2024-10-31, 19:43
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
J D Vance hos Rogan just nu, det kan nog påverka Trumps möjligheter.

NAJS!!!
Synd att Kamala kände att hon inte skulle klara av att hålla koll på sina lögner under ett lugnt och städat samtal.
Citera
2024-10-31, 19:44
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vodkasomsnus
Nu handlar detta om Trump och hans enemies within. Shifty schiff and crazy pelosi är nämnda av Trump.
Enemies within.

Ska Trump sätta NG på sina meningsmotståndare?
Jag har missat att Trump vill skicka NGs på Pelosi och Pencilneck. Har du drömt nu igen? Känner du att det är viktigt att älta dina fantasifoster finns säkert något proffs du kan prata med. Det här är bara tröttsamt.
Citera
2024-10-31, 20:00
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Jag har missat att Trump vill skicka NGs på Pelosi och Pencilneck. Har du drömt nu igen? Känner du att det är viktigt att älta dina fantasifoster finns säkert något proffs du kan prata med. Det här är bara tröttsamt.

Vi kan göra det enkelt för dig.
Tycker du att Trump ska använda sig av militären mot sina meningsmotståndare?

Ja/Nej.

Enkelt 😁
Citera
2024-10-31, 20:01
Medlem
Japhys avatar
Citat:

Ja/Nej.

Enkelt 😁
Det är mycket svårt för dig. Jag har ju flera gånger svarat. Redan i inlägg 4430. Är du debil?
Citera
2024-10-31, 20:02
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:
Det är mycket svårt för dig. Jag har ju flera gånger svarat.

Javisst är det.
Ja/Nej?
Citera
2024-10-31, 20:21
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Javisst är det.
Ja/Nej?
Tror du att du sitter i Uppdrag Granskning?
Läs inlägg 4430. Där är mitt svar.
En meningsmotståndare kan vara Putin. Din fråga är idiotisk och har inte ett enkelt ja/nej-svar.
Citera
2024-10-31, 20:34
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:

Ja/Nej.

Enkelt 😁

Vad tycker du om det här då?

Citat:
On September 27, the Department of Defense published an updated version of Directive 5240.01, which lays out Department policies governing when, where, and how Defense Intelligence Components—those parts of the Department, such as the National Security Agency, Defense Intelligence Agency, and U.S. Naval Intelligence, that are responsible for gathering and analyzing intelligence—may provide assistance to civilian authorities, including civilian law enforcement agencies.
//
Assistance in responding with assets with potential for lethality, or any situation in which it is reasonably foreseeable that providing the requested assistance may involve the use of force that is likely to result in lethal force, including death or serious bodily injury.

Vem klubbade det här beslutet tror du?

Edit: Vem ska vi vara rädd för nu igen?
Citera
2024-10-31, 20:43
Medlem
develis avatar
Citat:
Hej lilla mensdroppe. Nu har vi ju empiri på att han inte förlorade några viktiga röster. Detta genom flertalet Opinionsundersökningar och Puerto Ricos skuggsenator som endorsar Trump.
Vad gäller kvinnor är 40% av dessa abortmotståndare. Det är iofs inte Trump, men jag antar att de inte kommer rösta på Kamala eller Tampon Tim.
Det finns bara subjektiv "empiri" i din hjärna.

Har aldrig begripit vitsen med att du sitter och svamlar med falsk propaganda till Trumps fördel.
Det måtte vara höjden av självbedrägeri.

Men jag har som sagt visst medlidande, värre kandidat att försvara finns inte så du lär väl behöva bedra dig själv.
Citera
2024-10-31, 20:54
Medlem
scraftys avatar
Trumps demens gör att han kan ha svårt med dörrhandtag:
https://x.com/mattmfm/status/1851765350477754842
Citera
2024-10-31, 22:12
Medlem
Tok-Franss avatar
Trump stämmer nu CBS för valpåverkan.

"Trump sues CBS News for $10 billion alleging 'deceptive doctoring' of Harris' '60 Minutes' interview"
https://www.foxnews.com/politics/trump-sues-cbs-news-10-billion-alleging-deceptive-doctoring-harris-60-minutes-interview?s=09
Citera
2024-10-31, 22:21
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snitcho
Vilken obegriplig rappakalja.
Det är okej att inte förstå ibland. Det är dock mindre okej att tycka Trump ger ett samlat intryck och verkar bildad. Vill du förklara varför du tycker det då? Lol.
Citera
2024-10-31, 22:34
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Trumps demens gör att han kan ha svårt med dörrhandtag:
https://x.com/mattmfm/status/1851765350477754842

Klassiskt maskulin. Han är på väg att försvara kvinnorna... efter 12 öl eller så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in