2024-10-26, 05:43
Medlem
Ouelets avatar
Kanske var problem med Epsteins Air Force 69? Det var kanske p.g.a. bristande underhåll, obetalda fakturor, förståndshandikappad personal, som ledde till att sexfällan vägrade lyfta och tvingade Trump att skjuta upp dödskultens rally i Michigan?
Steady stream of people leaving Trump’s rally in Traverse City, Michigan.

He was set to speak at 7:30p but his plane took off from Texas around that time, so he likely won’t be here for about 2 more hours

https://x.com/MeidasTouch/status/1849973626226753628
Citera
2024-10-27, 06:22
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det är mer folk på Div. 2 innebandy här än där på det ralliet
Det har gått framåt...tror jag. Det ser nu ut som att de har levlat upp till en publiksiffra som står sig starkt i division 1.
Half-empty arena as Trump speaks at his Penn State rally today
Citera
2024-10-27, 10:32
Medlem
Ouelets avatar
Aftonbladets utsända bekräftar att rallykrisen är på riktigt. Lol. Storleken på krisen är omöjlig att avgöra, men den lär vara betydande ifall de rotlösa sektmedlemmarna flackar omkring med Trumps team och har skaffat sig ett besynnerligt turnéliv. Det är sorgligt att se...faktiskt. Hoppas de får bonuspoäng eller något för besväret.
Jag och fotograf Jerker Ivarsson har gått in som publik eftersom vi inte fått någon pressackreditering. Både Trump- och Harris-kampanjen bojkottar mer eller mindre utländska medier med hänvisning till platsbrist.

Kvinnan framför mig berättar att hon varit på tio Trumpmöten. Bland annat på det i Butler där han blev skottskadad i ena örat efter ett mordförsök.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/W08eAk/usa-val-ar-aldern-pa-vag-att-ta-ut-sin-ratt-for-trump
Senast redigerad av Ouelet 2024-10-27 kl. 10:34.
Citera
2024-10-27, 11:43
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ouelet
Det har gått framåt...tror jag. Det ser nu ut som att de har levlat upp till en publiksiffra som står sig starkt i division 1.
Half-empty arena as Trump speaks at his Penn State rally today
Jag såg detta och så pinsamt det måste vara för donalds att de lämnar och att anledningen är att donalds står där och svamlar som om hen vore på en boende på ett demensboende.

Detta är fruktansvärt fascinerande att se sker med donalds rallies.
Citera
2024-10-27, 12:36
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Jag såg detta och så pinsamt det måste vara för donalds att de lämnar och att anledningen är att donalds står där och svamlar som om hen vore på en boende på ett demensboende.

Videon var ju tagen innan han började prata, klart det inte var helt fylld då än.
Citera
2024-10-27, 12:38
Medlem
Ouelets avatar
Citat:

"Men hans budskap är så himla starkt. Han står ju starkare än VP Harris i de viktigaste ämnena för amerikanerna", säger trumpnissarna med emfas här. Haha. Likväl gapar stora delar av arenan tomt, och de som ändå tog sig dit drog innan cirkusen var över. Jag får inte ihop det. Inte när VP Harris slår publikrekord i Texas.
Citera
2024-10-27, 12:39
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Videon var ju tagen innan han började prata, klart det inte var helt fylld då än.
Försök inte. Det går att höra att han står och svamlar i bakgrunden.
Citera
2024-10-27, 12:50
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Aftonbladet har dokumenterat att de lämnade också.
Sen uppskattade dom de som lämnade till lite mindre och att det tömde 1/3 av publiken som lämnade.
Förstår detta är jobbigt för er att de som kommer och ska lyssna på donalds finner hen så tråkig att de lämnar.
Citat:
Ursprungligen postat av Ouelet
"Men hans budskap är så himla starkt. Han står ju starkare än VP Harris i de viktigaste ämnena för amerikanerna", säger trumpnissarna med emfas här. Haha. Likväl gapar stora delar av arenan tomt, och de som ändå tog sig dit drog innan cirkusen var över. Jag får inte ihop det. Inte när VP Harris slår publikrekord i Texas.
Vi har ju sett detta ett bra tag nu, den stora började väl i jersy och där folk verkligen börja få upp ögonen att publiken börjar lämna när donalds börjar svamla.

Undra vad de tänkte på när donalds stod och gunga fram och tillbaka till gaymusik, för det måste varit en svårt annorlunda upplevelse.
Tyckte synd om de som stod på scenen med donalds och deras falska och påtvingade leenden, och man tänkte om de inte har funderat på bara dra.
För mig finns inget mer patetiskt än de som ler och skrattar åt ingenting.
Citera
2024-10-27, 22:04
Medlem
Japhys avatar
Trump håller rally i New York, på Madison Square Garden. Stället är helt fullpackat. En enorm folkmassa står utanför iklädda magamössor. Något liknande har aldrig skådats.

Demokraterna påstår att det är ett nazistmöte... Ser ut som om hela NYC står och ropar efter Trump. Helt fantastiskt. Det är inte omöjligt att Trump vinner delstaten.
Live: https://www.foxnews.com/video/6363829286112

Filmer från gatan utanför:
https://www.breitbart.com/politics/2024/10/27/jews-flock-to-trump-event-at-madison-square-garden-dems-nazi-rally/
Citera
2024-10-27, 22:08
Medlem
DjPuttes avatar
https://en.wikipedia.org/wiki/1939_Nazi_rally_at_Madison_Square_Garden
Så räcker med att läsa detta och copy paste på kvällens rally!
Citera
2024-10-27, 22:17
Medlem
Månsans avatar
Inte undra på att publiken går hem. Jag sitter och kollar direkt från Madison Square Garden nu. En ändlös rad av trista typer med poänglöst svammel agerar ”förband”.

Otroligt långtråkigt, samtliga talare förefaller tränat in ett identiskt manus, dvs Kamala Harris är en komplett idiot, Trump stödjer Israel vad som än händer, Donald Trump tog kulor för oss alla i Butler, Fight-Fight-Fight, make America great again, woke är kass, jada jada, etc.

Efter att ha lyssnat på minst 20 talare börjar publiken helt klart tappa sugen och Trump har ännu inte synts till. Nu vill det till Trump lyckas väcka publiken och levererar en underhållande show, annars lämnar folk.
Citera
2024-10-27, 22:35
Medlem
develis avatar
Madre Mia...

Jag la ut listan för talar igår och undrade vad Trumps barndomsvän tänkte tillföra.
Kanske berätta nån fin berättelse som gödde hans narcissism.

Jag kunde inte ha mer fel.

Nyss såg jag en bild på en gubbe i röd keps som såg vild ut - han svingade ett krucifix.

Detta skulle han ha sin polare till.
Nån sorts Magaversion av exorcism.

‘She is the devil ... She is the anti-Christ. At her rally last week, she said that Jesus Christ's followers are not welcomed at her rallies,' he said waving a crucifix on stage."
Senast redigerad av develi 2024-10-27 kl. 22:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in