2024-10-27, 18:55
Medlem
Jag har träffat en helt underbar man. Vi är båda frånskilda, ca i 50-års ålderns. Mina barn är 19 och 17 år och ganska självständiga. Han har tre barn, varav den yngsta, en 12-årig dotter, sover hos sin pappa (min pojkvän) varje natt. Detta gör såklart att jag inte sover över hos honom när han har sina barn (varannan vecka). Men jag tycker det verkar lite udda att en 12-årig flicka sover i vuxensängen varje natt. Någon annan som har liknande erfarenhet? Själv tycker han inte alls att det är konstigt, bara mysigt.
Citera
2024-10-27, 19:01
Medlem
Hobbybondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saboolab
Jag har träffat en helt underbar man. Vi är båda frånskilda, ca i 50-års ålderns. Mina barn är 19 och 17 år och ganska självständiga. Han har tre barn, varav den yngsta, en 12-årig dotter, sover hos sin pappa (min pojkvän) varje natt. Detta gör såklart att jag inte sover över hos honom när han har sina barn (varannan vecka). Men jag tycker det verkar lite udda att en 12-årig flicka sover i vuxensängen varje natt. Någon annan som har liknande erfarenhet? Själv tycker han inte alls att det är konstigt, bara mysigt.
Ena av mina barn sov i min säng fram tills han var 10. Jag har aldrig reflekterat över att det skulle vara konstigt. Särbons dotter slv i hennes säng fram tills hon var 12.
Så personligen tycker jag inte det är något konstigt. Min åsikt är att om barnen känner att de behöver det så bör de få det. Olika barn har olika behov
Citera
2024-10-27, 19:01
Medlem
Det är dåligt. Jag mötte en ensamstående kvinna , som sov med sin son 13 år i samma säng varje natt. Hon tyckte att det var mysigt, jag tyckte inte. Jag sprang fort från henne. En fjärdedel av sexuella övergrepp utförs av kvinnor, tyvärr väldigt tabubelagt. Det är inte normalt.
Citera
2024-10-27, 19:02
Medlem
Rymdkommissaries avatar
Låter lite mysko. Fattar om du inte vill ligga mellan honom och tjejen.
Citera
2024-10-27, 19:10
Medlem
Nachoalistens avatar
Ser inga problem med det alls.
Citera
2024-10-27, 19:12
Medlem
fakkuehhs avatar
Jag såg exorcisten som 10-11 åring? Så kunde på kvällarna gå in och sova hos min mamma för jag hade typ men efter att sett den filmen. På gick ett år typ.
Citera
2024-10-27, 19:37
Medlem
Rymdkommissaries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esloveslov
Det är dåligt. Jag mötte en ensamstående kvinna , som sov med sin son 13 år i samma säng varje natt. Hon tyckte att det var mysigt, jag tyckte inte. Jag sprang fort från henne. En fjärdedel av sexuella övergrepp utförs av kvinnor, tyvärr väldigt tabubelagt. Det är inte normalt.
Jag skulle inte tänka mig att sova i samma säng som morsan då jag var 13. Men folk är väl olika..
Citera
2024-10-27, 19:42
Medlem
Varför skulle det vara konstigt? Han kanske bara har en säng eller vill du att hon ska sova på golvet eller i en sovsäck på soffan? Känner blattar som är 20+ och sover med sina syskon / föräldrar eftersom de bor trångt.
Citera
2024-10-27, 19:42
Medlem
LinaLaReinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saboolab

Inget konstigt med det, vi är flockdjur och har det i vårt DNA.
Min senaste pojkvän hade sin 11 åring/dotter i sin säng ibland.
För hon ville sova hos honom, handlar om trygghet och att det säkert är gosigt.

Fast han påpekade alltid att det var inte alls samma som att ha mig i sängen 🥰
Citera
2024-10-27, 19:44
Medlem
Inte bra

Egen erfarenhet av detta, jag var 12-åringen.
En mans kuk ser inte alltid skillnaden på ett litet barn och en kvinna
Citera
2024-10-27, 19:50
Medlem
knark-kungens avatar
Det är konstigt, dom ligger förmodligen med varandra.
Citera
2024-10-27, 20:03
Medlem
Hade varit konstigare om din 19 åring sov i hans säng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in