2024-10-30, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelviraa
Ja, alltså vet någon vad som egentligen hände mellan dom på riktigt? I början trodde man ju att det var en supermatch. Var han bara för på eller vad?
Det har teoretiserats ganska mycket om det i tråden. Om jag skulle försöka mig på en gissning, så är det följande...

Jim och Linnea var tidiga med sex, och pratade om det inför de andra paren. De knullade förmodligen på bröllopsnatten och fortsatte köra på.

Jag gissar att sex är en stor del av Jimmys liv. Hans lägenhet ser ut som skit, han har nåt odefinierat jobb och hänger mest med sin inrökta morsa. Därmed gissar jag att han lägger mycket av sin tid på att ragga brudar. Förmodligen med framgång: han är charmig, möjligen manipulativ, och Malmö är proppat med dumma unga tjejer. Jim har alltså legat runt en del.

Linnea var förtjust i början, men efter ett tag insåg hon förmodligen två saker: dels att Jim inte har så mycket mer att erbjuda än en schysst kuk, dels att hon är den senaste i en LÅÅÅÅNG rad med knull. Här någonstans tror jag att Linnea helt enkelt började känna sig smutsig. Kanske hade hon redan gått med lite mer kinky grejer också (smisk, analt, whatnot). Det krävs inte mycket för att en tjej ska känna sig utnyttjad, och sedan snurrar tankarna på. Jim å sin sida anade väl att det började osa metoo (Jim har varit med förr), och valde att dra sig ur direkt och agera ångerfull. Därmed var det episka haveriet ett faktum, trots en stark start.

Någon särskilt bra match var det nog inte, även om Jim fick det att se ut så i början. Men (gravida) Linnea är förhoppningsvis lyckligare där hon är nu.
Citera
2024-10-30, 20:22
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Det var en komplimang till dig 😆.
Men du vill verkligen hata mig tillbaka.
Jag har försökt vara snäll mot dig så länge.
”I give up” som Elsa skulle ha sagt.
Det Elsa vill är att kunna få ge upp inför Adam

Det var bara en liten könskollision, jag vill inte vara harmlös som kille för då blir man ju som dom manliga stjärnorna i detta program, mitt hat mot dig kommer snart att ha lämnat kroppen om du härdas lite till bara håll ut!
Citera
2024-10-30, 20:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det Elsa vill är att kunna få ge upp inför Adam

Det var bara en liten könskollision, jag vill inte vara harmlös som kille för då blir man ju som dom manliga stjärnorna i detta program, mitt hat mot dig kommer snart att ha lämnat kroppen om du härdas lite till bara håll ut!

Nej! Tåget har gått Crapmagic.

Du får skriva till Elsa, känns som att hon är lite av en drömkvinna för dig. Och att ni båda har vad den andra vill ha 😂.

Den spin-offen hade jag tittat på. "Flashback dejtar GVFÖ”.
Sjukt mycket mer underhållande än nån Arvid som kollar på fisting eller Rosanna och Christoffer som ska ta reda på allt vi redan vetat sedan stenåldern.
Citera
2024-10-30, 20:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Kalle Norwald sa i en intervju att de screenar ganska hårt för att undvika folk som verkar vilja bli kända. En del sökande frågar t.ex om man får nämna sina sociala medier i TV, etc (enligt Kalle).

Hittills verkar det ju funka, för ingen tidigare deltagare har väl skapat någon slags plattform?
(Arvid & Ida försöker visserligen, men det verkar som sagt mest bli... anus )

Han ljuger ju skamlöst. ”Screenar”, my ass!
Denna säsong blev ju Hector castad utan att ens ha anmält sig.
Alltså var matchen klar INNAN han ens tackat ja till att vara med. Hans kompis hade anmält honom och de ba ”En bög! Vi har en till! Ring och övertala honom att ställa upp i programmet!”.

Och sen alla dessa elaka psykfall, som om de hade blivit uttagna genom seriös screening.
”Hoppsan… var hon bipolär och led av GAD och reagerar genom att mobba i relationer?”.
Det hade vi ingen aning om.
Citera
2024-10-30, 20:49
Avslutad
[quote=Undringar|89959378]Han ljuger ju skamlöst. ”Screenar”, my ass!
Denna säsong blev ju Hector castad utan att ens ha anmält sig.
Alltså var matchen klar INNAN han ens tackat ja till att vara med. Hans kompis hade anmält honom och de ba ”En bög! Vi har en till! Ring och övertala honom att ställa upp i programmet!”.

Och sen alla dessa elaka psykfall, som om de hade blivit uttagna genom seriös screening.
”Hoppsan… var hon bipolär och led av GAD och reagerar genom att mobba i relationer?”.
Det hade vi ingen aning

Här håller jag fullständigt med dig! Men med det sagt så KAN det kanske också vara så att även Hector friserar sanningen en aning... Möjligheten finns att det Hector säger inte riktigt stämmer till 100 %. Det ena utesluter inte det andra...
Citera
2024-10-30, 20:52
Avslutad
Citat:
Vaddårå? Arvid & Ida fick ju nöjet att se en äldre man bli rövfistad på en skånegård...

