2024-10-29, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Men alltså, de där tjejerna som bjuds in måste väl fatta vad det handlar om? Jag antar att de inte betalar något själva, utan att den kändis som beställt deras närvaro står för allting. TROR de att han betalar sådana summor bara för att se på dem, tala med dem, ha dem omkring si..? De måste ju fatta, att han kommer att vilja ha sex med en eller ett par av dem. Eller?

Jag kan omöjligt tycka synd om en tjej som frivilligt deltagit i något sådant här evenemang. (Självklart med undtantag om för om det förekommit våld som inte hör till vid normala sexuella kontakter, DÅ är det något annat och ska lagföras såklart.)

Tjejer bjuds in som trevligt sällskap, dvs dricka dricka drinkar, dansa, flirta och ha kul. De får inte betalt för att bli våldtagna och det är den gränsen som Mbpappe har passerat....
Citera
2024-10-29, 19:20
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatgargamel
bra analyserat

Kom med en bättre analys du då?
Citera
2024-10-29, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Din poäng var alltså att den största anledningen är att de vill undanröja bevis för att de tänker göra något olagligt?

möjligen inte olagligt men nånting snuskigt och annorlunda...
Citera
2024-10-29, 19:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Kom med en bättre analys du då?

Tjejer bjuds in som trevligt sällskap, dvs dricka dricka drinkar, dansa, flirta och ha kul. De får inte betalt för att bli våldtagna och det är den gränsen som Mbpappe har passerat genom dels "våldtäktsgenen" som negrer besitter i kombination med storhetsvansinne för att ha så mycket pengar som 25åring och världskänd....säger nästan själv
Citera
2024-10-29, 19:24
Bannlyst
Citat:
Tjejer bjuds in som trevligt sällskap, dvs dricka dricka drinkar, dansa, flirta och ha kul. De får inte betalt för att bli våldtagna och det är den gränsen som Mbpappe har passerat genom dels "våldtäktsgenen" som negrer besitter i kombination med storhetsvansinne för att ha så mycket pengar som 25åring och världskänd....säger nästan själv

Lägg därtill stora mängder alkohol + droger så har du svaret!!
Citera
2024-10-29, 19:29
Avstängd
Merwinnas avatar
Citat:
Tjejer bjuds in som trevligt sällskap, dvs dricka dricka drinkar, dansa, flirta och ha kul. De får inte betalt för att bli våldtagna och det är den gränsen som Mbpappe har passerat....

Fast det FINNS inga män som betalar sådana summor - detta kostade tydligen en halv miljon SEK - bara för det du beskriver. Man måste vara dum i hela huvudet för att tro det. Klart att de förväntar sig sex - även om de såklart väljer en eller två av tjejerna till detta, och resten kan komma undan och få bara en gratisfest. Men man kan ju aldrig veta i förväg vem kändisen väljer. Jag skulle ha skämts ihjäl om min dotter - som är i rätt ålder för sådana skitmänniskor - hade låtit lura sig till detta!

Ja tekniskt är det kanske våldtäkt med dagens lagstiftning, men det går ingalunda att jämföra med situationer där tjejer slits in i bilar, på toan på biblioteket eller i simhallen, eller överfalls i motionsspår eller öde gränder, eller där våldtäktsmannen tar sig in genom en öppen altandörr. I DE fallen finns det ju inget samtycke alls, och brottsoffren själva är hundra procent oskyldiga till händelsen.
Citera
2024-10-29, 19:29
Bannlyst
Ensamma på rummet
Enligt Aftonbladets uppgifter ska Mbappé dock befunnit sig ensam med minst en kvinna i sitt sovrum, då hans manager och livvakt inte befunnit sig i hans direkta närhet, utan uppehållit sig i det allmänna rummet bredvid där efterfesten ska ha pågått.

Deltagarna på de aktuella festerna, och liknande tidigare, består av en salig blandning tjejer. Vissa är influencers med stor följarskara, medan andra lever en helt anonym tillvaro utan öppna konton.
Citera
2024-10-29, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ensamma på rummet
Enligt Aftonbladets uppgifter ska Mbappé dock befunnit sig ensam med minst en kvinna i sitt sovrum, då hans manager och livvakt inte befunnit sig i hans direkta närhet, utan uppehållit sig i det allmänna rummet bredvid där efterfesten ska ha pågått.

Deltagarna på de aktuella festerna, och liknande tidigare, består av en salig blandning tjejer. Vissa är influencers med stor följarskara, medan andra lever en helt anonym tillvaro utan öppna konton.

det är detta som talar emot hans advokats redogörelse...givetvis var hans livvakt och manager berusade och dansade och festade med de övriga tjejerna medan han i lugn och ro förmodligen kunde våldta den stackars tjejen som anmält honom!!
Citera
2024-10-29, 19:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Fast det FINNS inga män som betalar sådana summor - detta kostade tydligen en halv miljon SEK - bara för det du beskriver. Man måste vara dum i hela huvudet för att tro det. Klart att de förväntar sig sex - även om de såklart väljer en eller två av tjejerna till detta, och resten kan komma undan och få bara en gratisfest. Men man kan ju aldrig veta i förväg vem kändisen väljer. Jag skulle ha skämts ihjäl om min dotter - som är i rätt ålder för sådana skitmänniskor - hade låtit lura sig till detta!

Ja tekniskt är det kanske våldtäkt med dagens lagstiftning, men det går ingalunda att jämföra med situationer där tjejer slits in i bilar, på toan på biblioteket eller i simhallen, eller överfalls i motionsspår eller öde gränder, eller där våldtäktsmannen tar sig in genom en öppen altandörr. I DE fallen finns det ju inget samtycke alls, och brottsoffren själva är hundra procent oskyldiga till händelsen.

det är festfixaren som tjänar stålarna inte tjejerna vem var arrangör av festen?
Citera
2024-10-29, 19:38
Avstängd
Merwinnas avatar
Citat:
det är festfixaren som tjänar stålarna inte tjejerna vem var arrangör av festen?

Jag fattar att tjejerna inte får betalt utan festfixaren. Men för denna sorts tjejer är det tillräckligt stort och märkvärdigt, bara att få gå gratis på en sådan fest (som de inte skulle kunna betala för själva, då de nästan alltid är White Trash på socialbidrag).
Citera
2024-10-29, 19:39
Medlem
Alsenos avatar
Tjejerna som accepterade inbjudan är inget annat än prostituerade. Sedan hoppas jag att negerbappé blir gripen och dömd.
Citera
2024-10-29, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alseno
Tjejerna som accepterade inbjudan är inget annat än prostituerade. Sedan hoppas jag att negerbappé blir gripen och dömd.

det verkar vara en majoritet här i landet som vill se negerbappé åtalad och dömd för vad han högst troligt har gjort vilket jag tycker är högst rimligt! jag hoppas att åklagaren inte blir rädd att åtala honom bara för att han råkar vara "lite känd" inom fotbollen...han är exakt som alla andra förutom då just att han sannolikt har "våldtagit" en svensk flicka...Sverige och regeringen talar om tuffare tag mot brottslighet etc...skall bli väldigt intressant att se hur detta hanteras..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in