2024-11-01, 07:18
Medlem
Putin-CBS. Pay up.
Citera
2024-11-01, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ouelet
Det är okej att inte förstå ibland. Det är dock mindre okej att tycka Trump ger ett samlat intryck och verkar bildad. Vill du förklara varför du tycker det då? Lol.
Det tycker jag inte, lägg inte ord i mun på mig. Har varit tydlig med mina åsikter om DT och mina farhågor för Europas framtid om han vinner. Den enda gången jag sagt något som ens liknar det du påstår var för att beskriva intrycket han gav i Joe Rogan-podden. Ett inlägg som i övrigt gick ut på att det var en vinklad softballintervju som Trump uppenbart fått förbereda sig inför. Att du däremot är helt oförmögen att se bristerna i KHs kampanj och förtjänsterna i DTs kampanj visar att du saknar förmåga till kritiskt tänkande.
Citera
2024-11-01, 08:27
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Du lever i det förgångna. Naomi Wolf blev tokig för länge sedan. T e.x stängde Twitter av henne 2021 eftersom hon spred konspirationsteorier om covid och vaccinerna.
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-57374241

Naomi twittrade om att hennes dator helkonstig dagen efter att hon kommit ut som Trumpsympatisör. Vilken prestigevärvning 😆

https://x.com/naomirwolf/status/1852014245463925192
Ja det var ju Bidenregimen som satte stopp för yttrandefriheten under covid. Vill minnas att hon skrev nåt om att vaccinet inte stoppade smittspridning och att det fanns risk för myokardit.

Nu kommer du få läsa många karaktärsmord på Valkyrian.
Citera
2024-11-01, 08:28
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Tycker det blir tydligt att Trump inte förväntar sig att vinna, sett till vart han spenderar sin tid sista dagarna. Att slösa tid i New Mexico inför en liten public vid en flygplats hjälper inte slutresultatet.
Tycker även det blev tydligt i Joe Rogans pod med JD Vance att Vance inte väntar sig att vinna när han blir tillfrågad om utgången. Lät inte direkt optimistisk även fast han såklart måste säga att han tror på vinst
Citera
2024-11-01, 08:29
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angryincels
Har du förväxlat henne med Naomi Klein?
Naomi Wolff verkar lida av mental ohälsa. Nu tror hon att covidvaccinet egentligen är datormjukvara. Är du verkligen stolt över att en foliehatt stödjer Trump?
För mig verkar det mest besvärande ifall Trump försöker nå collegeutbildade väljare.
Det är väntat att karaktärsmord dyker upp som hämnd för NWs mod och frispråkighet. Androm till varnagel.
Citera
2024-11-01, 08:48
Medlem
MrochMrs avatar
Ekonomi ska vara Trumps paradgren, där han slår Harris på alla fingrar.
Trump hävdar att USA går dåligt.
Är det så?

Hur har det sett ut från 2016-2023 med:
Tillväxt, GDP. För USA och per capita.
Inflation
Arbetslöshet
Investeringar
Börsen

Harris sägs bara fortsätta Bidens politik, så det ska vara jämförbart antar jag.
Hur ser det ut i andra jämförbara länder?

Är läget i USA, ekonomiskt så dåligt som Trump säger?
Citera
2024-11-01, 08:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrochMr
Ekonomi ska vara Trumps paradgren, där han slår Harris på alla fingrar.
Trump hävdar att USA går dåligt.
Är det så?

Hur har det sett ut från 2016-2023 med:
Tillväxt, GDP. För USA och per capita.
Inflation
Arbetslöshet
Investeringar
Börsen

Harris sägs bara fortsätta Bidens politik, så det ska vara jämförbart antar jag.
Hur ser det ut i andra jämförbara länder?

Är läget i USA, ekonomiskt så dåligt som Trump säger?
Dom rika har blivit mycket rikare och resten har blivit mycket fattigare under regeringen Biden.
Citera
2024-11-01, 09:06
Medlem
MrochMrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Dom rika har blivit mycket rikare och resten har blivit mycket fattigare under regeringen Biden.

ok?
Det var ett kort svar. Jag hade hoppats på en längre utläggning och lite källor.

Jag tror andra kommer hävda annat än vad du säger.
Citera
2024-11-01, 09:11
Bannlyst
Citat:
ok?
Det var ett kort svar. Jag hade hoppats på en längre utläggning och lite källor.

Jag tror andra kommer hävda annat än vad du säger.
Det var ett kort svar eftersom det stämmer
Kolla börsutvecklingen och kolla lön/kostnad.
Citera
2024-11-01, 09:14
Medlem
MrochMrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Det var ett kort svar eftersom det stämmer
Kolla börsutvecklingen och kolla lön/kostnad.

Kan du inte länka till dina källor?
Enklare att resonera om fakta då.
Citera
2024-11-01, 09:19
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Ja det var ju Bidenregimen som satte stopp för yttrandefriheten under covid. Vill minnas att hon skrev nåt om att vaccinet inte stoppade smittspridning och att det fanns risk för myokardit.

Nu kommer du få läsa många karaktärsmord på Valkyrian.
Jamendåså. Det var alltså president Biden som fick hennes dator att sluta fungera efter att hon endorsat Trump. Trodde på det själv 🤔? Sanningen är att Naomi Wolf förlänger sedan trillade ned i kaninhålet och där har hon stannat.
Citera
2024-11-01, 09:20
Bannlyst
Citat:
Kan du inte länka till dina källor?
Enklare att resonera om fakta då.
Gå in på Avanza, välj Nasdaq100 och 5 år så ser du att bolagen stigit 146%
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto