2024-10-27, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Man fascineras gång på gång på vilken tragisk individ Chrippa är. Han verkar leva i någon sorts fantasivärld där allt kretsar kring honom. Han lider helt klart av grova vanföreställningar. Är det allt hans knarkande och missbruk av anabola steroider som lett till kortslutning i hjärnan hos luffaren?

Jag börjar också luta åt detta håll. Bara det att han ljuger och ljuger och ljuger. Aldrig ens en reflexion kring att det han säger inte är trovärdigt eller självmotsägande. Han bara fortsätter att ljuga. Han lever i en annan värld.

Det skulle inte förvåna mig om han t o m manipulerar sin egen våg för att övertyga sig själv om att han är stark.
Citera
2024-10-27, 01:48
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Chrippa slår bort telefonen från Julias hand. ÖÖÖÖÖHHHH misshandel.

Intressant att ingen diskuterar att även hon misshandlar honom. Anjo gick snabbt vidare när Julia faktiskt sa att hon också slår honom.

Är det kul att vara fanboy till en kvinnoboxare, loser och luffare som Chrippa?
Citera
2024-10-27, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Är det kul att vara fanboy till en kvinnoboxare, loser och luffare som Chrippa?

Ja, jag är jättestolt, och om det irriterar dig, så blir jag ett ännu stoltare fanboy.
Citera
2024-10-27, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pissmaster
Jag tror till och med att du förstår att man inte kommer och plockar honom 6 på morgonen och bär i alla hans ägodelar om man inte har något på fötterna? Även om det är lätt att bli häktad så anser åklagaren förmodligen att all bevisning redan är säkrad och att det inte behövs så mycket mer för att stänga case't. Det är ju inga mångmiljonbelopp vi pratar om här utan på sin höjd några tiotals tusen. Det är Chrippa, inte Pablo Escobar. Dummare människa än honom får man leta länge efter

Några bissarra summor är inte, han kan inte gå i pension.

Det är dock definitivt miljoner som det rör sig. Han skulder uppgår till 2,8 miljoner. Under 2024 har han säkerligen tjänat över 200K i månaden, särskilt i våras med BC Game.
Citera
2024-10-27, 01:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nja, jag kan säga att en del kollektioner kommer med stora loggor, och gillar man plagget och loggan känns smakfull så köper man.
Andra kollektioner kommer med mer osynliga loggor och gillar man plagget så köper man.

Det som är tacky och tyder på fattigdom är när man tror att man kan avgöra vad de med bättre ekonomi köper (eller vad de gör, hur de pratar, eller vad de tycker)
Din kommentar berättar bara att du inte har pengar att köpa de märkena och att du inte förstår dig på hur människor med pengar fungerar.
(En ledtråd till dig - de är individer som har råd att göra individuella val i olika situationer)

Men du, har blivit nån jävla modeexpert nu också? Vilka jävla kollektioner dillar du om? Personen du citerade har ju helt rätt.

Du svarar då efterblivet "Din kommentar berättar (Bara det ordvalet) att du inte har pengar och förstår inte yadayda. Du är helt jävla fixerad vid pengar, Allaär fattiga och avundsjuka. Sen blir det mycket värre, personen du citerar som du vet vem det är, inte förstår sig på människor som har pengar. Hur vet du det? Och av dom bilder som finns på dig på nätet och andra uppgifter du delat med dig av, dvs outat dig själv, det vet alla, och även moderaterna. Du själv ser ju bedrövlig ut. Du förstår inte att, människor med gott om pengar är inte en homogen grupp. Svamel, av allt du har postat, genom åren helt på egen hand, så framgår det ju med all tydlighet att du knappast lever välbärgat liv, och dras med många problem. Du kanske ska ta tag i dom först. Du är knappt ens arbetarklass, och påstår att andra inte förstår sig på människor med pengar. Dom flesta vet du inte arbetar, för du är så jävla dum att du skriver digitala spår efter dig. Och har ingen förmögenhet att tala om. Och sitter klistrad framför din dator, mer eller mindre dygnet runt, lätt se. i 15 år. Jag tror du ska chilla, i synnerhet när det gäller din syn på pengar du inte har och ingen fåror något. För förra året betalade jag in 4,3 miljoner i reavinst för min aktiedepå, och väldigt mycket i schablon för mitt isk. Och mina pengar till att försörja idioter som dig. Jag tycker verkligen du ska söka hjälp. Och sluta tänka på pengar och olika klasstillhörigheter du ändå te kan förändra. Logga ut och ta tag i dig själv.
Citera
2024-10-27, 01:55
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Dem släpptes men dem e rökta ändå...det finns ingen anledning o hålla dem när dem typ har allt dem behöver...

