2024-10-27, 00:11
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siskebabmedsas
Utan spackel ser hon ju förjävlig ut 😂
Elsa ger oss en inblick i hennes framtid som Nicklas?
https://imgbox.com/qhlN0AwW
När jag uttryckte uppskattning för apskalle mena jag inte sådär mycket tona ner

Har lite svårt att förstå vad hon vill förmedla med apan
https://www.tiktok.com/@elsaochannie/video/7428932962307099937
Men hon gör klart två viktiga saker, att hon dels har tittat på 1 avsnitt av sex and the city! samt hon inte vart attraherad av Adam ens under vigseln
Citera
2024-10-27, 00:19
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Elsas syster blev man ju dock lite kär i.
Inte jag, för systern har lägre body count enligt videon "Saker som Adam borde känna till om Elsa utöver Handels" https://www.tiktok.com/@elsaochannie/video/7425569662655630624
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-27 kl. 00:30.
Citera
2024-10-27, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erik.otuktsson
Visste tjejen ens att snubben var bi? Jag menar han pratar som en 110%-homo, så hon kanske anade något skumt, likt vi andra... Vilken jävla chock annars.

Han är inte bi. Kompisem ville hålla ett annorlunda tal. Egentligen en klassiker. Att prata om något förbjudet för att sedan deklarera att detta skall jag inte prata om. Varför förstår du inte det?
Citera
2024-10-27, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag tycker hon är socialt handikappad med honom, då hon med ett sånt förakt avfärdar hans reflektion, att han är så FEL! (trots att det faktiskt bara är en rätt liten analys han tar upp).
Det är otäckt hur jävla snarstucken hon är samtidigt som det är JÄTTESYND om henne.
Hon är hänsynslös samtidigt som hon självupptaget börjar gråta.
Härskarteknik, associalt och självupptaget är det enda man kan säga.
Det är sällan jag sett någon så uppfylld av sig själv. Det är bara hon, hon, hon.
Har hon något som helst utrymme för att se andra människor?
Skulle inte tro det.
Även om hon är social och är ute och festar med andra, så kan hon vara självuppblåst samtidigt (och det är ett associalt beteende imo).

Ja nu förstår jag. Jo självklart är det så! Jag tänkte inte på hela bilden haha.
Citera
2024-10-27, 00:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Haha nej, det var en annan sak jag syftade på när jag skrev att det var uppenbart.

Jag älskar Tage Danielsson men jag tycker också att de liknar varandra utseendemässigt.

Ja men jag bara undrar vad det är du tycker är attraktivt med Tage? För mig är han berättarrösten i "Sagan om Karl-Bertil Jonssons julafton".
Citera
2024-10-27, 00:28
Medlem
Det är förunderligt hur många här gör det till ett problem när ett par fungerar bra ihop. Ni tror att programmet är till för att roa er. Egentligen vill ni ha par som både fungerar ihop och sprattlar, gör frivolter.
Citera
2024-10-27, 00:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av erik.otuktsson
Förvisso. Haha, ja, hon hade lätt kunnat jobba i någon affär i typ Borås, Borlänge eller Trollhättan.

Inser nu att jag formulerade mig lite klantigt. Det jag egentligen ville understryka var att det inte fanns så många jag fann attraktiva. Selma är väl rätt okej, men inte min typ heller. Ute i det vilda hade jag och Elsa inte kommit överens heller, hon är för aktivt gnällig och velig.

Äter hellre jord än ingår ett förhållande med Ninni. Fuck no alltså.

Så om du måste ligga med nån i programmet, vem väljer du?
Citera
2024-10-27, 00:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Det är förunderligt hur många här gör det till ett problem när ett par fungerar bra ihop. Ni tror att programmet är till för att roa er. Egentligen vill ni ha par som både fungerar ihop och sprattlar, gör frivolter.

Eh ja, vad trodde du?
Citera
2024-10-27, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Eh ja, vad trodde du?

Jag trodde att man kan glädjas med par som fungerar ihop. Att du inte är positiv person är beklagligt.
Citera
2024-10-27, 01:06
Avslutad
Citat:

Elsa, Selma, Ninni, i den ordningen, tror jag. Fast om Selma är trevlig och Elsa är sur så byter jag hellre. Men Ninni och jag är diametralt olika varandra, och jag och en sådan person skulle inte ha något gemensamt ens efter 6-7 öl. Sedan är hon inte riktigt utseendemässigt min typ heller, då hon till och med lyckas se torr ut, på något sätt. Alltså förlåt, Ninni, om du läser här, det är inget personligt - eller jo, det är det väl, men jag menar inget illa. Redogör bara för egen, subjektiv smak
Citera
2024-10-27, 01:12
Medlem
Citat:

Ninni för hon påminner om dig.
Citera
2024-10-27, 01:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Ninni för hon påminner om dig.

Nu har du nog tagit en drink för mycket...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in