Citat:
Ursprungligen postat av
Dyckertca150st
Inte direkt läst tråden, men blir intresserad av hur du tänker här.
Om man har en hög lön så kan man lägga undan pengar var gång den kommer in. Efter ett tag har man en hög med pengar sparade. Dessa kan man låta växa på olika sätt samtidigt som det fortsätter komma in mer än man gör av med.
Märkligt att man inte skulle kunna bli rik på att få höga summor en gång i månaden...
Förklara gärna om detta är fel.
Skulle jag ha en sån bra lön skulle jag förmodligen vara miljonär inom max tio år! Bara att lägga undan tio tusen i månaden ger ju 120 tusen i sparkapital på ETT år!
På tio år är det 1,2 miljoner!
Och tio tusen är ju inte speciellt svårt att stoppa undan med en sån inkomst!
Huruvida Jimmie " jsg vet inte" Åkesson är miljonär har jag ingen aning om!
Han har ju utmärkt sig genom ett spelmissbruk tidigare tex!
Men klart att det går att bli rik på detta vis ddr är ingen tvekan om det!!