Vilken jävla röta för påtända lilla jiddret Telefonlöparen #500 att han publicerades strax innan en riktigt grisig jävla gris. V.g. Telefonlöparen så tror jag att han chattar med de båda barnen parallellt. Han skriver ju om en "kemiträff" på en biljardhall och det är barn 2 som väljer den biljardhallen där de ska ses. Det kan ju vara därför han skriver det där mysko om att barn 1 ska klicka honom för att han är pedofil och våldtäktsman? Det skriver han efter att han blivit konfronterad antar jag. Han verkar prata med barnen parallellt för han skriver till båda att han ska hem och fixa bankärenden och det är ju inget man specifikt gör varje dag tänker jag. Eller jo det kan man ju göra, men det är ju oftast vardagliga saker och inget man nämner för folk. Jag tror f.ö. inte att hans kuk är så stor. Ser det inte bara ut så för att han själv är så liten? Han har dock erektion, det måste man ju ge honom och han släpar inte runt på en hängkagge och chipspattar. Han ser väldigt liten ut tycker jag.
Och så Piggy Bögslyna då. #501. Som alla redan konstaterat - vilket satans jävla vider!

Läste domen nu på morgonen och stackars, stackars barn. Nog för att det är många som använder sex som självmedicinering när de mår dåligt, men inte fan binder man fast nakna lågstadiebarn i skogen och urinerar på dem? Vilket frukstansvärt jävla avskrap till människa det här är. Jag kunde inte bry mig mindre om ifall samtyckande vuxna vill leka med varandras piss men vem i helvete gör så mot ett barn?
Pojken han chattar med är 14. Han skriver att det spreds rykten om honom där han bodde förut. Tacka fan för det! Men inte fan berodde det på nån slags homofobi som han påstår. Det var för troligen för att han är barnvåldtäktsman. Då snackar folk. Och folk snackar även om någon "bara" lägger upp kissvideos på nätet. Det är lite så det funkar. Bögar som sköter sitt och beter sig normalt är det ingen som sprider rykten om.
Nån slags självinsikt verkar han dock ha. "Har svårt ibland att veta rätt från fel när man är ensam som jag är." Men han är ingen pedofil eller sexgalning! Men det är just precis så andra skulle klassa honom faktiskt. Om sexgalning vore en diagnos skulle han ha en elakartad och galopperande variant. Han har så gått in i sin roll som pig att han har tatuerat en mellan chipspattarna. För att inte tala om rövtatueringarna. Fy fan. Iofs är det väl bra att han kommer med en varningstext så att sexualpartnern ser vad han ger sig in på. Cum dump och Bareback. Han koketterar med sin dekadens. Att han knullar oskyddat och är en riktig spermaslyna. Barnet frågar om kondomer. Den här vandrande jävla smitthärden svarar: "Jag har inte varit med någon på mycket länge. Sedan så testar jag mig regelbundet." Bara av att titta på filmerna så känner man ju för fan HIVen komma rusande genom skärmen. Skulle nån våga stoppa in i kuken i den där röven ens med dubbla kondomer? Och spermagrisen tänker alltså ligga oskyddat med ett barn? Jag finner fan inga ord för vidrigheten. "Jag är lika frisk som dig." Säger han till ett barn som legat en gång (mot sin vilja) för ett år sen.
Och hans jävla bilder och filmer han laddat upp på nätet. När han dricker sitt eget piss. Sjukt hur han gnider kuken mot glaset flera ggr så att inte de sista dropparna ska gå till spillo. Vad fan försiggår i huvudet på nån som spelar in en sån där video och langar upp till allmän beskådan? Jag vill inte kinkskamma och jag struntar i vad vuxna samtyckande människor gör på sin fritid. Men nåt jävla konsekvenstänk har man väl?
Nog för att man vet att det finns micropenisar men det är sällan man ser dem. Det är Piggy och Exoricisten. Piggys penis ser ju ut som gammal hissknapp. Schyssta pattar dock, om de hade suttit på en kvinna i samma ålder.
Fy fan vilken jävla sjukdom till människa! Borde låsas in på institution. Omedelbart.