2024-10-29, 20:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Bättre match än de de fick enligt mig, men bara för lekfullheten.
Agust var samtidigt djup och i behov av genuin, själslig kontakt.
Tror inte han hade uppskattat det ytliga flamsandet hos Selma.
Jag hade ju velat se Agust med Ida, de hade klickat på alla plan.

Selma och Torsten!! Även fast de fysiskt inte passar, känns som att Torsten hade varit halva Selmas längd, men annars hade de kunnat skratta ihop iaf.

Jag tror knappast att Ida hade varit intresserad av August. Och Torsten hade inte varit intresserad av Selma.
Citera
2024-10-29, 20:50
Avslutad
Citat:
Bättre match än de de fick enligt mig, men bara för lekfullheten.
Agust var samtidigt djup och i behov av genuin, själslig kontakt.
Tror inte han hade uppskattat det ytliga flamsandet hos Selma.
Jag hade ju velat se Agust med Ida, de hade klickat på alla plan.

Selma och Torsten!! Även fast de fysiskt inte passar, känns som att Torsten hade varit halva Selmas längd, men annars hade de kunnat skratta ihop iaf.

Men den här då: Elsa och Jimi?
Citera
2024-10-29, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Vad tror ni om Selma och August (från förra säsongen)? Hade de passat ihop?
Njäe. Agust (obs!) var ju mer "utövande" i sin konstighet: byggde minihus, drev kollektiv, egenföretagare, körde diverse mysko seanser etc. Selma verkar mer vilja vara i sitt huvud (utåt sett lever hon ju Svensson deluxe). Så jag tror att de helt enkelt inte hade nått fram till varandra. Men lite nyfiken är man ju på vem som är Selmas favoritkung!
Citera
2024-10-29, 21:07
Medlem
Citat:

Jim från förra säsongen? Nej, men såklart inte av flera anledningar. Om hon fick spel på Adams lägenhet, hur skulle hon då reagera på Jims seriemördarlägenhet? Om ni minns. Sedan tror jag inte att Jim har pluggat på högskola/universitet (tror han "jobbat sig upp" på Skånetrafiken). För Elsa som har pluggat på handels och gör en stor grej av detta så är det förstås viktigt för henne med en kille som har högre utbildning (detta gäller dock inte bara Elsa utan många andra kvinnor, även om man inte säger det högt).

Produktionsteamet tänkte därför att Adam var en bra match till Elsa ur det perspektivet, men det är många idioter som kommer in på högskolan these days.
Citera
2024-10-29, 21:10
Avslutad
Citat:

Haha neeej, nu skojar du väl?

Elsa och Arvid däremot. 😈
Han hade sagt ifrån.
Hon hade dissat honom totalt dock, tror hon hade avfärdat honom som ”konstig” han också.

Jimi och Linnéa verkade ju som en perfekt match först, båda extremt fysiska och närhetstörstande och bekräftelsesökande.

Jag tror förresten att Ida hade tänt på Agust för hon var redan kär innan hon ens träffat Arvid.
Hon hade bestämt sig på förhand att ge allt och hade gått in till 100% för att ge Agust en chans.
Citera
2024-10-29, 21:14
Avslutad
De borde ha överraskat deltagarna med samkönade matcher och bett dem vara öppensinnade.
Hade velat se Elsa matchas/fightas med Rosanna.
Lina med Carro.
Selma med Anastasia.
Citera
2024-10-29, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Vadå feminina? Jag tycker inte alls att de är feminina. Hade de varit det hade det inte varit något fel på det heller.

Ok men de är metro. Vilket inte är fel men fritt för vem som helst att tycka är töntigt.
Citera
2024-10-29, 21:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Fast antalet häxor har varit mindre än antalet feminina män

P.S Jag tycker du är rätt så harmlös också

Klart jag är harmlös, det är bara vissa som envisats med att likna mig vid typ Mother of Dragons i tråden.

Jag vet inte om de är feminina (kanske?) men iaf inte klassiskt enligt mansrollen.
Eller så är de det eftersom man ofta pratar om tofflar.
Citera
2024-10-29, 21:18
Avslutad
Citat:
Haha neeej, nu skojar du väl?

Elsa och Arvid däremot. 😈
Han hade sagt ifrån.
Hon hade dissat honom totalt dock, tror hon hade avfärdat honom som ”konstig” han också.

Jimi och Linnéa verkade ju som en perfekt match först, båda extremt fysiska och närhetstörstande och bekräftelsesökande.

Jag tror förresten att Ida hade tänt på Agust för hon var redan kär innan hon ens träffat Arvid.
Hon hade bestämt sig på förhand att ge allt och hade gått in till 100% för att ge Agust en chans.

Arvid hade inte tyckt att Elsa var tillräckligt snygg.

Tillägg: Oavsett vad Ida sa så märktes det tydligt att det var Arvids kropp och självförtroende hon föll för (annars hade hon inte accepterat att han sover naken med sina ex).
Senast redigerad av Lilithseyes 2024-10-29 kl. 21:20.
Citera
2024-10-29, 21:20
Avslutad
Citat:

Nej ingen av dem hade velat ha den andre men det hade varit fint att se Arvid bråka tillbaka.
Citera
2024-10-29, 21:21
Avslutad
Citat:
Nej ingen av dem hade velat ha den andre men det hade varit fint att se Arvid bråka tillbaka.

Haha ja.
Citera
2024-10-29, 21:22
Avslutad
Citat:

Tillägg: Oavsett vad Ida sa så märktes det tydligt att det var Arvids kropp och självförtroende hon föll för (annars hade hon inte accepterat att han sover naken med sina ex).

Hm. Det tror inte jag, jag tror att hon accepterade det för att hon har för stor acceptans mot skit.
Och en otrygg/klängig anknytning.
Arvid dundrade fram på en vit häst det första hon såg.
Det jag såg var att Ida och Agust hade naturlig kemi.
Tror de hade haft många yogastunder/kamasutra i hans lilla kollektiv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in