2024-10-29, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ouelet
Du tänker att hans aktier stärktes efter nazistfesten? Efter hans psykotiska dansfest som varade i en halvtimme inför en förskräckt publik? Efter att han har sagt att han har en telepatisk förmåga och kan häva klassificeringen på hemligstämplat material?

Visst baby, du vaknade visst på den smarta sidan i dag.
You’ve heard Trump say these things before. But not like this.
Precis. Jag tänker att detta troligtvist stärker honom, vilket odds och opinion visar.
2024-10-29, 11:57
Medlem
scraftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ethernal
aktuella odds på ATG trump 1.5x pengarna kamala 2.60x pengarna
trump fick ju kritik för hans senaste rally där talare fällde diverse rasistiska kommentarer men jag tror inte det påverkar hans chanser nämnvärt. ibland känns det som att det inte spelar någon roll vad han gör folk gillar honom ändå
Bettingmarknaden är otroligt manipulerad numera. Som du säger finns ingen logik i att Trump exempelvis skulle kunna somna och bajsa på sig totalt på scen och i samma veva förbättra odds och opinion.
2024-10-29, 12:32
Medlem
Elvis avatar
Trumps köpta odds och påklistrade entusiasm spricker på valdagen. Allt känns väldigt fejk och påhittat. Många kommer nog droppa av tack vare Nazistkonventet i NY, Kamala tuffar på med hårda intervjuer hos FOX. Finns ett stort mörkertal som är Harris men som tyvärr inte vill gå ut med det, det politiska våldet från högerextrema är värre än väldigt, väldigt länge.
2024-10-29, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvi
Trumps köpta odds och påklistrade entusiasm spricker på valdagen. Allt känns väldigt fejk och påhittat. Många kommer nog droppa av tack vare Nazistkonventet i NY, Kamala tuffar på med hårda intervjuer hos FOX. Finns ett stort mörkertal som är Harris men som tyvärr inte vill gå ut med det, det politiska våldet från högerextrema är värre än väldigt, väldigt länge.

Mjo. Nu talar det mesta för en grkomklappning av Trump & Co. Allt handlar typ om Trump i valet. På valdagen kommer inte Trump få så mycket röster som det visar nu.
Tror dock inte han köper sig odds. Svårt att bevisa iof.
2024-10-29, 13:14
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Mjo. Nu talar det mesta för en grkomklappning av Trump & Co. Allt handlar typ om Trump i valet. På valdagen kommer inte Trump få så mycket röster som det visar nu.
Tror dock inte han köper sig odds. Svårt att bevisa iof.
Då Musk sade enda säkra pollen är Polymarket och plötsligt så hände det, Så ja det är redan klarlagt det är 4-5 stora insatser på MAGA ledaren som gjort swingen inget annat!
2024-10-29, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Då Musk sade enda säkra pollen är Polymarket och plötsligt så hände det, Så ja det är redan klarlagt det är 4-5 stora insatser på MAGA ledaren som gjort swingen inget annat!

Okey. Det visste jag inte. Musk vill köpa Trump röster så går det att mixa med odds så gör han ju det. Dock finns det ju undersökningar.
Musk betalar ju även personer att knacka dörr i vågmästarestater för att ge Trump röster.
2024-10-29, 13:34
Medlem
ReijoHervonens avatar
Early Voting New Jersey:
Dems 38%, GOP 37%.

Resultat av Early Votes 2020: Dems 43%, GOP 26%.

+16 för Trump sedan förra valet! Han har en seriös chans att vinna NJ. Det tror jag inte han gör då den är betraktad som en stark blå stat men att det ens är jämt är otroligt.

Biden vann NJ med 19% och Clinton med 13%. Tippar att det blir mindre än 5% för Harris.

https://www.foxnews.com/video/6363911308112
2024-10-29, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Early Voting New Jersey:
Dems 38%, GOP 37%.

+16 för Trump sedan förra valet! Han har en seriös chans att vinna NJ. Det tror jag inte han gör då den är betraktad som en stark blå stat men att det ens är jämt är otroligt.

Biden vann NJ med 19% och Clinton med 13%. Tippar att det blir mindre än 5% för Harris.

Galet!
Jag läste en artikel på cnn att det var totalpanik över NJ. Man brukar inte göra polls i starka fästen men skulle helt klart gjort polls där. Popular vite verkar bli en garanti för Trump denna gång.
2024-10-29, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epaKungen
Galet!
Jag läste en artikel på cnn att det var totalpanik över NJ. Man brukar inte göra polls i starka fästen men skulle helt klart gjort polls där. Popular vite verkar bli en garanti för Trump denna gång.

Släng på att demokraterna alltid får fler röster än undersökningen. Du kan redan nu tatuera in namnet Harris!
2024-10-29, 13:45
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Early Voting New Jersey:
Dems 38%, GOP 37%.

https://www.nbcnews.com/politics/2024-elections/new-jersey-results
Sluta ljug MAGA troll sanningen är den att demokraterna 61-21 så forts du lyssna på FOX - Breitbart och andra kanaler som föder din lögn!
2024-10-29, 13:48
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epaKungen
Galet!
Varför är det galet? Vet du hur de röstar? Eller kannibaliserar de bara på sina egna röster och tappar en massa på valdagen?

Antagligen. Registrerade R-väljare som tidigare brukade rösta på valdagen förtidsröstar istället. Det är enda skillnaden. Inga nya väljare ser man ut att ha lyckats värva:
Our modeled partisanship for those who have voted already in the battleground is about D+4. And among the subset who have registered to vote since 2020, it is D+8. Where's that GOP registration/low propensity advantage we've been hearing so much about?

https://x.com/tbonier/status/1851076360065745010
2024-10-29, 14:04
Medlem
Folk som tror att oddsen på Trump manipulerats har noll koll på Betting. Visst kan det ha kommit in stora spel på Trump som temporärt sänkt oddsen men detta skulle ha korrigerats vid det här laget då andra storspelare då skulle lagt stora summor på överoddset på Harris. Finns ju enorma pengar att hämta på Harris om man tror att hon är favorit. Spelbolag och opinionsundersökningar lutar åt Trump, bara acceptera det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in