2024-10-27, 07:40
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Var ju en säsong där Vaiho var bäst i hela serien också.
Skönt att du tror det och inte saknar dom när Högmo vinner guld nästa säsong.
Säger rätt mycket om dom lyckades få sopan Vaiho att se ut som en toppmålvakt? Eller att dom fick totalt värdelösa Buya Turay att ösa in mål. Hönan och ägget.
Citera
2024-10-27, 07:51
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Säger rätt mycket om dom lyckades få sopan Vaiho att se ut som en toppmålvakt? Eller att dom fick totalt värdelösa Buya Turay att ösa in mål. Hönan och ägget.
1. Buya öser in mål.
2. Vaiho räddar straffar och blir årets målvakt.
3. Danielson säljs för 50 miljoner.

Klass!
Citera
2024-10-27, 07:57
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
1. Buya öser in mål.

Klass!
Den ena pratar om framtiden, och den andra om dåtiden. Ingen Djurgårdare vill prata om nutiden...
Citera
2024-10-27, 08:00
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
1. Buya öser in mål.

Klass!
Och det var tack vare K&T. Dom gjorde dåliga spelare bra. Dom räddade Bosses jobb och ära under många säsonger och som tack för det sparkade han dom under förnedrande former för att återigen rikta fokus bort från sig själv.

Han brukade vara en bra sportchef men nu är han bara en trött luffare.
Citera
2024-10-27, 08:17
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
https://x.com/EbbaPersdotter/status/1840404020034179311

Varför finns det så mycket bildbevis på lantisbajare? 🤔
Haha, att du är ute och svingar om just det här ämnet i din dif-tröja med ip-adressen i Växjö. Om du någonsin är på besök i Stockholm och faktiskt ska gå på en match och se fotboll live så rekommenderar jag att ställa dig i Gullmarsplan efter en djurgårdsmatch. Där kommer du ha många polare med samma dialekt.
Citera
2024-10-27, 08:31
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Och det var tack vare K&T. Dom gjorde dåliga spelare bra. Dom räddade Bosses jobb och ära under många säsonger och som tack för det sparkade han dom under förnedrande former för att återigen rikta fokus bort från sig själv.

K&T är bäst på att max:a prestationen på bänkspelare. 2019 hade vi en del bänkspelare i startelvan. Idag har vi startspelare på bänken. Därför finns det en viss logik i att Sveriges nästrikaste lag byter tränare.

Jag tycker spelet såg betydligt bättre ut mot Vittoria t.ex.

Rakare, enklare och roligare.
Citera
2024-10-27, 08:35
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Haha, att du är ute och svingar om just det här ämnet i din dif-tröja med ip-adressen i Växjö. Om du någonsin är på besök i Stockholm och faktiskt ska gå på en match och se fotboll live så rekommenderar jag att ställa dig i Gullmarsplan efter en djurgårdsmatch. Där kommer du ha många polare med samma dialekt.
Stockholmare har inte dialekt.
Citera
2024-10-27, 08:46
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
K&T är bäst på att max:a prestationen på bänkspelare. 2019 hade vi en del bänkspelare i startelvan. Idag har vi startspelare på bänken. Därför finns det en viss logik i att Sveriges nästrikaste lag byter tränare.

Jag tycker spelet såg betydligt bättre ut mot Vittoria t.ex.

Rakare, enklare och roligare.
Gullöksson är inte den stjärna du tror. Dags att släppa att han gjorde straffmål mot Solna i början av året.
Citera
2024-10-27, 10:07
Medlem
Teus avatar
Citat:
Gullöksson är inte den stjärna du tror. Dags att släppa att han gjorde straffmål mot Solna i början av året.
Jag var ju ute ganska tidigt och pekade på Gulliksen som en potentiell framtida stjärna, och jag tror fortfarande att han kan blomma ut ordentligt under rätt förutsättningar. Talangen finns där onekligen. Det ska även påpekas att 10 poäng på 31 matcher under sin första säsong i en ny klubb och ett nytt land som 21 åring är helt klart godkänt för en ytter. Kort sagt tycker jag du är överdrivet hård här.
Citera
2024-10-27, 11:24
Medlem
TilhelmWells avatar
Citat:

Det var inte Bosse som sparkade Kim och Tolle, det var styelsen med Sjöberg i spetsen. Bosse fick helt enkelt hålla med om han inte ville åka i samma veva. Han kan liksom inte säga någonting annat än att han var delaktig om han vill få chansen att ro säsongen i hamn.
Citera
2024-10-27, 13:19
Medlem
Valvantos avatar
Här kommer hjältarna från Söder! Tvålagsracet intensifieras🍺
Citera
2024-10-27, 13:30
Medlem
QuantumQuills avatar
I dag håller vi på Häcken och Elfsborg. Två lag som verkligen förtjänar att komma 3:a och 4:a.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in