Citat:
Ursprungligen postat av
Xxlualxx
Vad har du att säga om Mehra? Tänkt att fika med henne många gånger då hon är i Gbg men alltid tvekat om det är värt det
Hon är speciell. :-)
Först och främst så bör man veta att hon dragit av några år på sin ålder. Hon är 67 år och inget annat. Sedan har vi utseendet.
Hon är väldigt petite. Syns ju på bilderna att hon är smal men hon är också väldigt kort. Det enda som är stort på henne är brösten, som är bland de snyggaste sillisar jag har sett. De är inte heller obehagligt hårda utan mjuka för att vara konstgjorda. Gillar man korta, smala damer i hennes ålder samt också då silikonbröst, ja då har hon skitsnygg kropp. Vill man ha en naturlig kropp eller lite hull, då är hon helt fel typ.
Sedan ansiktet. Hon ser jäkligt skum ut och jag kan inte med säkerhet säga vad det beror på. Att hon hjort säkert 10 operationer där också bidrar såklart till det rätt egna utseendet men det kan mycket väl varit så att hennes ögon och mun var lite udda redan innan hon började "förbättra" sig. Snygg är hon enligt mig absolut inte men ger ett porrigt intryck på något sätt. :-)
Som person sedan är hon väldigt enkel att ha att göra med. Ingen stress, backar inte för mycket (har tagit lite bilder på henne samt även beställt lite annat än vanilj som t ex rimming och en trkant en gång) och får en då att kunna slappna av och ge sig hän.
Hur bra är hon då i sängen? Tja, har man varit med så länge som hon har är man givetvis inte borta vad gäller den manliga fysiken så vist kan hon både runka, suga och knulla en bit över medelkvinnan. Men det är inte så att man skulle åka omvägar för att bli omhändertagen av henne.
All in all, prisvärt om man gillar hennes ålder och utseende. Ihop med sin kompis Mathilda är det riktigt bra. :-)