2024-10-28, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Ryssland är väl demokrati enligt dig? Där man bara kan rösta på en person. Putin .

Vad har Ryssland med det här att göra? Ryssland är heller ingen demokrati. Putin kallas inte för "kalsongförgiftaren" för inte..
Citera
2024-10-29, 01:45
Medlem
HyperboreanCREW-14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Om man är för dödsstraff så har jag svårt att se att utomrättsliga avrättningar skulle få den diskussionen att röra sig framåt. Det kommer snarare få exakt motsatt effekt.
Tyckte jag var ganska tydlig med att jag såg förslaget som trams.

Men jag håller inte med om att det behöver vara negativt för debatten om dödsstraff att idén lyfts om att en slutgiltig eliminering av sammhällsfarliga element behövs, då frågan i nuläget är helt död.
Citera
2024-10-29, 08:59
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HyperboreanCREW-14

Men jag håller inte med om att det behöver vara negativt för debatten om dödsstraff att idén lyfts om att en slutgiltig eliminering av sammhällsfarliga element behövs, då frågan i nuläget är helt död.

Frågan är död pga såna som Charlie vilket jag tycker är bra.
Citera
2024-10-29, 10:07
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:

Ja utvecklingen eskalerar till det sämre i och med att såväl terror som kriminella ledare, vilka kan vara samma sak, numer bor i Qatar eller Istanbul och kan därför inte gripas. EU:s länder har tusentals med sådana individer som styr brotten och terrorn i EU. I och med det kommer terrorn och brotten bli värre och värre eftersom ledarna sitter säker. Så saken är mycket större än kurdiska räven.
Citera
2024-10-29, 11:23
Medlem
Citat:
Frågan är död pga såna som Charlie vilket jag tycker är bra.
Ja pissliberaler tenderar att tycka det, vem vet vilka hemskheter dessa stackare gått igenom för att hamna där de är. De behöver givetvis hjälp och kanske några fritidsgårdar.

Och funkar inte det så kanske saft, bullar och ett sluta skjut-armband kan göra susen.😱🤡
Senast redigerad av HyperboreanCREW-14 2024-10-29 kl. 11:28.
Citera
2024-10-29, 11:33
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ja pissliberaler tenderar att tycka det, vem vet vilka hemskheter dessa stackare gått igenom för att hamna där de är. De behöver givetvis hjälp och kanske några fritidsgårdar.

Och funkar inte det så kanske saft, bullar och ett sluta skjut-armband kan göra susen.😱🤡

Vet inte vilka som anser det men själv tycker jag att klassiskt polisarbete som leder till rättegång och fängelse duger bra.
Citera
2024-10-29, 12:14
Medlem
Citat:
Vet inte vilka som anser det men själv tycker jag att klassiskt polisarbete som leder till rättegång och fängelse duger bra.
Meningslös och kostsam förvaring av icke rehabiliterbara samhällsfarliga individer alltså.
Citera
2024-10-29, 12:52
Medlem
DaEzzs avatar
Det är väl bra, dvs att avrätta gängkriminella när man får chansen? Om SD vill ligga i framkant hade de ju (dvs när de hade läget) kunnat börja svepet med den där gängkriminelle MC-presidenten för en 1% klubb, som är kompis med Jimmie Åkesson och som dessutom har samröre med just den s.k kurdiske räven?
Citera
2024-10-30, 21:50
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Men nazism? Weimers borde ju byta till V eller S om han vill utrota judarna.
De partierna utesluter ju folk. Det är de inte lika noga med i SD.
Citera
2024-10-31, 07:35
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
De partierna utesluter ju folk. Det är de inte lika noga med i SD.

Tvärtom, min ignorante vän.
Citera
2024-10-31, 08:20
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Tvärtom, min ignorante vän.
https://www.tv4.se/artikel/6FENjmxyU...loest-hyckleri

Säg till om det är nåt mer du behöver veta från verkligheten på vår planet....
Citera
2024-10-31, 08:24
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
https://www.tv4.se/artikel/6FENjmxyU...loest-hyckleri

Säg till om det är nåt mer du behöver veta från verkligheten på vår planet....

Även en blind höna finner också korn ibland.

Kristofer Lundberg var ju ett passande exempel, en totalt galen och våldsam terrorist - även (V) blir tvungna att utesluta en så extrem människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in