2024-10-27, 02:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Det beror på om du menar rolex eller folex. Men på många klipp syns en dj 36 oklart ref. Senare en nyare dj 41 med grön tavla om jag inte minns fel. Tror jag även sett en 116613 eller om det va en get, men det tror jag inte. Och om jag inte minns fel även 126710BLRO, den sticker ut lite och även den gröna datejusten, med tanke på att dom är rätt eftertraktade.
Det spelar ingen roll, enligt honom själv från idag så har han aldrig ägt någon. Det är den nya sanningen vi måste förhålla oss till.
Citera
2024-10-27, 02:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Han bedyrade också att han aldrig ägt en Rolex-klocka, han sa det säkert 10ggr idioten.
Varför är han en idiot om han sade det?
Citera
2024-10-27, 02:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det spelar ingen roll, enligt honom själv från idag så har han aldrig ägt någon. Det är den nya sanningen vi måste förhålla oss till.
Då fick ni ju rätt - han har aldrig ägt någon.
Eller också har han klockor som Krono inte hittade och han därför förnekar.

Nu kan vi spekulera vilt om det.
Citera
2024-10-27, 02:33
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Alla dagar i veckan.

Julia är ingen kvinna. Synd att Chrippa inte slagit henne hårdare. Verkar mest som att han har försökt stänga en dörr och hennes fot var i vägen. Hade varit bättre i fall henne huvud hade varit istället för foten.

Ni är så patetiska och överdriver dessa ''misshandel'' Bara Gud vet vad psyko-Julia utsatt Chrille för.

Säkert 1000 gånger värre saker.

Jag vet exakt vilken typ en sån som Julia är. Farlig tjej.

Det spelar ingen roll vad Julia gjort mot honom. Man slår ändå inte en tjej.
Förresten din fanboy har ännu inte kommit med några bevis att han inte har en micropenis och inte är en sittkissare. Ännu två pinsamma grejer för honom du är fanboy till.
Citera
2024-10-27, 02:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nu kan vi spekulera vilt om det.
Gör så. Det hör inte till vanligheterna att du vill diskutera Kräftans sanning. Han talar alltid sanning så är väl ingenting att diskutera? Att som kvinna stötta en kvinnomisshandlare visar vad du är.
Citera
2024-10-27, 02:37
Avslutad
Han verkar ha en ny TV! Dags att tipsa Kronofogden, så att de kommer och utmäter skiten.
Citera
2024-10-27, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Det spelar ingen roll vad Julia gjort mot honom. Man slår ändå inte en tjej.
Förresten din fanboy har ännu inte kommit med några bevis att han inte har en micropenis och inte är en sittkissare. Ännu två pinsamma grejer för honom du är fanboy till.

Fråga Julia om han har en micropenis, om du är så intresserad av det.

Han har tagit henne i tvåan många gånger. Så hon kan nog svara på din fråga.
Senast redigerad av blaha95 2024-10-27 kl. 02:26.
Citera
2024-10-27, 02:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Gör så. Det hör inte till vanligheterna att du vill diskutera Kräftans sanning. Han talar alltid sanning så är väl ingenting att diskutera? Att som kvinna stötta en kvinnomisshandlare visar vad du är.
Du vet inte om han är en kvinnomisshandlare eller inte.
Jag har aldrig påstått att han alltid talar sanning - tvärtom, han har ju berättat att han ljugit.

Jag säger att han är den bättre föräldern och en bra pappa till Lillen - för det syns och jämför du med det som Julia kablat ut är det ännu mer tydligt.
Lillen är trygg hos honom, han ser henne och han tycker om att umgås med henne -- Julia däremot har andra prioriteringar - och enda skälet att hon bråkar om barnet är att hon tror att Chrippa kommer tillbaka till henne om hon har barnet ..
Han älskar Linnea - men Jocke och Julia har bestämt att han skall leva med en kvinna han inte vill ha.
Citera
2024-10-27, 04:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Han verkar ha en ny TV! Dags att tipsa Kronofogden, så att de kommer och utmäter skiten.
Jag tror det är mer sannolikt att han fick tillbaka sin egen TV.
Citera
2024-10-27, 04:31
Medlem
De var gulligt att "Fact God"-cluee var inne i kickchatten och tiggde intervju med kräket, lika undergiven som vanligt var han.

Ytterligare en Kunta Kinte!
Citera
2024-10-27, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Min uppfattning är att Chrippa klarar av sådana förändringar. Han kryper inte ihop och ger och drar på sig offerkoftan, utan landar och funderar på hur han skall göra i sin situation för att uppnå det han behöver och det han vill uppnå.

Ja, du har rätt i att om han begått ekonomiska brott så är det han som skapat situationen om han måste skiljas från barnet p g a en dom.
Men det är ju inte huvudproblemet som varit.
Det som varit är jakten på Chrippa, Julias lögner och falska anmälan med absoluta horribla påståenden gentemot Chrippa och Linnea -- som tydligt är i samråd med Julia även om hon inte är den som skickat anmälan officiellt.
Normalt reagerar Flashback när så tydliga falska anmälningar dyker upp i en vårdnadstvist -- nu gäspar alla och diskuterar Tomas röst och att han låter arg.

Det är som om det råder en kollektiv hjärntvätt från Jocke, Julia och Anjo .. Bajsis är med där i bakhasorna som en fis rymden men kan inte påverka människor på den nivån.

Hur folk ser på vårdnadstvisten nu kommer nog en hel del för att de båda anklagade den andra för att misshandlad dem, rätt ofta hårda örfilar och även annat. Och sen tog båda tillbaka och det förändrar ju läget för så brukar det ju inte vara. Har detta någonsin hänt med dessa grova anklagelser från båda två i ett par som sen blir ihop och är glada?

Den här teorin med en kollektiv hjärntvätt från Jocke låter som taget ur en bok från ungdomsbokshyllan på biblioteket. Jocke hjärntvättar tre män för att splitta upp kärleksparet hans bror Chrippa och den ärliga mön Linnea för att Jocke vill lämna sin gravida fru och två barn för att vara med denna unga flicka och köpa kläder till mön för att hon ska kunna göra haul som är hennes stora intresse och hobby. De två ska sen segla in i solnedgången och leva av den eviga äkta kärleken i alla sina dar. Och så ska de få sju barn tillsammans för Linnea har alltid velat ta hand om barn. Man har ju sett hur fin hon är mot Chrippes barn, och hennes egna har inget att frukta där. De ska få kläder där det står saker för. Linnea ska inreda en cribba och hon börjar använda praktiska kläder som passar när man står och steker plättar till sina egna sju och jocker tre. Det verkar ju troligt.
Citera
2024-10-27, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Att folk inte fattar att Julia håller på så här är pga svartsjuka! Hon skiter fullständigt i Chloe!

Av allt i hela världen önskar hon att hon var i Linneas skor. Hon kan inte släppa att Christoffer inte vill vara med henne.

Om Julia tappat det helt eller om han alltid varit så här vet jag inte. Hur som helst borde hon skaffa sig samtalshjälp från psyket för att se om det går att få ett liv där hon gläds åt dagarna som hon har med sitt eget barn. Att hon börjar känna glädje i det och steker plättar till barnet och sen gör en middag som är god och näringsrik. Försöker få barnet att sluta med napp och blöja är ett projekt som borde startas ASAP. Hon ska sitta och prata med barnet så hon lär sig fler ord och fler sätt att uttrycka sig. Jag menar vad fan, sysslar de här två föräldrarna med?

Julia måste skaffa sig en samtalspartner som hon kan hitta på vårdcentralen. Reda ut trådarna i huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in