2024-11-01, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Charlesbronson-69
Inga problem, betala 5 milj till brottsofferfonden och sen är han fri! Samtidigt är jag ändå förvånad att detta kunde ske…..gå inte in ensam i ett rum med vederbörande om man inte är villig o suga stor kuk+ att knulla….

hur vet du att han har stor kuk för övrigt?
Citera
2024-11-01, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatgargamel
hur vet du att han har stor kuk för övrigt?
Du som känner till om diverse gener borde även känna till att svarta brukar vara välrustade.

Annars brukar - oavsett ras - näsan samt händer respektive fötter ge en fingervisning om storleken.
Citera
2024-11-01, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Du som känner till om diverse gener borde även känna till att svarta brukar vara välrustade.

Annars brukar - oavsett ras - näsan samt händer respektive fötter ge en fingervisning om storleken.

Okey
Citera
2024-11-01, 17:23
Bannlyst
Grov Våldtäkt är ett fruktansvärt brott och jag hoppas att om det visar sig att Mbappe är skyldig till det - blir hårt straffad.

Det är viktigt att rättsväsendet nu får utreda detta fall noggrant och att den skyldige döms i det fall han är skyldig.

Samtidigt måste vi respektera att alla har rätt till en rättvis rättegång. Mina tankar går till det eventuella offret i detta fall.
Citera
2024-11-01, 17:54
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatgargamel
Jag tror knappast att Mbappe kan klara sig från att eventuellt ha våldtagit en kvinna genom att hänvisa till att han var "kraftigt berusad" och därför inte visste vad han gjorde...det tåget har redan gått. Då skulle han sagt det direkt..typ att någon måste ha lagt något i hans drink etc och att han därför uppfört sig på ett sätt som han aldrig tidigare gjort..alternativt att han hade en total blackout och inte minns nånting.

Nu tänkte jag inte specifikt på just det här fallet utan rent allmänt.
Citera
2024-11-01, 17:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes

Räknas det om man förstorar med plastikkirurgi?
Citera
2024-11-01, 17:58
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av claan719
https://www.expressen.se/sport/fotboll/rykten-bland-svenska-influencerkvinnorna/

”Funderar på att byta nummer”
En person som var på V samma kväll som Mbappé var där säger att hennes namn sprids, och att även hon fått besök av reportrar.

– Jag vet ingenting om allt som sprids nu. Det har varit så himla mycket att folk har varit på, säger hon.

Hon upplever situationen som pressad, speciellt efter att reportrar sökt henne.

– Det har till och med varit en fransk som har kommit hem till mig. Det börjar bli jobbigt och obehagligt, säger hon.

En annan person beskriver att hon blivit ”nedringd”.

– Jag funderar till och med på att byta nummer, säger hon.

Tänk om ändå tidningarna kunde skita i att publicera sådant här nonsens som inte ger någonting.
Citera
2024-11-01, 18:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Tänk om ändå tidningarna kunde skita i att publicera sådant här nonsens som inte ger någonting.

Håller med! Det där var totalt ointressant..
Citera
2024-11-01, 18:09
Avslutad
Det är en klassiker. Bortskämda nyrika lågutbildade utan etik och moral tror att de är gudar... Hoppas han får sex år på Kumla.
Citera
2024-11-01, 18:10
Bannlyst
Faktum är alltså att en fotbolls spelande känd neger står eventuellt åklagad för våldtäkt alternativt grov våldtäkt på en svensk kvinna på Bank Hotel i Stockholm. Vad är det som har hänt med Sverige?
Citera
2024-11-01, 18:14
Medlem
mirandakerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Pengar att dra tillbaka anmälan. Kändisskap.
Vem visste vem hon som lurade in Assange i en påhittade våldtäktsfällan innan?
Nu får hon skriva krönikor och uttala sig om media.

Vilket kändisskap? Verken du eller jag kommer ihåg namnet på tjejen i Assange-fallet, alltså anser inte jag att kändisskap är ett motiv för att anklaga Mbappe för våldtäkt. Jag kan säga dig att ingen tjej vill bli känd som ''kvinnan som blev våldtagen av den där kändisen''.

Pengar att dra tillbaks anmälan? Nej, det köper jag inte heller, speciellt inte då en våldtäktsanmälningar oftast bara läggs ned.

Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Är rätt vanligt där rika människor köper tystnaden genom avtal för många pengar. Kolla bara på Donald Trump

Absolut! Men nu är vi i Sverige, ett land där ett sådant avtal där ena parten drar tillbaks anmälan mot pengar inte är giltigt. Se RH 2004:41
Citera
2024-11-01, 18:24
Medlem
Om Mbappe skulle vara oskyldig. Varför i hela friden skulle då hans advokat inte föreslagit att dom skulle sagt till tjejen som anklagar honom för våldtäkt, att Mbappes hotellrum var utrustad med övervakningskameror i varje rum.

Alltså lurat tjejen med andra ord.

Att om hon inte skulle dra tillbaka anmälan, kommer dom släppa övervakningsfilmerna. Och att dom kommer göra det ändå (är inte säker på det). För att bevisa det att Mbappe inte "köpt" sig fri.
För om han skulle vara skyldig till en våldtäkt i hans hotellrum, och det fanns övervakningskameror. Då skulle våldtäkten finnas på film garanterat.

Något sånt...
Senast redigerad av HayabusaMannen 2024-11-01 kl. 18:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in