De fick nog bra betalt. Prostitution i nya kläder. Eller också var det fejk och de satt i ett annat rum och spelade teater.
Citera
2024-10-30, 20:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Krisar Arvid och Ida?

Vad tror du själv?
Citera
2024-10-30, 21:02
Avslutad
Citat:
Det har teoretiserats ganska mycket om det i tråden. Om jag skulle försöka mig på en gissning, så är det följande...

Jim och Linnea var tidiga med sex, och pratade om det inför de andra paren. De knullade förmodligen på bröllopsnatten och fortsatte köra på.

Jag gissar att sex är en stor del av Jimmys liv. Hans lägenhet ser ut som skit, han har nåt odefinierat jobb och hänger mest med sin inrökta morsa. Därmed gissar jag att han lägger mycket av sin tid på att ragga brudar. Förmodligen med framgång: han är charmig, möjligen manipulativ, och Malmö är proppat med dumma unga tjejer. Jim har alltså legat runt en del.

Linnea var förtjust i början, men efter ett tag insåg hon förmodligen två saker: dels att Jim inte har så mycket mer att erbjuda än en schysst kuk, dels att hon är den senaste i en LÅÅÅÅNG rad med knull. Här någonstans tror jag att Linnea helt enkelt började känna sig smutsig. Kanske hade hon redan gått med lite mer kinky grejer också (smisk, analt, whatnot). Det krävs inte mycket för att en tjej ska känna sig utnyttjad, och sedan snurrar tankarna på. Jim å sin sida anade väl att det började osa metoo (Jim har varit med förr), och valde att dra sig ur direkt och agera ångerfull. Därmed var det episka haveriet ett faktum, trots en stark start.

Någon särskilt bra match var det nog inte, även om Jim fick det att se ut så i början. Men (gravida) Linnea är förhoppningsvis lyckligare där hon är nu.

Hahaha vad fan pratar du om? "Det krävs inte mycket för att en tjej ska känna sig utnyttjad" - jag antar att du har egen erfarenhet och jag tycker att du ska söka professionell hjälp.

Vilka är det du menar att Jimi har satt på? Bridgetanterna i PRO?
Citera
2024-10-30, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittsvag
Kollat ikapp, Elsa vinner veckans fittejävel.
Det mest pinsamma med hennes engelska är att hon använder ord fel. Påminner om en högstadiebimbo fast ful. Gör sig nog bättre som tjackad spårvagnskärring än fru.

Mobbisparet är urgulliga även om jag får kämpa med babyspråket, hoppas det kan finnas en gnista där ändå.

Känner för läraren som parats ihop med bokstavsbarnet. Han förtjänar att världen blir större. Om det inte håller kanske hon kan vara ett gatewayknull till kultur och lekfulla människor för honom.

Fjollbögen som försöker klä ut sig till karl känns mindre relationsvan än hans nybörjarman. Hans skägg borde tvångsrakas till dess att han kan skita i skogen.
Den falsksjungande partnern har jag fått mer och mer respekt för. Trodde han skulle vara en hysterisk version av Skurt men han har riktiga ballkulor.
Tycker också det paret är gulliga, men fan vad du satte huvudet på spiken med babyspråk - de pratar verkligen som om de vore småbarn. Men de verkar vara på samma spektrum, väldigt kompatibla.

Har också kollat ikapp och förutom ovanstående tycker jag om bögparet, de har också potential.

Elsa - vilket jäkla bottennapp alltså. En millenial som beter sig som genZ influencer med noll självinsikt, narcissistiska drag och butterface. Herregud, väx upp.

Har väldigt svårt för Selma och Andreas. De känns inte helt genuina, utan verkar gömma sig bakom fasad av skratt och leende. De verkar väldigt reko, men jag tror inte de är en bra matchning.
Citera
2024-10-30, 21:16
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Vad tror du själv?
Det sista jag hörde var att de ska ha barn igen men det utesluter givetvis inte en kris.
Har ingen aning, men jag var ju aldrig förtjust i honom och hoppades att Ida skulle säga nej på beslutsdagen, sen verkade de vara ganska lycka i sin konstiga integritetsbefriade kändiswannabefamilj.
Citera
2024-10-30, 21:25
Medlem
Metro är ingen klädstil. Snarare att en man bryr sig mycket om utseendet och helst undviker "få skit under naglarna", motsatsen till macho kan man säga.
Bland millenials och zoomers hittas lånht fler sådana än hos de tidigare generationerna. I att vara metro ingår också att vara ointresserad av praktiska göromål. De är feminina i flera delar även om ingen vill erkänna. Ont om testo har de hursom.
Senast redigerad av bohonos 2024-10-30 kl. 21:29.
Citera
2024-10-30, 21:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Det sista jag hörde var att de ska ha barn igen men det utesluter givetvis inte en kris.
Har ingen aning, men jag var ju aldrig förtjust i honom och hoppades att Ida skulle säga nej på beslutsdagen, sen verkade de vara ganska lycka i sin konstiga integritetsbefriade kändiswannabefamilj.

Jag gillar inte heller Arvid men min spåkula är tyvärr trasig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in