2024-10-28, 09:47
Medlem
Havandes avatar
Jag var tvungen att sova hos pappa tills jag var 11-12 för att jag hade sån fruktansvärd ångest av allt som pågick i livet. Spydde nästan varje natt av ren panikångest, så det var min anledning. Men jag tyckte det var jobbigt också, ville helst kunna sova i mitt egna rum.
Citera
2024-10-28, 09:50
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Nej, överpaternala tendenser skapar ett samhälle med bräckliga individer som går sönder när det blåser kuling.

Hon är på god väg att bli en produkt som kommer vara en belastning för samhället.

Du kan ingenting om det du talar om. En trygg uppväxt är det absolut primära för att bli en bra samhällsmedborgare. Men för att prata ditt språk, tror du vikingar hade egna rum och sängar? Nä.
Citera
2024-10-28, 09:57
Medlem
Våran 14 åring kommer in ibland till våran säng och vi ser inget konstigt i det. Fan är det för fel på er som tänker sexuella tankar om barn? Vill hon sova bredvid oss så är det väll för att hon känner att hon behöver extra närhet för whatever reason.
Citera
2024-10-28, 09:57
Medlem
Intensivtkloks avatar
Inte något konstigt i sig, även om det var ovanligt när döttrarna var så gamla så hände det ibland att de i den åldern och lite senare att de somnade i vår säng och sov med oss. Förstår inte varför det skulle vara konstigt, förutom att det är hinder i era möjligheter att umgås naket.
Citera
2024-10-28, 10:16
Medlem
LinaLaReinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Rätt skumt att han ens behöver påpeka det här

Det tycker inte jag, det var ju inte lika mysigt bara sade han
Vi hade otrolig kemi. Och sov tätt ihop, så han behövde kanske bara poängtera att han saknade mig.

Är man normal funtad, så läser man inte in något konstigt eller sjukt i det hela.
Säger bara mer om dig och dina tankar.
Citera
2024-10-28, 10:59
Medlem
GregerMedeltids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Du kan ingenting om det du talar om. En trygg uppväxt är det absolut primära för att bli en bra samhällsmedborgare. Men för att prata ditt språk, tror du vikingar hade egna rum och sängar? Nä.

En trygg uppväxt är inte samma sak som en uppväxt där barnet aldrig behöver göra något nytt, ovant eller obekvämt. Barn bör under sin uppväxt lära sig att successivt ta mer ansvar och bli mer självständiga, och dit hör också att klara att sova själv.
Citera
2024-10-28, 11:04
Medlem
skvallertackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Tvärt om, ’de som talar emot vars sexuella störningar lyser genom.
Detta.
Att folk sexualiserar det såhär mkt tyder på störning.
Citera
2024-10-28, 11:09
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saboolab
Jag har träffat en helt underbar man. Vi är båda frånskilda, ca i 50-års ålderns. Mina barn är 19 och 17 år och ganska självständiga. Han har tre barn, varav den yngsta, en 12-årig dotter, sover hos sin pappa (min pojkvän) varje natt. Detta gör såklart att jag inte sover över hos honom när han har sina barn (varannan vecka). Men jag tycker det verkar lite udda att en 12-årig flicka sover i vuxensängen varje natt. Någon annan som har liknande erfarenhet? Själv tycker han inte alls att det är konstigt, bara mysigt.

Ja man kan ju tycka att man bör pusha sitt barn till mer självständighet än så.

Min unge (9 år) har ju sovit många år själv i sitt eget rum. Hon var säkert inte tidigare än någon annan med det. Men brukar ta sin mammas säng om denne är ute med vänner och det bara och jag hon hemma och vise versa. Men det är rätt sällan. Mysigt skulle inte jag beskriva det som, det är ju inte så att man ligger och skedar precis (det hade vart konstigt). Barn tenderar att fara runt som en virvelvind när dom sover dessutom. Oftast slutar det med att man själv ligger på 10% av ytan medan ungen ligger som en väderkvarn på resten

Misstänker du oegentligheter?
Citera
2024-10-28, 11:12
Medlem
bomhulls avatar
Bor mannen i en 1:a och saknar ett rum till barnet?
Då hade det funnts en rimlig förklaring
Citera
2024-10-28, 11:14
Medlem
TompaOs avatar
Det är inte normalt men det betyder inte att det behöver vara oroväckande heller.
Citera
2024-10-28, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saboolab
Jag har träffat en helt underbar man. Vi är båda frånskilda, ca i 50-års ålderns. Mina barn är 19 och 17 år och ganska självständiga. Han har tre barn, varav den yngsta, en 12-årig dotter, sover hos sin pappa (min pojkvän) varje natt. Detta gör såklart att jag inte sover över hos honom när han har sina barn (varannan vecka). Men jag tycker det verkar lite udda att en 12-årig flicka sover i vuxensängen varje natt. Någon annan som har liknande erfarenhet? Själv tycker han inte alls att det är konstigt, bara mysigt.

Dumpa han , pedofil
Citera
2024-10-28, 11:21
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Rätt skumt att han ens behöver påpeka det här

Speciellt att ALLTID påpeka det. En gång är ingen gång osv...
Senast redigerad av Newkie 2024-10-28 kl. 11:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in