Citat:
Ursprungligen postat av
angryincels
https://eu.jsonline.com/story/news/politics/elections/2024/08/21/harris-milwaukee-rally-during-dnc-was-her-largest-yet-campaign-says/74891741007/
18000 betalande åhörare.
Dock anser jag inte att storleken på ens publik vinner några val. Det som avgör val är förmågan att bekosta annonstid på tv,nätet,samt dörrknackare i svingstaterna.
Här leder Haris stort. Hon har 36 kontor och över 300 heltidsanställda som knackar dörr.
Trump har 3-5 kontor och 18 heltidare.
I mångt och mycket är det här valet redan över. Trump kan inte vinna i svingstaterna och har knappt råd att kampanja längre
Jag vågar sätta allt jag äger på att Kamala är HELT chanslös i detta val. Det kommer inte ens vara nära. I slutändan röstar folk på det som gynnar plånboken. Dom vet att Harris tillsammans med Biden varit en katastrof för plånboken i 3,5 år. Alla hade det bättre under Trump. Det avgör valet.
Sen det faktum att alla kan se att Kamala är mer som den tokiga kärring som provsjunger på X-factor trots att hon är tondöv gör ju inte saken bättre.
Jag måste säga att jag är aningen chockad över hur inkompetent hon är. Förstår därför att man valt taktiken att hålla henne undan rampljuset så mycket det går.
Demokraterna hade kunnat skicka fram hur många som helst som hade klarat uppgiften bättre än henne.
Nu är hon ju inte demokratiskt vald. Man skippade primärvalen. Där hade hon blivit krossad ännu en gång. Du vet det, jag vet det och alla vet det.