2024-10-30, 10:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Jag utvecklade ju med mina tre frågor om vem som uppvisar lägst IQ i denna situationen.
Nu vet jag dock inte könet på reportern på Aftonblaskan.

Mest var det en reflektion över vilket jäkla sjukt samhälle vi lever i. Du kallar henne prostituerad vilket jag kan hålla med om. Mannen hejar på detta och hjälper till vilket gör honom till hallick.
Aftonbladet sprider budskapet (kanske) att det är lättförtjänta stora pengar och tycker att det är en framtida inkomstkälla för unga tjejer. Kanske också hallick på sätt o vis.

Jag frågade om du tycker att prostituerade per automatik har lågt IQ?
Citera
2024-10-30, 11:50
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag frågade om du tycker att prostituerade per automatik har lågt IQ?

Om det är så att de har högt IQ (vilket de naturligtvis kan ha) har jag ännu mindre förståelse till varför den svenska sexköpslagstiftningen ser ut som den gör. Då blir det ännu tydligare att den bara handlar om att kvinnor ska slippa undan allt ansvar för sina handlingar och konsekvenser av sina handlingar.

Nå tycker du att det som Aftonbladet promotar är ett intelligent sätt att tjäna pengar?
Citera
2024-10-30, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Det finns inget godtyckligt i heterozygositet och genetiska kluster.

Det är ändå roande att du, i varenda inlägg slår dig för bröstet i vetenskapens namn, men samtidigt förnekar du helt grundläggande biologisk fakta som att det bara finns två kön hos däggdjur, och som lever i vanföreställningen att om en man säger att han är en kvinna så är han en kvinna.
Långa, rödhåriga holländare är ett genetiskt kluster. Varför är de inte en egen ras? Vem ska avgöra detta och varför? Ska vi utgå från din godtyckliga fantasi, eller från vetenskapen? Enligt den biologiska vetenskapen saknas grund för att dela in människan i raser. Detta är fakta, inte min åsikt.
Citera
2024-10-30, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Men jag har förklarat att det har det. Det har sin grund i vetenskapen. DNA.
Du har inte visat att det är fel och verkar ha svaga begrepp om både vetenskap och grund. Att bara påstå saker duger inte. Det går förstås tydligt att avskilja människor på det sättet som jag redan visat. Bättre argument behöver du.
Du påstår att du har en vetenskaplig grund men du har inte visat det.
Citera
2024-10-30, 12:10
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Du påstår att du har en vetenskaplig grund men du har inte visat det.
Jo, det har jag. Jag har visat att man genom DNA kan göra det med utgångspunkt från européer och asiater. DNA är min vetenskapliga grund. Du har inte visat ett piss, som vanligt.

Menar du att DNA är ovetenskapligt, humbug?
Citera
2024-10-30, 12:15
Medlem
Citat:
Jo, det har jag. Jag har visat att man genom DNA kan göra det med utgångspunkt från européer och asiater. DNA är min vetenskapliga grund. Du har inte visat ett piss, som vanligt.
Du påstår detta men du har aldrig visat någon vetenskaplig källa som definierar européer som en distinkt ras.

.
Citera
2024-10-30, 12:27
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Du påstår detta men du har aldrig visat någon vetenskaplig källa som definierar européer som en distinkt ras.

.
Nej ,jag har visat att det går att göra med asiater. Jag är den vetenskapliga källan.
Citera
2024-10-30, 12:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Om det är så att de har högt IQ (vilket de naturligtvis kan ha) har jag ännu mindre förståelse till varför den svenska sexköpslagstiftningen ser ut som den gör. Då blir det ännu tydligare att den bara handlar om att kvinnor ska slippa undan allt ansvar för sina handlingar och konsekvenser av sina handlingar.

Nå tycker du att det som Aftonbladet promotar är ett intelligent sätt att tjäna pengar?

Den svenska sexköpslagen har jag skrivit om här (FB) Prostitution, varför är det inte lagligt?, #1581

Tja sålänge det finns efterfrågan så kommer det finnas tillgång. Män har ju i alla tider köpt sex.

Och det är ca 10 000 ggr mer intelligent att fixa ett OnlyFans konto än att ge sig in i porrfilmsbranschen eller tex gatuprostitution där tjejerna är fysiskt och psykiskt trasiga efter i genomsnitt 3 månader.

Hur högt IQ tror du männen som köper sex har?
Citera
2024-10-30, 12:36
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Hur högt IQ tror du männen som köper sex har?
Just sista du skrev, har de nog ganska högt enligt hororna själva. Företagare, människor i hög ställning o.s.v. Jag tror du blandar ihop IQ och klok, förståndig. Det är inte samma sak
.
Citera
2024-10-30, 13:13
Medlem
Citat:
Nej ,jag har visat att det går att göra med asiater. Jag är den vetenskapliga källan.
Du har påstått det, men det är inte en rimlig källa.
Citera
2024-10-30, 16:25
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Du har påstått det, men det är inte en rimlig källa.
Jo, eftersom jag kan visa rent logiskt att det går. Vilket borde vara uppenbart även för dig. Om du tänker logiskt.
Citera
2024-10-30, 17:24
Medlem
Citat:
Jo, eftersom jag kan visa rent logiskt att det går. Vilket borde vara uppenbart även för dig. Om du tänker logiskt.
Det blir inte vetenskap bara för att du påstår något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in