2024-10-27, 18:10
Medlem
ziejacools avatar
Rask säger i sin senaste video (bland alla upprepningar) att han omöjligen kan komma att låsas in, för han ska ju på målsägandeförhör snart.
Citera
2024-10-27, 18:27
Medlem
Härlig video idag. Bajsmannens provokation lyser igenom. Att Chrippa inte är nedbruten efter allt som hänt medan han själv hade haft ett mentalt sammanbrott för så lite som en bråkdel av det.

Nu inväntar vi bara Bajsbaronens nästkommande förtalsdom. Jag är inte nöjd förrän jag ser Skithögen bakom lås och bom.

Carl-Fredrik ska hålla käften!
Citera
2024-10-27, 18:39
Avstängd
Crabby88s avatar
Han är så frånvarande sitt egna liv.
Citera
2024-10-27, 18:40
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Härlig video idag. Bajsmannens provokation lyser igenom. Att Chrippa inte är nedbruten efter allt som hänt medan han själv hade haft ett mentalt sammanbrott för så lite som en bråkdel av det.

Nu inväntar vi bara Bajsbaronens nästkommande förtalsdom. Jag är inte nöjd förrän jag ser Skithögen bakom lås och bom.

Carl-Fredrik ska hålla käften!

Amen!
Citera
2024-10-27, 18:52
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziejacool
Rask säger i sin senaste video (bland alla upprepningar) att han omöjligen kan komma att låsas in, för han ska ju på målsägandeförhör snart.

Klassisk Rask-logik! Förtalsbaronen är en typisk obehaglig idiot som inte fattar hur dum i huvudet han är.
Citera
2024-10-27, 19:05
Medlem
Tortellis avatar
Rask är på förtalsnivå med den här nya videon också. Inledningsvis så pratade bajsmannen om olika prisnivåer, vem fan tror tjackisen att han är! Memmo har han också! Jag funderar på att köpa en Memmo åt kompisen som hatar Rask, men jag vill inte gynna bajsmannen, självklart inte. Jag tycker att dom andra 2 eller 3 Youtubers är korkskruvar som vill spela in med Rask. Jag ser att Prefab fortsätter att häckla Rask. Underbart.
Citera
2024-10-27, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Klassisk Rask-logik! Förtalsbaronen är en typisk obehaglig idiot som inte fattar hur dum i huvudet han är.

Carl-Fredriks personlighetsstörningar innebär att han har ett svart-vitt tänkande. Antingen är det på ett sätt, eller så är det på ett annat. Det finns inte utrymme för nyanser.

Min objektiva bedömning säger att bevisläget ser väldigt gott ut för Chrippas del. Med tanke på att Carl-Fredrik, i eget namn, lagt upp flera hundra videoklipp där han sprider förtal, och det är ingen tvekan om att så är fallet. För Baronens del finns det endast skärmfilmningar från Chrippas stream som stöd för caset, där han säger att man ska sprida runt filmen. Det finns däremot inget stöd för att någon spridning har skett.

Carl-Fredrik förstår inte hur körd han är om Chrippa och alla andra han hängt ut drar honom inför skranket. Hade han förstått det hade han för allt i världen slutat lägga upp videor av det här slaget, och raderat klippen som redan ligger uppe. I dagens video sprider han bl.a att Chrippa dopar sig och att han håller på med penningtvätt och skattebrott. Med andra ord, han utpekar Chrippa som brottslig.

Han är fantastiskt dum i huvudet!
Citera
2024-10-27, 19:14
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Rask är på förtalsnivå med den här nya videon också. Inledningsvis så pratade bajsmannen om olika prisnivåer, vem fan tror tjackisen att han är! Memmo har han också! Jag funderar på att köpa en Memmo åt kompisen som hatar Rask, men jag vill inte gynna bajsmannen, självklart inte. Jag tycker att dom andra 2 eller 3 Youtubers är korkskruvar som vill spela in med Rask. Jag ser att Prefab fortsätter att häckla Rask. Underbart.

Jag funderar på att köpa en memmo och beställa en ursäkt till Flashback och lite självförnedring.

Undrar om han skulle vägra att ta den beställningen.?

Citera
2024-10-27, 19:34
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Han är så frånvarande sitt egna liv.
Det blir så när man är nere i ett så kraftigt Chrippsbruk.

Det enda jag ser som skulle kunna rädda honom är en lång behandlingsperiod, minst 6 månader helt utan internet, men han är för feg för att göra jobbet så han kör på i samma gamla hjulspår tills han blir dömd igen.

Någon som sett senaste, är den sevärd?
Citera
2024-10-27, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Carl-Fredriks personlighetsstörningar innebär att han har ett svart-vitt tänkande. Antingen är det på ett sätt, eller så är det på ett annat. Det finns inte utrymme för nyanser.

Min objektiva bedömning säger att bevisläget ser väldigt gott ut för Chrippas del. Med tanke på att Carl-Fredrik, i eget namn, lagt upp flera hundra videoklipp där han sprider förtal, och det är ingen tvekan om att så är fallet. För Baronens del finns det endast skärmfilmningar från Chrippas stream som stöd för caset, där han säger att man ska sprida runt filmen. Det finns däremot inget stöd för att någon spridning har skett.

Carl-Fredrik förstår inte hur körd han är om Chrippa och alla andra han hängt ut drar honom inför skranket. Hade han förstått det hade han för allt i världen slutat lägga upp videor av det här slaget, och raderat klippen som redan ligger uppe. I dagens video sprider han bl.a att Chrippa dopar sig och att han håller på med penningtvätt och skattebrott. Med andra ord, han utpekar Chrippa som brottslig.

Han är fantastiskt dum i huvudet!
Chrippa har ingen anledning att inte anmäla honom. Det hade blivit Sveriges roligaste rättegång att baronen får ställa sig inför rätta.
Chrippa du kan inte missa den här chansen, tänk dig själv hur orolig baronen är just nu för att du ska anmäla.
Citera
2024-10-27, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det blir så när man är nere i ett så kraftigt Chrippsbruk.

Det enda jag ser som skulle kunna rädda honom är en lång behandlingsperiod, minst 6 månader helt utan internet, men han är för feg för att göra jobbet så han kör på i samma gamla hjulspår tills han blir dömd igen.

Någon som sett senaste, är den sevärd?

Tycker den var bra, mest för att det är uppenbart hur provocerad Bajshögen är över att Chrippa inte är nedbruten över allt som varit. Eftersom psykopaten är totalt oförmögen att sätta sig in i hur någon annan känner utgår han från sig själv. Baronen själv hade varit helt förstörd om han hade varit föremål för ett sånt här förtalsdrev, och som grädde på moset att bli anhållen hos polisen. Chrippa håller huvet högt, och kommer snabbt ut från stationen och är glad och positiv. Carl-Fredrik har svårt att hålla sin besvikelse över detta tillbaka i sin senaste video. Det är härligt att se.

När Baronen mår dåligt, då mår man bra!
Citera
2024-10-27, 20:11
Medlem
GreenBatterys avatar
Om han visste hur rätt han har:
”Förnekelsen är total!”
(fast han är för dum för att förstå)

Idioten verkar tro att om man ska på målsägarförhör så är man säker…

Alltså, gå och nita en plastjacka eller nåt. Bra träning inför Samhall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in