Citat:
Ursprungligen postat av
Spider-Girl
Elsa din jävla jättebebis, hur kan du ens tänka på att gifta dig med en emotionell mognad som ett barn?
"Jag kommer tappa det på dig!" säger hon en minut efter att Adam börjat försöka förklara.
Ni som tycker att han är rörig och har svårt att formulera sig ska veta att det är sån man blir när en narcissist kommer och psykar en. Man tappar varje vettig tanke man har.
Frågan är varför inte Adam avbryter sin medverkan, att låta sig förnedras på bästa TV tid för hela svenska folket och när Elsa uppenbarligen inte gillar varken Adam som person eller hans utseende, varför ens fortsätta?
Sen är det Elsa som gör bort sig mest för att få mer följare på tiktok.
Sen dessa psykologer som bara svamlar borde bli av med sina licenser, känns som att dom varje år tar med ett par som ska skapa så bra TV som möjligt, med intriger och bråk.
Selma och Andreas tror jag kan passa bra ihop, han med sin lite lugnare sida och hon med sin lite vildare sida, tror Andreas behöver det i slutändan, att vara lite mer "spontan".
Ninni är underbar, både vettig och klok och ser bra ut.
Som någon annan skrev i tråden tycker jag också "Hector borde dansa iväg" från den tråkiga människan som verkar sjukt stel och pryd.