2024-10-14, 16:19
  #4033
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Nu är han 45 och hon snart 30.
Det är inte onormalt med den åldersskillnaden, jag känner flera, och prata om grooming är så fånigt!

De har haft ett förhållande sedan januari 2022, då var Matilda 26 och Jimpa 42. Groomingen började sannolikt tidigare.
Citera
2024-10-14, 16:37
  #4034
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Som medelålders man är det är inte normalt att börja grooma en 25-26-åring.

Han klarar kanske inte av att leva med en stark och erfaren kvinna i hans egen ålder?
Hon har varit könsmogen i över ett decennium, förmodligen seda du gick i blöja.
Det är inte normalt att låta skitnödiga, missunsamma moralpredikanter diktera vem man får välja som partner.
Citera
2024-10-14, 19:18
  #4035
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
De har haft ett förhållande sedan januari 2022, då var Matilda 26 och Jimpa 42. Groomingen började sannolikt tidigare.

Du vet visst inte vad grooming är.
Ta reda på det istället för ditt dravel. Men jag misstänker också att du är en vänsteraktivist som hittar på sånt i din missunsamhet.
Citera
2024-10-15, 07:51
  #4036
Medlem
Louise Erixon var väldigt mycket yngre än Jimpa när han satte klorna i henne. Matilda ännu större åldersskillnad. Man ser ett mönster likt sångaren i Red Hot Chili Peppers som bara går ner i åldrarna. Jag ger Jimpas och Matildas förhållande några år, sen vill han bege sig ut på jakt igen efter ännu yngre kött.
Citera
2024-10-15, 09:14
  #4037
Medlem
GreenBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Louise Erixon var väldigt mycket yngre än Jimpa när han satte klorna i henne. Matilda ännu större åldersskillnad. Man ser ett mönster likt sångaren i Red Hot Chili Peppers som bara går ner i åldrarna. Jag ger Jimpas och Matildas förhållande några år, sen vill han bege sig ut på jakt igen efter ännu yngre kött.

Om du kollar hur Åkesson såg ut i deras reklamkampanj för ett tag sen så kan det nog bli tvärtom. Oversized skjorta och såg inte helt bekväm ut att gå i lite uppförsbacke.
Citera
2024-10-27, 08:34
  #4038
Medlem
moralhoras avatar
Skrattade lite åt hur han såg ut i Dekonstruktiv kritik av Aaron Flam:

https://x.com/AronFlam/status/1850439495004442864

Håret sådär lite lagom ostajlat. En lagom skäggväxt. Tröja som avviker från hans vanliga kavaj-utseende. Hur lång tid tog det för honom att rufsa till håret för att få en sådan där folklig rufs?
Citera
2024-11-26, 20:59
  #4039
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Har han blivit (ännu) fetare (igen)?
Citera
2024-12-10, 23:45
  #4040
Medlem
Mune Sangss avatar
Stackars lilla Jimmie. Han är sur och grinig.
Han vill inte gå på Nobelfesten.

Puttenuttingen- måste vara jobbigt.
Citera
2024-12-10, 23:50
  #4041
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Har han blivit (ännu) fetare (igen)?

Japp. Fet, gubbig och lite lätt Blekingeinavlad. Inte mycket för den s k ariska rasen att glädjas över. Spelmissbrukare, utbränd och frånskild. Det är skrattretande! Slår UffePuffe och hans fejkade äktenskap med adopterade barn… Alla vet varför.
Citera
2025-01-11, 01:53
  #4042
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyckertca150st
Inte direkt läst tråden, men blir intresserad av hur du tänker här.
Om man har en hög lön så kan man lägga undan pengar var gång den kommer in. Efter ett tag har man en hög med pengar sparade. Dessa kan man låta växa på olika sätt samtidigt som det fortsätter komma in mer än man gör av med.
Märkligt att man inte skulle kunna bli rik på att få höga summor en gång i månaden...
Förklara gärna om detta är fel.
Skulle jag ha en sån bra lön skulle jag förmodligen vara miljonär inom max tio år! Bara att lägga undan tio tusen i månaden ger ju 120 tusen i sparkapital på ETT år!
På tio år är det 1,2 miljoner!
Och tio tusen är ju inte speciellt svårt att stoppa undan med en sån inkomst!

Huruvida Jimmie " jsg vet inte" Åkesson är miljonär har jag ingen aning om!
Han har ju utmärkt sig genom ett spelmissbruk tidigare tex!

Men klart att det går att bli rik på detta vis ddr är ingen tvekan om det!!
Citera
2025-02-28, 23:05
  #4043
Medlem
Varför ska alla manliga SD-toppar gifta sig med 20-25 år yngre tjejer? Vad är grejen? Varför inte hålla sig till någon i sin egen ålder? Förstår inte grejen.
Citera
2025-02-28, 23:08
  #4044
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Jimmie och hans fru önskade sig pengar i bröllopsgåva.

Har Jimmie blivit fast igen i sitt spelmissbruk?
Läste att det var 500 gäster på bröllopet så det säger väl sig självt. Vem pallar dra med sig 500 presenter hem? Var ska man förvara allt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in