2024-11-01, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyskbullBarrabas
Han var/är enligt din och mångas utsago en kul prick att hänga med på krogen, och det tror jag på.

Men om du frågar alla de han blåst, ljugit för, hotat, samt alla oss hederliga skattebetalare som han är skyldig en drös miljoner, så är kanske inte ”hyvens” det första ord som dyker upp i huvudet

Detta är nästan 40 år sedan. Jag har ingen kontakt med honom längre, så jag vet inte hurdan han är numera. Jag gillar inte brott, men kan också skilja på handling och person.
Citera
2024-11-01, 22:20
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse-fran-Gnesta
Detta är nästan 40 år sedan. Jag har ingen kontakt med honom längre, så jag vet inte hurdan han är numera. Jag gillar inte brott, men kan också skilja på handling och person.
En person är sina handlingar.
Citera
2024-11-01, 22:27
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evendock
Han är väldigt mån att få med någon annans ben eller arm i sina gymbilder nuförtiden
Ingen skurhink i bild?
Citera
2024-11-02, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
En person är sina handlingar.

Nej så är det inte, det är människor med låg självkänsla som upplever det så.
Citera
2024-11-02, 15:13
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Nej så är det inte, det är människor med låg självkänsla som upplever det så.
Där har du väldigt fel.
Citera
2024-11-02, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Där har du väldigt fel.

Lasse från Gnesta har aldrig fel. Tja på dig.
Citera
2024-11-03, 05:43
Medlem
Citat:

Du borde ta upp kontakten med "denne hyvens prick" igen, men räkna med att få betala allt om ni går någonstans.
Citera
2024-11-03, 05:49
Medlem
Citat:
Kände Runar på 90-talet när det begav sig, då var han en hyvens prick. Gilla och tugga om Palme-teorier och dricka sprit.

"Hyvens prick", det är så många människor upplever en psykopat i början. Men jag fattar vad du skriver, du var kanske bara ytligt bekant med norsken och råkade aldrig ut för hans sämre sidor.
Citera
2024-11-03, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
"Hyvens prick", det är så många människor upplever en psykopat i början. Men jag fattar vad du skriver, du var kanske bara ytligt bekant med norsken och råkade aldrig ut för hans sämre sidor.

Vi umgicks mest helger, inget vardagligt. Det var som sagt snart 40 år sedan. En jävel på kvinnor är han.
Citera
2024-11-03, 09:49
Medlem
Citat:
Vi umgicks mest helger, inget vardagligt. Det var som sagt snart 40 år sedan. En jävel på kvinnor är han.

There, fixed it for you!

Citat:
En jävel på kvinnor VAR han
Citera
2024-11-03, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolisenOrebro
There, fixed it for you!

Tror det sitter i.

/Lasse
Citera
2024-11-03, 11:10
Medlem
Citat:
Tror det sitter i.

/Lasse
Om du inte förstår att Runar är genomfalsk och manipulativ. Då vill jag nog påstå att du inte har speciellt stor livserfarenhet och är otroligt naiv. Du är med andra ord exakt en sådan person som Runar brukar riktar in sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in