2024-10-28, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen97
Carl-Fredrik kommer med många synnerligen paradoxala uttalanden där han ska bemästra andra i hur en "man" bör leva.
Carl-Fredrik ser ner på Berit och Hampus som jobbar som lokalvårdare eller Olle som kör paketbil.

Carl-Fredrik är en otroligt bekväm, hatfull, och störd individ som alltid fått allt serverat av Farfar och övrig släkt.

Jag kan säga så här att jag hade känt mig som en jävla nolla om jag vore i Carl-Fredriks sits, tre barn som han vägrar försörja hederligt, massa fula jävla ansikstatueringar som man bara garvar när man ser.
Hela Carl-Fredriks utstrålning och energi ger mig intrycket av en hatfull person som sitter inne i sin koja med ett enormt hat mot alla, som föraktar allt utanför kojan som han är rädd för.

Sanningen är att Carl-Fredrik är en megaloser som ingen är avundsjuk på, tro mig ingen vuxen är avundsjuk på att Carl-Fredrik behövt ringa farfar i flera år för att kunna köpa korv.

Jag ser en trasig människa som aldrig växte upp till en mogen och ansvarsfull människa utan tyckte det var viktigare att spendera tiden på små förströelser som att skrolla på telefonen, skaffa ansiktstatueringar, ligga och tjackrunka med sina spaggearmar.

Family is everything
Haha, jag håller med dig om allt. Tror ni baronen på riktigt tror att hatarna är avundsjuka? Är han så störd?

När tror ni han var hos tandläkaren senast? Kan tänka mig att all muntorrhet från adhd medicinen tar ut sin rätt på tänderna. Det är ingen vacker syn när han ler.
Citera
2024-10-28, 20:08
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Haha, jag håller med dig om allt. Tror ni baronen på riktigt tror att hatarna är avundsjuka?
När tror ni han var hos tandläkaren senast? Kan tänka mig att all muntorrhet från adhd medicinen tar ut sin rätt på tänderna. Det är ingen vacker syn när han ler.
Är han så störd?
Ja, 100%