger; Interpol, säkerheten på Rosenbad är hotad, stöld av kronjuverlerna, sexövergrepp på barn, Drottning Silvias nobelklänning är borta, snatteri på kiosken i Motala, knark eller godis skriker barnen i Trosa, SÄPO utfärdar kod röd ... ja vem vet vad som är sant och vem vet inte ... missa inte nästa avsnitt av ..

Det här får du lov att förtydliga.

Rena dumheter att anklaga folk för dylikt eller är det ett sista försök att få ensam vårnad på?
Citera
2024-11-01, 19:03
Medlem
Citat:
Linnea är vuxen - och till skillnad från er så har hennes familj tydligen inte vare sig sekt- eller hederskultur som ledstjärna.

Osmakligt så man kräks när man hör er beskriva era vuxna barn som ägodelar ni "hämtar" om ni inte gillar deras beslut.

Vilka beslut pratar du om som någon inte gillar?
Citera
2024-11-01, 19:05
Medlem
Vad tror vi kommer det bli match mellan Chrippa och Jonhannes ?
Jag tror Chrippa vinner den.

Btw. Linnea har ökat 4k på Ig. Hon hade 98k när dom blev tagna.
Citera
2024-11-01, 19:12
Medlem
Citat:

DU är sjuk i huvudet!

Mina barn är inte mina ägodelar. Dock värnar jag om deras välmående. Något du aldrig kommer förstå! Vilken frisk förälder hade gjort vad de kunnat! L och C kör ju med öppen ridå, så de kan inte skylla på att de inte vet!
Citera
2024-11-01, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Att Chrippa överhuvudtaget började med YouTube måste vara ett av de största misstagen i mänsklighetens historia.

Spot on!

Grus-Olle for king!

Att Chrippa finns kan vara nog tragiskt i sig men varför blir han tvungen att bete sig så man måste följa ur om den här varelsen kommer ur Cro-Magnon-stadiet innan nyårsafton. Han ser fan ut som en Cro-Mangon. De var ganska tidigt utvecklade människor men liiiite längre än så ..
Citera
2024-11-01, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Vad tror vi kommer det bli match mellan Chrippa och Jonhannes ?
Jag tror Chrippa vinner den.

Btw. Linnea har ökat 4k på Ig. Hon hade 98k när dom blev tagna.

Hon är med Chrippa så hon får mat hela tiden, det är så det blir
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in