2024-10-28, 08:24
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saboolab
Jag har träffat en helt underbar man. Vi är båda frånskilda, ca i 50-års ålderns. Mina barn är 19 och 17 år och ganska självständiga. Han har tre barn, varav den yngsta, en 12-årig dotter, sover hos sin pappa (min pojkvän) varje natt. Detta gör såklart att jag inte sover över hos honom när han har sina barn (varannan vecka). Men jag tycker det verkar lite udda att en 12-årig flicka sover i vuxensängen varje natt. Någon annan som har liknande erfarenhet? Själv tycker han inte alls att det är konstigt, bara mysigt.

Det gjorde jag också i den åldern, så då får du väl tycka det är konstigt då.🙀
Citera
2024-10-28, 08:35
Medlem
Vår 11-åring sover med någon av oss föräldrar. Det är trygghet för henne och något hon behöver. Hör väl inte till vanligheterna men ser ändå inte vad som är felet i det?
Citera
2024-10-28, 08:42
Medlem
Nej det är väl inte normalt såvida barnet inte har någon funktionsnedsättning eller trauman.
Citera
2024-10-28, 08:44
Medlem
Har hon egen säng?

Liten lägenhet?
Citera
2024-10-28, 08:47
Medlem
GregerMedeltids avatar
Även om jag säkert tror att det är helt oskyldigt att en pappa och hans dotter delar säng, så är det fortfarande ett tecken på att barnen kanske inte vuxit upp ordentligt. Att lära sig att sova själv är en del av att bli självständig som barnet verkar ha missat. Det känns som en ganska typisk "yngsta barnet"-grej, speciellt ett sånt fall där minstingen blir behandlad som en bäbis under hela uppväxten och därför blir väldigt bortskämd och omogen. Jag skulle vilja påstå att de finns ett stort samband mellan att sova i föräldrarnas säng och att vara beroende av föräldrarna på andra sätt också; det är väldigt mycket samma typ av barn som får skjuts vart de än ska och som inte klarar av att bre en smörgås själv.
Citera
2024-10-28, 08:51
Medlem
Jag tycker det låter mysigt och skulle föreslå en trekant. Du som vuxen kvinna har säkert en massa sköna tips till henne så pappa blir glad.
Citera
2024-10-28, 08:52
Avstängd
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinaLaReina
Inget konstigt med det, vi är flockdjur och har det i vårt DNA.
Min senaste pojkvän hade sin 11 åring/dotter i sin säng ibland.
För hon ville sova hos honom, handlar om trygghet och att det säkert är gosigt.

Fast han påpekade alltid att det var inte alls samma som att ha mig i sängen 🥰

Rätt skumt att han ens behöver påpeka det här
Citera
2024-10-28, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Tvärt om, ’de som talar emot vars sexuella störningar lyser genom.

Nej, överpaternala tendenser skapar ett samhälle med bräckliga individer som går sönder när det blåser kuling.

Hon är på god väg att bli en produkt som kommer vara en belastning för samhället.
Citera
2024-10-28, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frejasfrej
Vår 11-åring sover med någon av oss föräldrar. Det är trygghet för henne och något hon behöver. Hör väl inte till vanligheterna men ser ändå inte vad som är felet i det?

Er dotter är svag mentalt och kommer gå sönder vid minsta motvind i livet. Ni föräldrar överbeskyddar och lindar in era barn i allting och tror ni gör gott när ni bara stjälper, hämmar och gör era barn en otjänst
Citera
2024-10-28, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Er dotter är svag mentalt och kommer gå sönder vid minsta motvind i livet. Ni föräldrar överbeskyddar och lindar in era barn i allting och tror ni gör gott när ni bara stjälper, hämmar och gör era barn en otjänst

Ja det stämmer att hon är svag mentalt. Hon lider av ångest och genom att sova med oss klarar hon av att få sömn som hon behöver.
Citera
2024-10-28, 09:27
Medlem
Barn som känner sig lite oroliga typ vid skilsmässor tittat på skräckfilm brukar bete sig sådär. Inget konstigt.
Citera
2024-10-28, 09:44
Medlem
Helt normalt. Speciellt vid skilsmässor, och särskilt om föräldern träffat en ny.
Barn är sällan överförtjusta över nya partners, och dom allra flesta vill ha tillbaka sin ursprungsfamilj.
Sov över när barnen inte är där.

Hur länge sen var skilsmässan?
Hur länge har ni träffats?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in