2024-10-31, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Har Linnea verkligen med ord och ljud sagt helt öppet att hon var/är gravid?

Hon dricker ju en drink just nu
Citera
2024-10-31, 21:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Hon dricker ju en drink just nu

Frågan var ställd till FruKrokodil
Och du svarade... vad?
Citera
2024-10-31, 21:26
Medlem
Haha l och c sitter på sunkresturang. Jonna och jocke i dubai
Citera
2024-10-31, 21:27
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Har Linnea verkligen med ord och ljud sagt helt öppet att hon var/är gravid?

Japp, hon har just det. Denna gång har jag däremot bara hört Christoffer prata offentligt om det men Linnea har tidigare pratat både öppet och stolt över att de minsann ska få barn/få tvillingar m.m.

Antingen så ljuger hon inför Christoffer (han fattar garanterat inte hur den kvinnliga kroppen fungerar) eller så ljuger båda två för lite content.
Citera
2024-10-31, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Inte för att vara sån men man tar ju hellre en burgare på donken än att åka till Dubai.
Citera
2024-10-31, 21:31
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vare sig Linnea eller Christoffer har visat sig vara några sanningens budbärare så förutsätter att allt som kommer ur deras munnar är lögn.

Tex undrar jag vart alla deras påstådda graviditeter tagit vägen (är det sju st detta år plus en pågående). Att konstant ljuga om detta är ett hån mot alla kvinnor som faktiskt förlorat ett barn (vilket detta par gör på månatlig basis om man nu ska tro dom).

Allt fake gravid är ett jättehån mot misfall och de som försöker.
Citera
2024-10-31, 21:39
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vare sig Linnea eller Christoffer har visat sig vara några sanningens budbärare så förutsätter att allt som kommer ur deras munnar är lögn.

Tex undrar jag vart alla deras påstådda graviditeter tagit vägen (är det sju st detta år plus en pågående). Att konstant ljuga om detta är ett hån mot alla kvinnor som faktiskt förlorat ett barn (vilket detta par gör på månatlig basis om man nu ska tro dom).
Oavsett om Linnea och Chrippa ljuger eller ej.
Så är din åsikt att kvinnor som återvänder till en våldsam partner ska skämmas, den åsikten är bara vidrig, och du borde skämmas för att ens säga så.
Citera
2024-10-31, 21:41
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Precis som Linnea och Chrippa varit i Spanien medans Jocke och Jonna suttit hemma och ätit korv med bröd i sin lägenhet, vad är din poäng?
Citera
2024-10-31, 21:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Då får de känna så - det är deras problem.
Att skoja om och driva med saker ska man kunna göra utan att ta hänsyn till hela världen.

Vad gillade du Julias lögn om att hon var gravid förresten - den lögnen handlade ju om att förstöra för andra.
Citera
2024-10-31, 21:45
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Herre gud vad du är dramatisk.
Jag förstår att dem som försöker bli gravida eller får missfall har det jobbigt. Men vi kan inte skydda alla människor emot allt i världen som någonsin kan påminna dem om något jobbigt eller får dem att må dåligt.
Mår dem dåligt över att Linnea säger att hon är gravid. Då mår dem nog 1000 gånger sämre av att Jonna gjorde en abort.
Citera
2024-10-31, 21:47
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
De driver mer er och med skvallret - att du inte fattar det är ju humor.
Dem vet iallafall hur dem ska få folk att prata om dem. Vilket ger dem tittare, följare, osv.
Citera
2024-10-31, 21:53
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Då får de känna så - det är deras problem.
Att skoja om och driva med saker ska man kunna göra utan att ta hänsyn till hela världen.

Vad gillade du Julias lögn om att hon var gravid förresten - den lögnen handlade ju om att förstöra för andra.

Då får man driva om alkoliserade, troll och sjukpensionär också antar jag. Då får de känna så - det är deras problem.

Jag har sagt att Julia har problem och inte är pålitlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in