2024-10-31, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hon tjänar mycket på att ljuga - uppmärksamhet och sympatier bla.

Ska jag skriva som du brukar göra, trots att det är glasklart, genom föregående inlägg, vad det gäller?

”Så gör Linnea, ja.”
Citera
2024-10-31, 23:14
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Ska jag skriva som du brukar göra, trots att det är glasklart, genom föregående inlägg, vad det gäller?

”Så gör Linnea, ja.”
Det kan inte vara så glasklart för dig eftersom du nämner L när det gäller Julia.
Citera
2024-11-01, 00:21
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Att ens se något komiskt med en fejkad graviditet är ju bara det helt rubbat och det är ju inte direkt okänt att det är ett problematiskt ämne som kritiseras extremt mycket även när andra människor gjort fadda april-skämt kring detta ämne. Så även om man "får" skämta om vad man vill får man ta konsekvenserna och det är extremt ofräscht och äckligt att ens dra skämt om känt känsliga och problematiska ämnen. Att det i Chrippa och Linneas fall blir lite extra sjukt är ju också då de ju visat sig inte ens kan ta hand om ett barn och att då skämta om att skaffa ett är ju mer oroväckande.
Att de på detta då drar in och i princip trampar på kvinnomisshandel, invandrare, de med psykisk ohälsa och i princip alla i samhället på diverse sätt.

Och så undrar dessa avskräden varför de inte får några samarbeten (trots sitt följarantal) 😂

Vill man, som Linnea, bli en influenser så kan man inte hålla på och "skämta" om sådana här saker. Alla vet att hon är en mytoman och ingen tar henne på allvar (inte ens Christoffer då han konstant messar med andra tjejer som kan ta honom längre i nuläget).
Citera
2024-11-01, 01:22
Medlem
Pinto87s avatar
Gör Linnéas familj nåt eller kollar de bara på när misären sker? Jo anmält psykiatrin i Kristianstad? Varför åker de inte och hämtar henne? Älskar de henne inte?
Citera
2024-11-01, 01:33
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Att ens se något komiskt med en fejkad graviditet är ju bara det helt rubbat och det är ju inte direkt okänt att det är ett problematiskt ämne som kritiseras extremt mycket även när andra människor gjort fadda april-skämt kring detta ämne. Så även om man "får" skämta om vad man vill får man ta konsekvenserna och det är extremt ofräscht och äckligt att ens dra skämt om känt känsliga och problematiska ämnen. Att det i Chrippa och Linneas fall blir lite extra sjukt är ju också då de ju visat sig inte ens kan ta hand om ett barn och att då skämta om att skaffa ett är ju mer oroväckande.
Att de på detta då drar in och i princip trampar på kvinnomisshandel, invandrare, de med psykisk ohälsa och i princip alla i samhället på diverse sätt.

Glöm aldrig det viktigaste klandervärda som dom gör.. nämligen att inte betala skatt till sektledningen.

När man hör om avhoppare som inte ens bryr sig om våra rika politiker så blir jag så arg att jag ringer sekten och ber dom tända brasan så att vi kan elda upp dom där två.

Nejdå jag skojar bara.
Många politiker avslöjades i panama-dokumenten som skattefuskare, så varför Chrippa men inte politiker och Jockiboi?

Ja just det man får ju inte kritisera ledarna, och man måste blint hata avhoppare som Chrippa, och journalister (Cluee News) som har fel grundåsikter om ledningen och bör brännas på bål ?
Senast redigerad av KungPungPat 2024-11-01 kl. 01:35.
Citera
2024-11-01, 02:12
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Gör Linnéas familj nåt eller kollar de bara på när misären sker? Jo anmält psykiatrin i Kristianstad? Varför åker de inte och hämtar henne? Älskar de henne inte?

Linnea är en vuxen person som gör som hon vill. Dessutom så skämmer hon ut hela släktledet genom att sälja sin kropp för småpengar.

Vad ska psykiatrin göra åt detta? De kan inte få Linnea att sluta sälja sin kropp till den som betalar som mest (för stunden).

Och självklart så älskar de henne fortfarande, trots att hon inte längre hedrar korset hon har kring sin hals.
Citera
2024-11-01, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det kan inte vara så glasklart för dig eftersom du nämner L när det gäller Julia.

Det var helt glasklart, men skriver någon om Linnea eller Chrippa, besvarar du så, men om någon helt annan!
Citera
2024-11-01, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87

Jag hade hämtat ”ungen” direkt! Hon behöver ju räddas från både honom och sig själv.
Citera
2024-11-01, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Det heter pika och inte peaka gubben.

Blandar för övrigt ihop sett och sätt.

Du skriver samma fel som boi...

Det beror ju på vad man menar, om det är pika eller peaka.
Citera
2024-11-01, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Linnea är en vuxen person som gör som hon vill. Dessutom så skämmer hon ut hela släktledet genom att sälja sin kropp för småpengar.

Vad ska psykiatrin göra åt detta? De kan inte få Linnea att sluta sälja sin kropp till den som betalar som mest (för stunden).

Och självklart så älskar de henne fortfarande, trots att hon inte längre hedrar korset hon har kring sin hals.

Citat:
Jag hade hämtat ”ungen” direkt! Hon behöver ju räddas från både honom och sig själv.

När Linnea släpptes la hon upp en tårfylld video på TT, sedermera raderad, där hon i text tackade "alla". Hennes mor och syster hade, skrev hon, varit i Linköping "på bara fyra timmar" efter att de fått reda på vad som hänt.

Hon verkar ha tolkat det som ett villkorslöst stöd.

Videon visade bara henne och kräket - föräldrarnas oro fick förstås inte rum i den infantila Bonnie & Clyde-estetiken:
https://pixeldrain.com/u/5dNHz6HG
Citera
2024-11-01, 05:04
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:

Precis. Hade det vart min dotter hade jag åkt och hämtat henne. Är de apatiska?
Citera
2024-11-01, 05:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Japp, hon har just det. Denna gång har jag däremot bara hört Christoffer prata offentligt om det men Linnea har tidigare pratat både öppet och stolt över att de minsann ska få barn/få tvillingar m.m.

Antingen så ljuger hon inför Christoffer (han fattar garanterat inte hur den kvinnliga kroppen fungerar) eller så ljuger båda två för lite content.

Nej, Linnea har aldrig sagt att hon skulle vara gravid. Att däremot Chrippa drivit med folk skulle inte förvåna mig med tanke på att det spelar ingen roll vad han säger så är det "andra" som avgör när han ljuger eller inte. Att dom hon gång i framtiden skulle få barn är en annan fråga och inte alls ovanligt att man funderar på i hennes ålder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in