2024-10-31, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Vem är du min gode person att komma med det pikanta inslaget att vi lär bli varse angående Christofers kriminalitet. Du verkar tro dig vara allsmäktig vilket jag finner obehagligt och beklagligt.

Cristofer är oskyldig fram tills han blir dömd till annat och bör bli behandlad därefter.

Han ses i lagens mening som misstänkt. Om du läst fler inlägg av mig så ser du att jag inte dömt honom men är personligt övertygad om att han är skyldig till att begått brott och jag är rätt säker på att han kommer att få straff oavsett vad det blir.
Citera
2024-10-31, 15:17
Medlem
Wooqiprwos avatar
Har det framkommit något nytt i tråden eller är det samma tjäbbel om vem av Chrippa och Julia som är en bra förälder? Orkar inte läsa sida upp och sida ner om detta längre.

Uppdatera gärna om läget kring Chrippa, utredningen etc.
Citera
2024-10-31, 15:23
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag tyckte mig läsa att du skrev att Kräftan forsätter att ge pengar.
Men så är inte fallet?
Jo chrippa har fortsatt ge pengar eftersom Julia bett om det. Sedan gjorde även chrippa en deal att Julia skulle få pengar om Julia inte lät Jocke träffa lilla C, och Julia valde att ta den dealen.
Så Julia har fortsatt leva på Chrippas pengar, och Jocke och Linnea har diskuterat om det i en chatt konversation.
Citera
2024-10-31, 15:31
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Har det framkommit något nytt i tråden eller är det samma tjäbbel om vem av Chrippa och Julia som är en bra förälder? Orkar inte läsa sida upp och sida ner om detta längre.

Uppdatera gärna om läget kring Chrippa, utredningen etc.
Bara massa obevisade påståenden.
Det påstås att polisen hittade droger hos chrippa när han greps.
Citera
2024-10-31, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jo chrippa har fortsatt ge pengar eftersom Julia bett om det. Sedan gjorde även chrippa en deal att Julia skulle få pengar om Julia inte lät Jocke träffa lilla C, och Julia valde att ta den dealen.
Så Julia har fortsatt leva på Chrippas pengar, och Jocke och Linnea har diskuterat om det i en chatt konversation.
Bra beslut att inte låta Amatör porrskådisen träffa sitt barn,det låter i mina ögon sunt.

Julia verkar vara en ytterst problematisk person som inte finner sig att leva upp till samhällets förväntningar.
Citera
2024-10-31, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om du inte fattar vad det innebär för barnet så är du mer än lovligt blåst.

Myndigheterna har säkert bra koll på ärendet och sköter utredningen.
Citera
2024-10-31, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du snackar så mycket skit.
Han har älskat Lillen sedan första sekund - när hon föddes blev hon första prioritet i hans liv - och han upplevde en kärlek, att älska, som han inte känt tidigare och inte visste man kunde känna.

Dessutom snackar du skit - på de borttagna videorna när han gjorde vlogg och hade hand om Lillen så finns/leker hon runt honom, när hon vill något så avbryter han och lyssnar, ger henne det hon vill, tar upp henne i knät osv osv...

Den som puttar barnet ur bild - inte alls länge sedan - är Julia.
Den som träffar barnet efter sju dagar utan kontakt men går Live redan i bilen är Julia
Den som sätter sig Live när de kommer hem istället för att bry sig om barnet är Julia
Den som hämtar ett barn som just plockats från sin pappa av främmande människor och kastar sig in i Anjos studio, istället för att ge barnet åtminstone ett dygn i lugn och ro och skapa trygghet är Julia.
Den som utsatt barnet för risker i ett våldsamt förhållande är Julia - det vet vi, det behöver vi inte spekulera kring.

Den som snackar skit är DU och du är så full av det att det är sjukt att du ens tillåts sitta här och sprida det så som du gör. Du behöver hjälp.

Uppenbarligen har du inte sett det som han själv publicerat tidigare, för hade du gjort det hade du inte ens försökt sprida dina lögner. Han har tydligt visat hur han varit besvärad av lilltjejen i videor - men till hans fördel finns inte dessa kvar längre annars hade jag gladeligen länkat och kört upp bevisen i ditt ansikte.
Citera
2024-10-31, 15:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Den som snackar skit är DU och du är så full av det att det är sjukt att du ens tillåts sitta här och sprida det så som du gör. Du behöver hjälp.

Uppenbarligen har du inte sett det som han själv publicerat tidigare, för hade du gjort det hade du inte ens försökt sprida dina lögner. Han har tydligt visat hur han varit besvärad av lilltjejen i videor - men till hans fördel finns inte dessa kvar längre annars hade jag gladeligen länkat och kört upp bevisen i ditt ansikte.
Jo, jag har sett det han publicerat tidigare - och jag har sett hur lågt Julia prioriterar barnet.

Nej, han har inte varit besvärad av Liten - hon har haft hans kärlek sen hon föddes.
Citera
2024-10-31, 16:03
Medlem
Citat:

Han kan väl sluta ge henne pengar om han inte vill?

Hur länge hade han tänkt betala Jullan för att barnet inte ska få träffa Jocke?
Citera
2024-10-31, 16:10
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Han kan väl sluta ge henne pengar om han inte vill?

Hur länge hade han tänkt betala Jullan för att barnet inte ska få träffa Jocke?
Julia kanske använde lilla C som ett vapen för att få pengar ifrån Chrippa?
Dem har inget gått ut med svaret på någon av dina frågor.
Citera
2024-10-31, 16:20
Medlem
Citat:

Du menar kontraktet de hade och den som bröt mot det skulle betala 1 miljon till den andra vilket Chrippa gjorde ganska omgående.

Hur vet du att han ger henne pengar fortfarande?
Citera
2024-10-31, 16:23
Medlem
Citat:
Myndigheterna har säkert bra koll på ärendet och sköter utredningen.

Jag är väldigt säker på det. Utredningen fortskrider. Bevis är säkrat. Chrippa behövs inte i nuläget. Han kan fortsätta att göra bort sig helt öppet. Han har inte förmågan att förstå att nu är det läge att vara tyst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in