2024-10-24, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Nej jag tror inte "det" existerar i någon större utsträckning. Och jag är helt övertygad om att strimman jag såg idag bestod av iskristaller.

Nej vad jag ville att du skulle visa fakta som visar att strimmorna vi ser inte är contrails.

Jag visade fakta där det framgår att det inte är en konspirationsteori, vilket tråden handlade om.
Du verkar ha problem med att bli överbevisad?
Det finns som sagt mycket mer och är lätt att bevisa, vilket jag redan gjort.
Det du vill är alltså att jag bevisar att just det flyg du sett ska innehålla det som står i artikeln?
Om så är fallet borde du inser att detta inte är möjligt då tid och rum för den händelsen redan utspelat sig.
Har du en tidsmaskin? De som har teorier om att man kan resa i tiden påstår att det inte fungerar bakåt, så även om du tror dig ha en tidsmaskin går det du ber om inte att bevisa, så varför ber du om det?
Citera
2024-10-24, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperHeroPowers
Jag visade fakta där det framgår att det inte är en konspirationsteori, vilket tråden handlade om.
Det du vill är alltså att jag bevisar att just det flyg du sett ska innehålla det som står i artikeln?
Om så är fallet borde du inser att detta inte är möjligt då tid och rum för den händelsen redan utspelat sig.
Har du en tidsmaskin? De som har teorier om att man kan resa i tiden påstår att det inte fungerar bakåt, så även om du tror dig ha en tidsmaskin går det du ber om inte att bevisa, så varför ber du om det?

Självklart är det en konspirationsteori att strimmorna vi ser är något annat än contrails. Det är dessutom en av de dummaste konspirationsteorierna som någonsin har existerat.

Citat:

Enligt mig och de flesta andra har du inte bevisat ett skit om strimmorna i skyn.

Citat:

Nej jag vill att du ska visa den "fakta" som ger stöd för att ens 1% av det vi ser är något annat än contrails. Men det har varit jävligt tunnt med dina "fakta".
Citera
2024-10-24, 22:31
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Nopp. Nu dillar du. Igen.

Finns inget som heter "kondenszonen", det är en ren fabrikation från din sida.

Jag har sett dem sedan 70-talet och de finns beskrivna i 80 år gamla böcker. Och de blir bara vanligare och vanligare, man får noga vara rejält blind om man aldrig har sett dem.

Och jag såg ett så sent som idag. Ett passagerarplan från China Airlines som låg på drygt 11km höjd.

Om man inte ens vet vad contrails är borde man hålla sig borta från tråden. Du drar löjets skimmer över dig själv,

Kondenszonen är där moln kan bildas. Tror du på riktigt att det inte finns etn benämning på höjdområdet där moln bildas?

Fan vad korkad du är isf. Sorgligt.
Citera
2024-10-24, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Kondenszonen är där moln kan bildas.

Dimma 0 meter, Cirrus 14km

Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Tror du på riktigt att det inte finns etn benämning på höjdområdet där moln bildas?

Det kallas atmosfären.
Citera
2024-10-24, 22:34
Medlem
Citat:
Självklart är det en konspirationsteori att strimmorna vi ser är något annat än contrails. Det är dessutom en av de dummaste konspirationsteorierna som någonsin har existerat.

Enligt mig och de flesta andra har du inte bevisat ett skit om strimmorna i skyn.

Nej jag vill att du ska visa den "fakta" som ger stöd för att ens 1% av det vi ser är något annat än contrails. Men det har varit jävligt tunnt med dina "fakta".

All fakta finns i artiklarna jag länkat, i sista har du 100% fakta.
Du ber om vad du redan fått, så antingen läser du inte vad du matas med eller så förstår du inte vad du läser. Du har blivit motbeviasd trots det fortsätter du svamla som om du inte förstår att du blivit motbevisad, Riktigt irriterande.

Det står i detalj hur det fungerar i sista artikeln jag länkade vilket är 100% bevis. Jag börjar förstå varför det är så lätt att manipulera massorna. Det verakr som att man kan säga vad som helst och även om 100% vattentäta bevis produceras framför dig så "är det inte bevis" av någon konstig anledning som jag inte kan relatera till då jag tänker logiskt, fast du verkar fungera på det sättet så jag slutar svara dig eftersom fakta inte biter på dig. Du ber om bevis för att 1 + 1 = 2. Du får en apelsin, sen får du en till och ser att du har två apelsiner fast enligt dig har du inte fått bevis på att 1 + 1 = 2.
Senast redigerad av SuperHeroPowers 2024-10-24 kl. 22:37.
Citera
2024-10-24, 22:38
Medlem
Citat:
Du ber om vad du redan fått, så antingen läser du inte vad du matas med eller så förstår du inte vad du läser. Du har blivit motbeviasd trots det fortsätter du svamla som om du inte förstår att du blivit motbevisad, Riktigt irriterande.

