2024-10-31, 11:59
Medlem
Taebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Kan inte christoffer tar svets jobb sen istället? De tjänar väl inte så illa ändå? Måste väl ligga runt 30 000 kr + I månaden? Sen beta av skulderna och leva vanligt
Om han vore normal, så ja. Nu har han dock ADHD som tror sig vara rikare än vad han faktiskt är, och då blir det svårt.
Citera
2024-10-31, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taebban
Du glömmer i ekvationen att hon sitter och sluddrar och pratar osammanhängande. Det är också muskelryckningar i ansiktet. Alla dessa faktorer, tillsammans, kan påvisa att hon är påverkad.

Har tittat två gånger på klippet, personligen hör jag inte att hon sluddrar (hon pratar skånska och fort). Muskelryckningar vet jag inte hur de ser ut på en drogad person, i Linneas fall tycker jag hon "grimaserar" några gånger men inget sammanhängande.
Hon verkar vara stressad och osäker och det är väl inte så konstigt.

Mitt inlägg rörde i huvudsaken folks påpekande om Linneas pupiller. Jag har ingen aning om hon är drogpåverkad eller ej, är jag inte 100% säker på att hon är det så kommer jag heller inte påstå det.
Du verkar vara 100% säker på att hon är drogpåverkad, är du utbildad inom området?
Citera
2024-10-31, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Julia skulle kunna rädda hela mänskligheten Micro113 hade ändå lycksts vända det så Julia är hemsk. Innan var det Jocke, Anjo, Jocke, Anjo, Tärnsby, Jocke. Nu Julia. Hatkanpanjen är mot nån hela tiden.

Lite kul att du skriver så, för jag tror att din kommentar även gäller Chrippa och Linnea.
Just nu pågår ju en hatkampanj mot dessa människor och om de skulle kunna rädda hela mänskligheten så skulle vissa få det till att paret gjort något negativt.
Ibland blir vissa så hatiska mot någon/några att det kvittar om den person de hatar gör något bra, tragiskt eller hur...
Citera
2024-10-31, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Stackars kvinnor som blir försörjda och får uppfostra barn istället för att jobba på fabrik.

Man kan ju tro att det ligger i kvinnors natur att vilja uppfostra barn som blir snälla vuxna.

Inte dagens kvinnor, det kan vara viktigare att få jobba som influenser, och nyckeln till livet som influenser är ju att avslöja deras pojkvänners kontroll och diktatur.

Vill och vill, det är väl mer Chrippa som vill. Genom att tvinga dem att följa med på resor så de relativt fort får sparken. Sen tog ha hela Julias lön när hon jobbade så jag vet inte vad det kallas om inte ren stöld. Han har ganska hög röst, är bred och vältränad och säkerligen mer än bestämt med vad som gäller. NU så SKA vi åka utomlands!

Att du tror att dagens kvinnor är influensers måste ju bero på att du mest håller koll på såna.

Men nu har jag nån feber i skallen så jag vet inte vad ni pratar om egentligen men så här var det för Jullan i alla fall.
Citera
2024-10-31, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag tror nog alla är medvetna om att han ännu inte är dömd.
Har du hängt med i tråden hade det varit uppenbart för dig.
Han är misstänkt av god grund får vi ju anta eftersom det blev ett tillslag av flera olika myndigheter. Det finns många punkter av olika karaktär. Han kommer inte prata sig ur detta. Bevis får tala för eller emot honom.

Men jag förstår inte vad öknamnen hade med saken att göra. Jag tror nog att du vet vad de heter.
Rent generellt är det svårt att ta människor som använder öknamn som ska vara nedvärderande på allvar.

Öknamn verkar vara väldigt förekommande i denna tråd, ett så oerhört barnsligt beteende. Finns många "haters" i denna tråd som använder diverse öknamn dvs. många som är svåra att ta på allvar (precis som du skrev).
Citera
2024-10-31, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taebban
Du glömmer i ekvationen att hon sitter och sluddrar och pratar osammanhängande. Det är också muskelryckningar i ansiktet. Alla dessa faktorer, tillsammans, kan påvisa att hon är påverkad.

Ja, jag menar vad fan är det hon säger??? Det är ju totalt osammanhängande och så alla frinynning på sidan där mellan uttalande. Chrippa nynnar också hysteriskt.
Citera
2024-10-31, 12:49
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Vill och vill, det är väl mer Chrippa som vill. Genom att tvinga dem att följa med på resor så de relativt fort får sparken. Sen tog ha hela Julias lön när hon jobbade så jag vet inte vad det kallas om inte ren stöld. Han har ganska hög röst, är bred och vältränad och säkerligen mer än bestämt med vad som gäller. NU så SKA vi åka utomlands!

Att du tror att dagens kvinnor är influensers måste ju bero på att du mest håller koll på såna.

Men nu har jag nån feber i skallen så jag vet inte vad ni pratar om egentligen men så här var det för Jullan i alla fall.

Just Julia vill bli influenser fast hon är för blåst för att klara det utan dramanyckeln som Jockiboi och Anjo dinglar framför ögonen på alla ointressanta psykopater som ingen hade kollat på om dom inte var efterblivna framför dramakameran.

Chrippa hävdar att Linnea är bra med klubba, så hon kan säkert spela ishockey om hon vill ut ur det hemska livet som Chrippa lever.
Citera
2024-10-31, 12:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Kan du och ni andra investerade prova att se det ur barnets perspektiv. Hon har rätt till båda sina föräldrar på ett säkert och sunt sätt. Hur det kommer gå till är förhoppningsvis privat och har inte på dessa sidor att göra. Snälla. Alla behöver inte ställas mot varandra hela tiden.
Den som har försökt upprätthålla att hon skall ha tillgång till båda sina föräldrar är faktiskt Chrippa.
Den här anmälan som tydligt är orkestrerad av Julia främjar knappast samarbetet.

Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Alla ska väldigt medvetna om att Christoffer ej är dömd för ekonomisk brottslighet. Är han misstänkt? Det är oväsentligt för man är oskyldig om ej dömd.
Fettet och Ansiktskluddet försöker vinkla det till att det de påstår är sanningar. Mycket omoraliskt av dem
Jag instämmer. Det är ju också så att hans eventuella brottslighet inte ens angår dem.
Citera
2024-10-31, 12:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Inte mer än stort beslag.

Är väl ladd mc3 och extesy säkert.
Om de hade gjort ett "stort" beslag så hade han inte släppts utan häktats.
Citera
2024-10-31, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Just Julia vill bli influenser fast hon är för blåst för att klara det utan dramanyckeln som Jockiboi och Anjo dinglar framför ögonen på alla ointressanta psykopater som ingen hade kollat på om dom inte var efterblivna framför dramakameran.

Chrippa hävdar att Linnea är bra med klubba, så hon kan säkert spela ishockey om hon vill ut ur det hemska livet som Chrippa lever.

Jo hon är ju bra med klubb hä hä hä. Både Julia och Linnea är för blåst att bli influensers. Linnea kan ju knappat prata rent och är så uppenbart narcissistisk att hon är för skör för ett sånt jobb. Varenda dm skulle ju få henne att knarka till sig och ta det i en live. Det är allt det skulle handla om.

Och Julia kan kanske prata rent men hon kan ju inte uttrycka sig.

Det är ju typsikt såna kvinnor som tramspellar som Chrippa väljer så de kan glömma att de är 1.34 lång. Och fan, han kan inte prata heller, han skriker i stället.

Jag undrar om Linnea är så slug i hövvet att hon har inspelningar på honom så att hon kan korrigera honom när han börjar domdera med henne för mycket? Jag hade förväntat mig att de två skulle ringa 112 för de blir båda misshandlade, eller att de på en resa i Spanien beter sig konstigt så militärpolisen kommer och syr in dem en stund. Det är inte lika lena där polisen.

Men jag antar att det innan detta år är slut så har det hänt något. Chrippa är så jävla dum så att han kan i princip ha gjort vad som helst. Hörde just Julia säga att han åkte till Stockholm och hämtade pengar och även utomlands men då var det inte cash utan bitcoin trodde hon.
Citera
2024-10-31, 13:00
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Chrippa har gett lilltjejen uppmärksamhet efter att han fick tillbaka henne efter när han inte fick träffa henne. Han bryr sig genuint inte alls utan om någon använder henne som en spelpjäs är det han. Han vet att Chloe är den punkt i hela dramat som slår hårdast och använder henne enbart som en trofé. Han vet att han kunnat köpa saker och resor till henne som inte Julia haft möjlighet till. Men någon genuin kärlek har han då inte.

Detta var extremt tydligt innan Chrippa blev av med tillgången till henne tidigare, då var det han som sjasade iväg henne när han satt med kameran i nyllet, när han hade henne på leklandet var han där när det var i princip tomt och så fick hon leks själv medans han filmade sig själv, träningen gick före henne för hon blev satt med en stor påse godis och paddan själv i gymmet (där hon inte ens var tillåten att följa med in), bara samtalen som släpptes i början av dramat när Julia skulle på rättegång gällande sitt ex och han absolut inte kunde eller ville ha henne hos sig utan att han tyckte att Julia skulle släpa med sig henne, vart var omtanken för barnet i det samtalet? Detta är bara en bråkdel . Etc etc. Allt detta var sånt som han publicerade på egna kanalen samt som kommit fram av honom/Linnea.
Så kom inte och säg att Chrippa är en genuin pappa. Han spelar så hårt på lilltjejen att det är läskigt.
Du snackar så mycket skit.
Han har älskat Lillen sedan första sekund - när hon föddes blev hon första prioritet i hans liv - och han upplevde en kärlek, att älska, som han inte känt tidigare och inte visste man kunde känna.

Dessutom snackar du skit - på de borttagna videorna när han gjorde vlogg och hade hand om Lillen så finns/leker hon runt honom, när hon vill något så avbryter han och lyssnar, ger henne det hon vill, tar upp henne i knät osv osv...

Den som puttar barnet ur bild - inte alls länge sedan - är Julia.
Den som träffar barnet efter sju dagar utan kontakt men går Live redan i bilen är Julia
Den som sätter sig Live när de kommer hem istället för att bry sig om barnet är Julia
Den som hämtar ett barn som just plockats från sin pappa av främmande människor och kastar sig in i Anjos studio, istället för att ge barnet åtminstone ett dygn i lugn och ro och skapa trygghet är Julia.
Den som utsatt barnet för risker i ett våldsamt förhållande är Julia - det vet vi, det behöver vi inte spekulera kring.
Citera
2024-10-31, 13:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
T är den som påstår att det finns en anmälan från Jullan, och hittills finns inga bevis som styrker att en sådan anmälan existerar, än mindre att den skulle ha drivits fram av henne.

Jag vill minnas att du tidigare avfärdade anklagelser om olämpligt beteende mot barnet som "vuxenbekymmer."
Vad är skillnaden nu?
Om du inte förstår vad den där anmälan kan innebära för barnet - då kan inte jag hjälpa dig att förstå. Du är helt enkelt för dum i huvudet.

Att Julia inte erkänner att hon är med på den anmälan spelar ingen roll - det är mycket tydligt att det kommer från henne - oavsett om hon är den som formellt anmält eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in