2024-10-25, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Var f ö just inne på RS och ser att Mehra lagt ut ett par av de bilder jag tog vid vår senaste träff. Hon är helt ok med att man fotar bara hon dels kan kolla att ansiktet inte syns, dels så vill hon också ha bilderna själv. Ingen extra kostnad m a o.

Lite roligt att se sitt eget don på en site som RS. :-)

Aa snyggt ju! Tycker själv om att ta lite bilder under tiden så där växte suget ännu mer bara att hoppas att dom kommer ner till bästkusten snart igen!
Citera
2024-10-25, 15:23
Medlem
Vad vet vi om JohannaSthlm på RS?
Citera
2024-10-25, 21:52
Medlem
Citat:
Var f ö just inne på RS och ser att Mehra lagt ut ett par av de bilder jag tog vid vår senaste träff. Hon är helt ok med att man fotar bara hon dels kan kolla att ansiktet inte syns, dels så vill hon också ha bilderna själv. Ingen extra kostnad m a o.

Lite roligt att se sitt eget don på en site som RS. :-)

Hon ger en det man vill ha ibland.

Men fan, vilken dålig kvalité på bilderna. Använde du en engångskamera köpt på Mallorca 93?
Citera
2024-10-26, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blahonga81
Hon ger en det man vill ha ibland.

Men fan, vilken dålig kvalité på bilderna. Använde du en engångskamera köpt på Mallorca 93?

Måstet säga att just de jag tog har aningen bättre kvalitet än de andra hon har. De togs med en iPhone med några år på nacken.
Citera
2024-11-01, 06:31
Medlem
Hej är det någon som har träffat GODDESSWE som annonserar på rosa?
Citera
2024-11-01, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enzoni
Hej är det någon som har träffat GODDESSWE som annonserar på rosa?
Trevlig men lite kraftigare än bilden.Gör det som står i annonsen, suger skönt bra läge liten lägenhet mörk och trång, men hon är lyhörd och kram vänlig.
Gillar man en härlig mullig tjejer är hon något att ha.
Framför allt en ärlig och rak svensk kvinna
Citera
2024-11-01, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Trevlig men lite kraftigare än bilden.Gör det som står i annonsen, suger skönt bra läge liten lägenhet mörk och trång, men hon är lyhörd och kram vänlig.
Gillar man en härlig mullig tjejer är hon något att ha.
Framför allt en ärlig och rak svensk kvinna
Tack för svar, låter bra.
Citera
2024-11-02, 02:57
Medlem
Vilja24 på rosa är det någon som erfarenhet?

Verkar annars ganska dåligt med tjejer på ST. Mycket span kanske nu i jultider.
Citera
2024-11-08, 20:05
Medlem
Har nån träffat Isabellabella på rs?
Citera
2024-11-08, 21:20
Medlem
Nån som träffat july på st?
Citera
2024-11-09, 08:29
Medlem
Citat:
Tänker du på den äldre tjejen i Johanneshov? Höll på att hamna där igår men tog en sväng förbi Mehra istället. Är också lite nyfiken på ett omdöme om MaryL ifall vi pratar om samma tjej.
Nyfiken på hur Mehra var, vore tacksam för en recension av henne då jag länge varit sugen på att fika med henne. :-)
Senast redigerad av Dacapo52 2024-11-09 kl. 08:32.
Citera
2024-11-10, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dacapo52
Nyfiken på hur Mehra var, vore tacksam för en recension av henne då jag länge varit sugen på att fika med henne. :-)

Hon är lite av en vattendelare tror jag. Jag gillar henne.

Hon stället ju upp på mycket (rimming, bilder och annat) och levererar kanonbra avsugningar. Hon gör allt med inlevelse och jag har aldrig känt stress eller att hon önskat sig bort typ. Så vad gäller leverans finns inget att klaga på.

Hon är ju sedan betydligt äldre (hon är 67 år) och rejält opererad här och där. Brösten är bland de snyggare fejkbröst jag sett men ansiktet är inte något jag som plastikkirurg skulle använda i reklamsyfte. Det stramar och drar på rätt märkliga sätt.

Men allt som allt, hon är lätt att ha att göra med och levererar bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in