Fast brigada finns ju inte längre, supras tvingade dom att lägga ner, så fattar inte hur dom är relevanta
Och vad är skillnaden mellan Brigada och Blatte Ultras? Orsaken till frågan är att de senare ju hade en banderoll på senaste matchen vilket förvånade mig en aning då jag trodde att just deras banderoller skapat en del interna bråk, samt att Brigada och BU mer eller mindre var samma människor.
Och vad är skillnaden mellan Brigada och Blatte Ultras? Orsaken till frågan är att de senare ju hade en banderoll på senaste matchen vilket förvånade mig en aning då jag trodde att just deras banderoller skapat en del interna bråk, samt att Brigada och BU mer eller mindre var samma människor.
Nej, det är inte samma personer.
En del av dom som grundade BU gick senare över till Brigada från Supras. Bland annat viktpendlaren/rysskramaren med enorm (ful) SM tatuering på ryggen.
Men som exemplen har ingen som var med i Fupen något med Blatte U att göra.
En del av dom som grundade BU gick senare över till Brigada från Supras. Bland annat viktpendlaren/rysskramaren med enorm (ful) SM tatuering på ryggen.
Men som exemplen har ingen som var med i Fupen något med Blatte U att göra.
OK. Fick för mig att jag i den dör Fupen såg bilder på tröjor det stod Blatte U på.
Rätt. RFK finns men inte aktiva på det sättet.
Nya ligan är inte IÖ. Örgryte Boxningssällskap är en egen falang sen kan det vara så att vissa kör dubbelt utan att detaljera här.
Det jag kan säga är att ÖBS är bra om än under utveckling…!
Mvh
”Kungälv”
Boxningssällskap är IÖ eller inget. Finns inga andra grupper i Örgryte alla aktiva där är IÖ.
Senast redigerad av aubameyang 2024-11-02 kl. 16:50.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!