Vi pratar uppenbarligen om olika saker. Du pratar om lösa framtidsplaner på olika experiment. Jag pratar om strimmorna vi ser i skyn.

Citat:
... Du har blivit motbeviasd ...

På vilket sätt har du bevisat att strimmorna vi alla ser inte är contrails? Artiklarna du länkar till nämner ju inte ens strimmor i skyn.
Citera
2024-10-24, 22:38
Medlem
Citat:
Dimma 0 meter, Cirrus 14km

Det kallas atmosfären.

ATMOSFÄREN KOMMER I OLIKA DELAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2024-10-24, 22:40
Medlem
Citat:
ATMOSFÄREN KOMMER I OLIKA DELAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så vad kallas delen där contrails skapas?
Citera
2024-10-24, 22:42
Medlem
Citat:

Det står i detalj hur det fungerar i sista artikeln jag länkade vilket är 100% bevis. Jag börjar förstå varför det är så lätt att manipulera massorna. Det verakr som att man kan säga vad som helst och även om 100% vattentäta bevis produceras framför dig så "är det inte bevis" av någon konstig anledning som jag inte kan relatera till då jag tänker logiskt, fast du verkar fungera på det sättet så jag slutar svara dig eftersom fakta inte biter på dig. Du ber om bevis för att 1 + 1 = 2. Du får en apelsin, sen får du en till och ser att du har två apelsiner fast enligt dig har du inte fått bevis på att 1 + 1 = 2.

Men du, att du har grävt fram ett recept på hur man gör pannkakor är knappast ett bevis för att det som ligger i stekpannan är en pannkaka.

Hur går det med "faktan" som visar att strimmorna är något annat än contrails? Har du lika lite att komma med som alla andra stollar?
Citera
2024-10-24, 22:47
Medlem
Citat:
Men du, att du har grävt fram ett recept på hur man gör pannkakor är knappast ett bevis för att det som ligger i stekpannan är en pannkaka.

Hur går det med "faktan" som visar att strimmorna är något annat än contrails? Har du lika lite att komma med som alla andra stollar?

Har någon grävt fram ett recept på hur man gör pannkakor är det ett bevis för att pannkakor inte är en konspirationsteori utan att det existerar.

Personer som du klarar inte av att ha fel. Ni klarar inte av att motbevisas.
Du har fått de fakta som behövs trots det slutar du inte, utan låtsas som du bad om något annat och ändrar att vilja ha bevis på att det existerar till bevis på att det är vad du såg.

Du har ingen karaktär och du bryr dig inte om vad som är sant, du vill bara skydda ditt ego när du har fel
Jag sa du skulel ha fel, du ville rida på höga hästar då gör det ont när man faller ner efter att ha fel.
Jag sa jag skulle strössla ut det. Sluta nu, ta på dig ett par skor du inte ska ha på dig ofta så du kan kliva i färgen utan att bry dig för mycket nu när du målat in dig i ett hörn.
Citera
2024-10-24, 23:05
Medlem
Citat:
Har någon grävt fram ett recept på hur man gör pannkakor är det ett bevis för att pannkakor inte är en konspirationsteori utan att det existerar.

Därifrån har du en lång väg att bevisa att allt som ligger i allas stekpannor är pannkakor.

Har du någon fakta som visar att strimmorna vi ser är något annat än contrails? Har du någon fakta som visar att någon strimma är ett chemtrail?

Citat:
Personer i tråden påstår att detta är vanliga utsläpp från flygplan och inte ett ämne som är skapat just för att sprida ut sig.
Det är att motsäga fakta. Om personer motsäger fakta på detta sättet har de antagligen fått felatkiga uppgifter som de tror på.

Vilken fakta motsäger att det skulle röra sig om vanliga utsläpp?
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-10-24 kl. 23:09.
Citera
2024-10-25, 00:00
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Är du komplett idiot?
Fråga din AI om följande moln är orsakade av mänsklig aktivitet.

Cirrus uncinus
Cirrostratus
Cirrocumulus

Dessa är cirrusmoln.

Moln ur flygplansrumpor är artificiella, och definitivt inte kvarliggande contrails i kondenszonen mellan 1800 till 3600 meter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in