2024-10-29, 19:51
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperHeroPowers
Fast det har jag redogjort för. Jag har länkat 3 informella videos som är det jag använder som bevis.
Ok, om du har erfarenhet av att folk inte förstår vad de länkat så har det med dina tidigare konfrontationer med användare att göra och inget med mig.
Du kan titta på videorna och sen avgöra om det duger för bevis för att det skulle skapa moln som täcker hela skyn istället för att påstå saker om de bevis du inte tittat på? Vore det inte mer logiskt om man ska klaga på något, att titta på det innan iaf?

Video är inte det vi efterfrågar, vi frågar bland annat om du förstått. Bevisligen har du inte det utan du tror du har det och är rädd för att svara.

Ser fram mot dina svar på mina frågor, dina egna svar då.
Citera
2024-10-29, 19:52
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Det kan du själv avgöra då jag har presenterat saker som enligt min utsago kan bevisa vad jag såg.
Väljer du att inte läsa mina svar som finns i tråden förstår jag inte varför du ber om svar?

Du tror de kan bevisa ja, ändå vågar/kan du inte förklara. Säger inte det precis allt om ditt trams?

Väntar på dina egna svar på frågorna jag ställt.
Citera
2024-10-29, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Informella? Det är ordval som detta som bl a gör att jag inte tror du vet vad du menar

Informativa, auto-correction är jobbig ibland. Ingen biggie..
Förstår inte hur informationen i en video blir mindre logisk i sammanhanget pga slarvfel i snabbt skriven text, men det kan ju få stå oklart.
Citera
2024-10-29, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Du tror de kan bevisa ja, ändå vågar/kan du inte förklara. Säger inte det precis allt om ditt trams?

Väntar på dina egna svar på frågorna jag ställt.

De kan bevisa att ämnena skapar vissa moln, ja. Precis. 100%. Det såg du väl när du tittade igenom det jag länkat?
Citera
2024-10-29, 20:10
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Informativa, auto-correction är jobbig ibland. Ingen biggie..
Förstår inte hur informationen i en video blir mindre logisk i sammanhanget pga slarvfel i snabbt skriven text, men det kan ju få stå oklart.

Jag tänker att man vet vad man tycker, sen länkar man till stöd för ens resonemang, men att bara länka till låt man aktar sig för att beskriva tyder på att man inte riktigt har koll på sina argument.

Vad är det som bevisar chemtrails menar du?
Och vad är fenomenet chemtrails, menar du?
Citera
2024-10-29, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Jag tänker att man vet vad man tycker, sen länkar man till stöd för ens resonemang, men att bara länka till låt man aktar sig för att beskriva tyder på att man inte riktigt har koll på sina argument.

Vad är det som bevisar chemtrails menar du?
Och vad är fenomenet chemtrails, menar du?

Det jag påstår och det som jag påstår att mina länkar ger vetenskapliga bevis för är att dessa spår i skyn har ämnen i sig som modifierar molnen och därmed modifierar vädret.

Det hade du vetat om du istället för att be någon påstå vad den säger ges som information i länkarna just hade klickat och tittat själv.
Men eftersom du inte uttryckte dig lika störigt som de andra kosntiga personerna så fick du en genväg i form av ett mindre informativt svar än om du hade, som jag rekommenderade dig att göra, klickat på länkarna.
Citera
2024-10-29, 20:43
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
De kan bevisa att ämnena skapar vissa moln, ja. Precis. 100%. Det såg du väl när du tittade igenom det jag länkat?

Är det molnsådd du menar så lyckas det i mindre u 50% av gångerna trots att parametrarna är korrekt.

Så återigen bevis för att du inte förstått vad du ser.

Vänligen besvara nu mina frågor.
Citera
2024-10-29, 20:46
Medlem
Citat:
Är det molnsådd du menar så lyckas det i mindre u 50% av gångerna trots att parametrarna är korrekt.

Så återigen bevis för att du inte förstått vad du ser.

Vänligen besvara nu mina frågor.

Jag har ingen rädsla, är en superhero som du ser..
Du lyckades med att missförstå vad som var 100%.
Citera
2024-10-29, 20:47
Medlem
Citat:
Hur vet du att de är geggiga?
Ska vi få se din vetenskapliga fakta nu eller är det mer trams på gång?

Om någon inte förstår vad han menar i sammanahnget spelar det ingen roll om man använder fakta eller inte. Detta har med slutledningsförmågan att göra.

Det är inte min fakta, det är fakta i form av vetenskapligt stöd för bestämt uttalande.
Citera
2024-10-29, 20:48
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Det jag påstår och det som jag påstår att mina länkar ger vetenskapliga bevis för är att dessa spår i skyn har ämnen i sig som modifierar molnen och därmed modifierar vädret.

Det hade du vetat om du istället för att be någon påstå vad den säger ges som information i länkarna just hade klickat och tittat själv.
Men eftersom du inte uttryckte dig lika störigt som de andra kosntiga personerna så fick du en genväg i form av ett mindre informativt svar än om du hade, som jag rekommenderade dig att göra, klickat på länkarna.

Då är du i fel tråd, detta är chemtrails, det vill säga INTE molnsådd.
Citera
2024-10-29, 20:49
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Jag har ingen rädsla, är en superhero som du ser..
Du lyckades med att missförstå vad som var 100%.

Kan bero på att du inte själva förstått vad du diskuterar.

Svar på mina frågor?
Citera
2024-10-29, 20:50
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Om någon inte förstår vad han menar i sammanahnget spelar det ingen roll om man använder fakta eller inte. Detta har med slutledningsförmågan att göra.

Det är inte min fakta, det är fakta i form av vetenskapligt stöd för bestämt uttalande.

Njä, vad har du dina vetenskapliga fakta? Ett par peer reviewed studier som styrker dina påståenden skulle inte skada.

Sen kan du svara på mina frågor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in