2022-11-05, 13:59
Medlem
Fan, jag åkte ur igår. Var själv hemma för första gången på länge, ganska full och kände för att unna mig lite skinnhiss. Drog tre stycken på rad. Mycket trevligt men kändes lite tomt efteråt. Aja, upp på hästen igen!
Citera
2024-10-22, 22:47
Medlem
Någon mer än jag som är lite småtaggad på no nut november i år?
Citera
2024-10-24, 23:05
Medlem
Stonedboys avatar
Jag har kört ofrivilligt nu i 2 veckor. Gått ganska så bra vart lite småkåt ibland. Men ser det inte som en omöjlighet att hålla på längre. Dock så fort jag träffar min tjej igen så lär det bli pang på för det blir det allltid.
Citera
2024-10-28, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stonedboy
Jag har kört ofrivilligt nu i 2 veckor. Gått ganska så bra vart lite småkåt ibland. Men ser det inte som en omöjlighet att hålla på längre. Dock så fort jag träffar min tjej igen så lär det bli pang på för det blir det allltid.

Jag är inne på min 8e dag nu, tjuvstartar lite innan No nut november lol. Ligg med din tjej du, inte hela världen, men du kan ju skippa att runka ändå
Citera
2024-10-29, 03:33
Medlem
No nut november 2024

Jag tänkte att tråden för No nut november var väldigt inaktiv så denna kanske är bättre.

Hade varit kul om tråden användes för att hålla varandra uppdaterade om hur november månad går för dom som deltar i NNN tävlingen

Jag är uppe i dag 8 som övning inför november

Lycka till allihopa, snart kör viii!
Citera
2024-10-29, 03:36
Citat:
Ursprungligen postat av Fettballl.
Jag tänkte att tråden för No nut november var väldigt inaktiv så denna kanske är bättre.

Hade varit kul om tråden användes för att hålla varandra uppdaterade om hur november månad går för dom som deltar i NNN tävlingen

Jag är uppe i dag 8 som övning inför november

Lycka till allihopa, snart kör viii!
Kan du förklara vad detta event innebär för en novis?
Citera
2024-10-29, 03:44
Citat:
Ursprungligen postat av Undseende
Kan du förklara vad detta event innebär för en novis?
Incelarna tror att de ska få extra Chad-powers genom att inte runka på en månad. Istället ska de spara sin "mojo" för att istället vara "produktiva" på andra områden.

Trams och fjams från USA, precis som alla andra korkade subkulturer.
Citera
2024-10-29, 03:53
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Incelarna tror att de ska få extra Chad-powers genom att inte runka på en månad. Istället ska de spara sin "mojo" för att istället vara "produktiva" på andra områden.

Trams och fjams från USA, precis som alla andra korkade subkulturer.
Vad är chad-powers?

Vad jag lärt mig genom livet är att sex är väldigt viktigt för en del killar, speciellt the trubbeld ones.
Att undertrycka sina drifter kan vara både bra och dåligt. Men ja, det låter som trams.
Citera
2024-10-29, 04:15
Citat:
Vad är chad-powers?

Vad jag lärt mig genom livet är att sex är väldigt viktigt för en del killar, speciellt the trubbeld ones.
Att undertrycka sina drifter kan vara både bra och dåligt. Men ja, det låter som trams.
Det är en stor jävla härva av Chads och Stacys, mewing, vräka i sig proteiner, lyfta skrot i "järntemplet", sluta runka, sluta titta på porr, sluta spela datorspel, kontrollera sina dopaminnivåer, investera i krypto osv osv osv. Du får googla. Kort sagt så är No Nut November en del av en maskulin kontrakultur vars idé är att vara som feminismen, fast tvärtom och riktad mot unga män.

Som sagt, trams.
Citera
2024-10-29, 04:22
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Det är en stor jävla härva av Chads och Stacys, mewing, vräka i sig proteiner, lyfta skrot i "järntemplet", sluta runka, sluta titta på porr, sluta spela datorspel, kontrollera sina dopaminnivåer, investera i krypto osv osv osv. Du får googla. Kort sagt så är No Nut November en del av en maskulin kontrakultur vars idé är att vara som feminismen, fast tvärtom och riktad mot unga män.

Som sagt, trams.
Nja, det där låter ju bara bra.

Varför kan vi inte bara vara?
Citera
2024-10-29, 07:22
Moderator
pudelluss avatar
Ämne infogat.

/Mod
Citera
2024-10-29, 14:36
Medlem
Citat:
Nja, det där låter ju bara bra.

Varför kan vi inte bara vara?

Ser bara no nut november som en bra tävling där målet är att undvika att runka under november. Sluta kolla på porr och vilja förbättra sig i andra aspekter ser jag inte som nåt dåligt heller så jag vet int, folk blev triggade i denna tråden haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in