Citat:
Ursprungligen postat av
aconitumwolfsbane
Därför att han varit råkåt på denna brud enda sedan gymnasiet.

Baserat på?
Citat:
Ursprungligen postat av
aconitumwolfsbane
Ingen normal människa söker upp någon, man knappt känner.
Jag känner alltså inte personen jag varit vän med sedan gymnasiet?
Citat:
Ursprungligen postat av
aconitumwolfsbane
Ännu mindre ett decennium efter.
Folk tar kontakt 30, 40, 50 år sedan senast. Det händer, tro det eller ej. Att de inte tar kontakt med dig förstår jag, det har uppenbarligen vissa anledningar.
Citat:
Ursprungligen postat av
aconitumwolfsbane
Han har uppenbarligen lika mycket problem själv.
Mitt problem är att jag vill ha svar på varför tjejer blir dumma i huvudet efter gymnasiet. Är det så otroligt svårt att svara på?
Citat:
Ursprungligen postat av
aconitumwolfsbane
Att han dessutom beter sig som någon kärlekskrank valp som pockar på uppmärksamhet.
Och vad gör då inte vederbörande? 11.000 följare, konstanta uppmärksamhetsinlägg, bloggar och liknande?
Citat:
Ursprungligen postat av
aconitumwolfsbane
Trots att han blir ignorerad. Kan inte bli mer uppenbart.
Jag blev ignorerad för hon inte kunde ta ett skämt, din jävla tönt. Dessutom på ett anonymt konto, så det var aldrig
jag som blev blockerad.
Citat:
Ursprungligen postat av
aconitumwolfsbane
En loser som ingen tjej ville ha då, inte nu heller. Inte ens " diagnos tjejen".
Hon ville ha mig då, jo. Det blev aldrig så utan vi var aldrig mer än vänner i verkligheten. Tro det eller ej, det går faktiskt att vara vän med tjejer också.
Om du läste tråden ordentligt har jag dessutom haft partner i 5 år. Även hon har haft några förhållanden men de räckte ungefär lika länge som mobilbatteriet. En liten drawback med borderline, helt klart.
Ovanstående skiter jag dock i; det intressanta är att hon skriker efter uppmärksamhet men inte klarar av den uppmärksamhet hon får. Det är liksom hela frågeställningen. Jag har ingenting emot personen ifråga, visst att hon ser förjävlig ut och är 11 i huvudet med sitt konstanta valpiga uppmärksamhetspåkallande, men hon är fortfarande min vän. Att jag är hennes vän betyder att jag accepterar hur hon ser ut och är, även om jag har mina åsikter. Hon har alldeles garanterat sina åsikter om mig också.
Citat:
Ursprungligen postat av
aconitumwolfsbane
Klassisk incel. Dom kan inte riktigt låta bli att skriva sådana huvudrubriker on just det kvinnliga könet.
Återigen, tråden handlar om ett beteende, inte om någon slags önskan att få ligga. Tragiska töntar ni är som inte ens kan läsa en rubrik om en kvinna, utan att omedelbart tänka att det är en loser som bara vill ligga.
Citat:
Ursprungligen postat av
aconitumwolfsbane
Hon borde polisanmäla dig för stalking.
Vore det så enkelt hade du själv blivit polisanmäld som stalkar mig med inlägg på Flashback.
Citat:
Ursprungligen postat av
aconitumwolfsbane
Du verkar ha en hel uppsättning med skruvar som fattas.
Det är inte olagligt