2024-10-28, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen97
Carl-Fredrik kommer med många synnerligen paradoxala uttalanden där han ska bemästra andra i hur en "man" bör leva.
Carl-Fredrik ser ner på Berit och Hampus som jobbar som lokalvårdare eller Olle som kör paketbil.

Carl-Fredrik är en otroligt bekväm, hatfull, och störd individ som alltid fått allt serverat av Farfar och övrig släkt.

Jag kan säga så här att jag hade känt mig som en jävla nolla om jag vore i Carl-Fredriks sits, tre barn som han vägrar försörja hederligt, massa fula jävla ansikstatueringar som man bara garvar när man ser.
Hela Carl-Fredriks utstrålning och energi ger mig intrycket av en hatfull person som sitter inne i sin koja med ett enormt hat mot alla, som föraktar allt utanför kojan som han är rädd för.

Sanningen är att Carl-Fredrik är en megaloser som ingen är avundsjuk på, tro mig ingen vuxen är avundsjuk på att Carl-Fredrik behövt ringa farfar i flera år för att kunna köpa korv.

Jag ser en trasig människa som aldrig växte upp till en mogen och ansvarsfull människa utan tyckte det var viktigare att spendera tiden på små förströelser som att skrolla på telefonen, skaffa ansiktstatueringar, ligga och tjackrunka med sina spaggearmar.

Family is everything
Haha, jag håller med dig om allt. Tror ni baronen på riktigt tror att hatarna är avundsjuka? Är han så störd?

När tror ni han var hos tandläkaren senast? Kan tänka mig att all muntorrhet från adhd medicinen tar ut sin rätt på tänderna. Det är ingen vacker syn när han ler.
Citera
2024-10-28, 20:08
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Haha, jag håller med dig om allt. Tror ni baronen på riktigt tror att hatarna är avundsjuka?
När tror ni han var hos tandläkaren senast? Kan tänka mig att all muntorrhet från adhd medicinen tar ut sin rätt på tänderna. Det är ingen vacker syn när han ler.
Är han så störd?
Ja, 100%

Jag tror inte han går till tandläkaren alls, han är en sån fegis när det kommer till allt annat han blir säkert rädd när han bara tänker på en undersökning och med tanke på hur han ser ut i käften så lät skitmorsan Ulrika det bero för att om hon tvingade dit honom la han sig bara ner i badkaret och grätskrek.

Han ångrar det idag, det gör alla människor som tackar nej till gratis tandreglering

Räls några år i USA kostar typ en halv mill, man är bra dum att inte ta emot hjälpen som erbjuds.

Jag är faktiskt förvånad att inte Alf betalat en resa för honom till Turkiet för att fixa gaddarna. Finns ju bra piller om man är en liten bitch
Citera
2024-10-28, 20:09
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Nu har han släppt videon som endast medlemmar fick se för alla .

Inväntar dock alternativa uppladdningar för att inte stötta äcklet.

Edit:
Jag gick in på tuben för mig att kolla kommentarer men då fanns inte videon som han uppger på IG

Blir medlem. 499:-...

Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Baronen i senaste video, berättar crippa fått hjälp av sin pappa att handla och navel strängen inte kapats. Baron av trosa glömt vem som handlade allt till han och som ständigt fanns med vid allt. Eller lever han i förnekelse

Inte samma sak.

Citat:
Ursprungligen postat av Reseglad
Riktig komik, arvet lever han väl på foetfarande?

Ja, men sen är det finito...

Ja vi flesta har nog en reaktion med sina föräldrar. Som inte går ut på att leve på dom via någon misslyckad kanal.
Att Chrippa har en relation med sin pappa. Det är fel i rask lilla värdelösa värld.
Så att istället för att jobba och bearbeta sina trauman. Så spyr han sin gala på allt och alla som inte är lika psykologist värdelösa som han.

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Men vilket skitsnack.
Köper man en stor TV så behöver man bärhjälp - det är väldigt naturlig och vanligt att vända sig till familjemedlemmar då.

Skillnaden på Chrippa och Bajsis är att Chrippa betalar själv, åt Bajsis fick farfar langa upp pengarna.

