Citat:
Ursprungligen postat av
Greatgargamel
Det kan jag inte svara på men utgår ifrån att de har rätt säkra bevis och spår...annars skulle de inte lägga ner så pass mycket resurser. Jag skulle inte kalla våldtäkt alternativt grov våldtäkt för ett simpelt brott. Att Mbappe erkänt att de haft sex är väldigt intressant..jag tror flickan var chockad första 24-48 h innan hon förstod vad hon blivit utsatt för...därav uppsökte hon inte vård förens ett par dagar efter. Hon kan också ha varit väldigt rädd och inte vetat vad hon skulle göra då han är så pass känd person etc..
Vad gulligt av dig att tro att det var en "riktig" våldtäkt a'la hagamannen. Till 99% chans var det inte en sån våldtäkt. Troligen hade hon frivillig sex med honom men kom på efter 48h att det fanns pengar att tjäna alternativ inte framstå som ett luder framför hennes vänner och en eventuell pojkvän.
Se det som att du hyra en hora all inclusive hela natten i ett land där det är lagligt. Du behandlar henne enligt avtalet och betalar överenskommet pris och alla är glada.
Efter 48 h anmäler hon dig för våldtäkt. Det ligger nog närmare verkligheten vad som hänt om din fantasi om en våldtäkt.