Jodå det hade varit bra om båda suttit inlåsta till efter jul/nyår någon gång, utan kontakt med omvärlden, så kanske de lärt sig att bli lite mer ödmjuka.
Någon som vet förresten när Linnea ska jobba bort talfelet hon har? Hon säger ju fortfarande "saakuuur" om "saker". Hade jag haft samma talfel som hon har hade jag skämts så mycket att att jag inte haft någon Youtubekanal.
Citera
2024-10-27, 01:56
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Ja, jag är jättestolt, och om det irriterar dig, så blir jag ett ännu stoltare fanboy.

Så du står bakom en kvinnoboxare alltså? Fräsch kvinnosyn du har...
Citera
2024-10-27, 02:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Men jisses. Varför tror du bara att det är förhållandevis fattiga människor? För att det är inte smart att köpa Hugo Boss, Ralph Lauren, Armani m.fl. Det är helt idiotiskt. Varför? För att du får 20 tröjor på Stadium outlet för samma peng som du köper en tröja från dessa. Vad är smartast? Att köpa 20 plagg, eller ett plagg?

"Man blir inte rik på de stora inkomsterna, man blir rik på de små utgifterna" - Ingvar Kamprad - en av världens mest framgångsrika företagare och stadig top10 på forbes listan
Så du tror att rika eller välbesuttna köper sina kläder på outlet?
Då utgår jag ifrån att du inte känner någon människa med god ekonomi - för de gör inte det.
Det är människor som möjligen vill spara och få ett konto som resonerar om att "man blir rik på de små utgifterna" .. och ett annat original.

Har man råd så köper man inte outlet eller secondhand. Man köper det man vill ha.
Citera
2024-10-27, 02:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Några bissarra summor är inte, han kan inte gå i pension.

Det är dock definitivt miljoner som det rör sig. Han skulder uppgår till 2,8 miljoner. Under 2024 har han säkerligen tjänat över 200K i månaden, särskilt i våras med BC Game.
Skulle gissa på en 7-8 miljoner inklusive skulder, kanske lite mer.
Citera
2024-10-27, 02:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Jodå det hade varit bra om båda suttit inlåsta till efter jul/nyår någon gång, utan kontakt med omvärlden, så kanske de lärt sig att bli lite mer ödmjuka.
Någon som vet förresten när Linnea ska jobba bort talfelet hon har? Hon säger ju fortfarande "saakuuur" om "saker". Hade jag haft samma talfel som hon har hade jag skämts så mycket att att jag inte haft någon Youtubekanal.
Talfelet kallas väl skånska.
Det är ju verkligen förvånande att en skånska har spår av skånskan i sina uttal ... *gäsp*
Citera
2024-10-27, 02:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Kräftan har aldrig ens haft någon Rolex, det är den nya sanningen från idag.

Det beror på om du menar rolex eller folex. Men på många klipp syns en dj 36 oklart ref. Senare en nyare dj 41 med grön tavla om jag inte minns fel. Tror jag även sett en 116613 eller om det va en get, men det tror jag inte. Och om jag inte minns fel även 126710BLRO, den sticker ut lite och även den gröna datejusten, med tanke på att dom är rätt eftertraktade.

Oavsett, Chrippa köper inga rolex till list, och skulle inte tro att lagt 200`på en ny pepsi. Jag är egentliigen inte så intresserad, men jag skrev tidigare att jag samlat klockor väldigt länge, och var med vid starten av klocksnack. Det är ju belagt sedan länge att dessa Herrar, främst Jocke men även Chrippa har dom pengarna, i jockes fall blir det nästan löjligt. Det snurrar lite pengar här och där, men dom, och framför allt Chrippa är ju inte likvida. Jockes klockor, framför patek 5711, och en 5712 också kanske. Oavsett, att han klockor är fejk är fastslaget sedan länge. Och då kan man dra den slutsatsen att chrippas klockor med största sannolikhet är fejk
Citera
2024-10-27, 02:24
Avslutad
Citat:
Jag kör samma. Dock inte Handelsbanken platinum då de ger samma, fast sämre, "skit" än ett Amex Elte. Däremot har revolut en jävligt bra grej, om man gillar att handla grejer på nätet. Det är att man kan skapa ett "engångskort" vilket är jävligt smidigt så man slipper bli carda'd. Annars är det väl mest/enbart kriminella som använder Revolut?

Skulle tippa på det ja. Inget fel på företagsiden, perfekt för ynligar som ska resa runt osv. Men när det finns några krav så har företaget själv skapat en kundgrupp. Men pengar är är pengar som judarna brukade säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in