När man bor i huset nästgårds till sin mamma så kanske man inte sin gapa så mycket om navelsträngar.

Ja men det räknas inte.

Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Haha, jag håller med dig om allt. Tror ni baronen på riktigt tror att hatarna är avundsjuka? Är han så störd?

Inger fel på hans tänder. Förutom dom ät lika utvecklade som hos en 9 åring.
Citera
2024-10-28, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Blir medlem. 499:-...

Inte samma sak.

Ja, men sen är det finito...

Ja vi flesta har nog en reaktion med sina föräldrar. Som inte går ut på att leve på dom via någon misslyckad kanal.
Att Chrippa har en relation med sin pappa. Det är fel i rask lilla värdelösa värld.
Så att istället för att jobba och bearbeta sina trauman. Så spyr han sin gala på allt och alla som inte är lika psykologist värdelösa som han.

Ja men det räknas inte.

Inger fel på hans tänder. Förutom dom ät lika utvecklade som hos en 9 åring.
Tror du han har använt tandtråd senaste åren? Fyfan, spyr nästan när jag tänker på det.
Citera
2024-10-28, 20:23
Medlem
Tortellis avatar
Rask berättar att han gick med Dottern på hennes 1a barnkalas. Rask säger lidande att det var givetvis tufft för mig. Men att göra saker som Rask gillar då har han inte social fobi. Hur fan hänger det här ihop! Kan man välja vilka saker man får och inte får Social fobi för?
Citera
2024-10-28, 20:38
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Rask berättar att han gick med Dottern på hennes 1a barnkalas. Rask säger lidande att det var givetvis tufft för mig. Men att göra saker som Rask gillar då har han inte social fobi. Hur fan hänger det här ihop! Kan man välja vilka saker man får och inte får Social fobi för?
Barnen är för att han skall ha något vuxet att visa upp - när det gäller önskningar och behov av olika slag är det bara Rask som gäller.
Barnen skall se upp till Rask och inte vara besvärliga eller tro att de är viktigare eller ens lika viktiga som Rask.
Citera
2024-10-28, 20:39
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli

Han har ingen social fobi.

för det första, en människa som lider av social fobi skulle A L D R I G sätta sig framför en kamera och prata till tusentals tittare.
Citera
2024-10-28, 20:56
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Vad Är Problemet kunde inte publicera sin video idag p.g.a. teknikstrul så därför fick någon annan i "sekten" släppa sin del istället. Rask skyllde på att han behövde göra kvalitetsförbättringar i sin video så det gick inte för honom.

Alla förstår så klart att det bara är ett svepskäl för att kunna mjölka sin exklusiva medlemsvideo lite till, men roligt att han skyller på bristande kvalitet när det är hans signum.
Senast redigerad av -SchmergliN- 2024-10-28 kl. 20:59.
Citera
2024-10-28, 21:16
Tips till Rask: sterilisera dig själv. Du är högst olämplig som far. Du har redan satt tre barn till världen och de lider dagligen. Klipp av pungkulorna så att fler barn slipper födas in i den misär din familj lever med.
Senast redigerad av Martensite 2024-10-28 kl. 21:20.
Citera
2024-10-28, 21:39
Medlem
Vad är de för snusk-låda rask har. Perversa typer som ställer frågor...
Citera
2024-10-28, 21:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Vad Är Problemet kunde inte publicera sin video idag p.g.a. teknikstrul så därför fick någon annan i "sekten" släppa sin del istället. Rask skyllde på att han behövde göra kvalitetsförbättringar i sin video så det gick inte för honom.

Alla förstår så klart att det bara är ett svepskäl för att kunna mjölka sin exklusiva medlemsvideo lite till, men roligt att han skyller på bristande kvalitet när det är hans signum.
Det betyder att någon av de andra - troligen Anjo -tittat på den och bestämt att den måste klippas och saker klippas bort.
Citera
2024-10-28, 22:24
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det betyder att någon av de andra - troligen Anjo -tittat på den och bestämt att den måste klippas och saker klippas bort.
Antagligen pratade Banjo (som vanligt) sönder hela filmen och ingen annan fick säga nåt så det kommer nog en redigerad version på 5 minuter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in