Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Nja, jag kan säga att en del kollektioner kommer med stora loggor, och gillar man plagget och loggan känns smakfull så köper man.
Andra kollektioner kommer med mer osynliga loggor och gillar man plagget så köper man.
Det som är tacky och tyder på fattigdom är när man tror att man kan avgöra vad de med bättre ekonomi köper (eller vad de gör, hur de pratar, eller vad de tycker)
Din kommentar berättar bara att du inte har pengar att köpa de märkena och att du inte förstår dig på hur människor med pengar fungerar.
(En ledtråd till dig - de är individer som har råd att göra individuella val i olika situationer)
Men du, har blivit nån jävla modeexpert nu också? Vilka jävla kollektioner dillar du om? Personen du citerade har ju helt rätt.
Du svarar då efterblivet "Din kommentar berättar (Bara det ordvalet) att du inte har pengar och förstår inte yadayda. Du är helt jävla fixerad vid pengar, Allaär fattiga och avundsjuka. Sen blir det mycket värre, personen du citerar som du vet vem det är, inte förstår sig på människor som har pengar. Hur vet du det? Och av dom bilder som finns på dig på nätet och andra uppgifter du delat med dig av, dvs outat dig själv, det vet alla, och även moderaterna. Du själv ser ju bedrövlig ut. Du förstår inte att, människor med gott om pengar är inte en homogen grupp. Svamel, av allt du har postat, genom åren helt på egen hand, så framgår det ju med all tydlighet att du knappast lever välbärgat liv, och dras med många problem. Du kanske ska ta tag i dom först. Du är knappt ens arbetarklass, och påstår att andra inte förstår sig på människor med pengar. Dom flesta vet du inte arbetar, för du är så jävla dum att du skriver digitala spår efter dig. Och har ingen förmögenhet att tala om. Och sitter klistrad framför din dator, mer eller mindre dygnet runt, lätt se. i 15 år. Jag tror du ska chilla, i synnerhet när det gäller din syn på pengar du inte har och ingen fåror något. För förra året betalade jag in 4,3 miljoner i reavinst för min aktiedepå, och väldigt mycket i schablon för mitt isk. Och mina pengar till att försörja idioter som dig. Jag tycker verkligen du ska söka hjälp. Och sluta tänka på pengar och olika klasstillhörigheter du ändå te kan förändra. Logga ut och ta tag i dig själv.