Nu handlar detta om Trump och hans enemies within. Shifty schiff and crazy pelosi är nämnda av Trump.
Enemies within.
Ska Trump sätta NG på sina meningsmotståndare?
Jag har missat att Trump vill skicka NGs på Pelosi och Pencilneck. Har du drömt nu igen? Känner du att det är viktigt att älta dina fantasifoster finns säkert något proffs du kan prata med. Det här är bara tröttsamt.
Jag har missat att Trump vill skicka NGs på Pelosi och Pencilneck. Har du drömt nu igen? Känner du att det är viktigt att älta dina fantasifoster finns säkert något proffs du kan prata med. Det här är bara tröttsamt.
Vi kan göra det enkelt för dig.
Tycker du att Trump ska använda sig av militären mot sina meningsmotståndare?
Tror du att du sitter i Uppdrag Granskning?
Läs inlägg 4430. Där är mitt svar.
En meningsmotståndare kan vara Putin. Din fråga är idiotisk och har inte ett enkelt ja/nej-svar.
Vi kan göra det enkelt för dig.
Tycker du att Trump ska använda sig av militären mot sina meningsmotståndare?
Ja/Nej.
Enkelt 😁
Vad tycker du om det här då?
Citat:
On September 27, the Department of Defense published an updated version of Directive 5240.01, which lays out Department policies governing when, where, and how Defense Intelligence Components—those parts of the Department, such as the National Security Agency, Defense Intelligence Agency, and U.S. Naval Intelligence, that are responsible for gathering and analyzing intelligence—may provide assistance to civilian authorities, including civilian law enforcement agencies.
//
Assistance in responding with assets with potential for lethality, or any situation in which it is reasonably foreseeable that providing the requested assistance may involve the use of force that is likely to result in lethal force, including death or serious bodily injury.
Hej lilla mensdroppe. Nu har vi ju empiri på att han inte förlorade några viktiga röster. Detta genom flertalet Opinionsundersökningar och Puerto Ricos skuggsenator som endorsar Trump.
Vad gäller kvinnor är 40% av dessa abortmotståndare. Det är iofs inte Trump, men jag antar att de inte kommer rösta på Kamala eller Tampon Tim.
Det finns bara subjektiv "empiri" i din hjärna.
Har aldrig begripit vitsen med att du sitter och svamlar med falsk propaganda till Trumps fördel.
Det måtte vara höjden av självbedrägeri.
Men jag har som sagt visst medlidande, värre kandidat att försvara finns inte så du lär väl behöva bedra dig själv.
Det är okej att inte förstå ibland. Det är dock mindre okej att tycka Trump ger ett samlat intryck och verkar bildad. Vill du förklara varför du tycker det då? Lol.