Citat:
Ursprungligen postat av
Noclue90
Att ens se något komiskt med en fejkad graviditet är ju bara det helt rubbat och det är ju inte direkt okänt att det är ett problematiskt ämne som kritiseras extremt mycket även när andra människor gjort fadda april-skämt kring detta ämne. Så även om man "får" skämta om vad man vill får man ta konsekvenserna och det är extremt ofräscht och äckligt att ens dra skämt om känt känsliga och problematiska ämnen. Att det i Chrippa och Linneas fall blir lite extra sjukt är ju också då de ju visat sig inte ens kan ta hand om ett barn och att då skämta om att skaffa ett är ju mer oroväckande.
Att de på detta då drar in och i princip trampar på kvinnomisshandel, invandrare, de med psykisk ohälsa och i princip alla i samhället på diverse sätt.
Glöm aldrig det viktigaste klandervärda som dom gör.. nämligen att inte betala skatt till sektledningen.
När man hör om avhoppare som inte ens bryr sig om våra rika politiker så blir jag så arg att jag ringer sekten och ber dom tända brasan så att vi kan elda upp dom där två.
Nejdå jag skojar bara.
Många politiker avslöjades i panama-dokumenten som skattefuskare, så varför Chrippa men inte politiker och Jockiboi?
Ja just det man får ju inte kritisera ledarna, och man måste blint hata avhoppare som Chrippa, och journalister (Cluee News) som har fel grundåsikter om ledningen och bör brännas på bål ?